KARANLIK SÜRREALİTE
.
.
Şarkı;
Nefes Bile Almadan - REDD
Bölüme başlama tarihinizi ve saatinizi yazın!
02.08.2023
13.39
En nefret ettiğiniz kişilik özelliğini üç noktaya yazın!
◎⦿◉
13. BÖLÜM
11. gün, 14.56
Notlar;
Ölüm sayısı kaçı buldu, bilmiyorum. Artık 10 kişiyiz ben de dahil. Yabancı bir adam var, sürekli dua ediyor. Katolik olsa gerek, çünkü kimseye tek kelime dahi etmeden "İsa, İsa!" deyip duruyor. Dilini bir tek ben anlıyorum gibi görünüyor. Bir kez yanına gittiğimde yardımcı olmak istedim ama sanırım şizofren. Çünkü kalbini gösterip oradaki Tanrı'sıyla konuştuğunu ve onu rahatsız etmemem gerektiğini söyledi.
Burada delirmeden 11 gün geçirdiğim için sanırım mutlu olmalıyım.
Canım tatlı bir şeyler yemek istiyor. 6 gün sonra doğum günüm. Zaman hızlı geçiyor. Belki de doğduğum günde ölüm günüm kutlanacak. Çilekli ve kremalı bir pasta yemeden ölecek olmak çok kötü. Kendime tanıdığım zaman, 6 günden ibaret artık.
Az kaldı baba, az kaldı abi... Az kaldı anne!
Masumiyeti dahi katleden birinin aklından etkilendiğim için kendimden iğreniyorum. Sapyoseksüel olduğuma dair içimde bazı şüpheler mevcut. Kim masumları öldüren bir katilin aklından etkilenir, değil mi?
Bunları okuduğunuzda sizlere sunmak istediğim kanıtlar, şifrede gizli.
Ölüm diyorduk en son. Ölüm, artık korktuğum bir olay değil. Ben öleceğim, arkamda ölümüme sevinen birini bırakacağım. Ama inanın, ruhum huzura kavuşacak. Babam ve abim, beni bekliyorlar. Şu an babamın hayali yanımda! Neden abim burada değil? Neyse, sorarım babama, o bilir.
Babam bana çok büyüdüğümü ve güzelleştiğimi söylüyor! Turuncu saçlarıma dokunmak istiyor ama temas edemez ki! Çünkü o bir hayal, gerçek bedende değil!
Ağlayacağım ama babamın gitmesi gerek. O varken ağlarsam çok üzülür! Onun üzülmesine katlanamam. Ama biliyor musunuz, 6 gün sonra ağlarken güleceğim. Vallahi bakın! Sizler, bu satırları okurken ağlar mısınız, şimdi bilemem ama belki ölünce izlerim sizi.
̶Ö̶l̶m̶e̶k̶t̶e̶n̶ ̶k̶o̶r̶k̶u̶y̶o̶r̶u̶m̶.̶ ̶
Sildim.
Babam bana hikaye anlatıyor! Anlattığı hikaye bir kız çocuğunu ve oğlanı anlatıyor. O kız çocuğu benim! Oğlan çocuğu da o ölen çocuk. Babam ağlamamı mı istiyor? Eğer bunu istiyorsa ağlarım ama üzülecek! Babam neden üzülmek istiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SÜRREALİTE +18
ActionBindiğim metroda ölümün, şah damarımdan bile yakın olacağını tahmin edemezdim. İnsanlar ölüyordu, ruhlar göğe yükseliyordu. Biz yaşayanlar ise aldığımız her nefeste öleceğimiz zamanı ölçmeye çalışıyorduk. Kurtuluş yoktu, çünkü her şey gerçeküstüydü...