KARANLIK SÜRREALİTE
.
.
Şarkı;
Hilekar - KARACA
Sarabande - Handel
Oyunbozan - Mor ve Ötesi
Bölüme başlama tarihinizi ve saatinizi yazın!
05.08.2023
13.33
En sevdiğiniz kurguyu/kitabı üç noktaya yazın!
◎⦿◉
15. BÖLÜM
Notlar;
Durum bilgilendirmesi yapıyorum!
Dün, 4 kişiyi daha kaybettik. Biri genç bir oğlan, ikisi kadın ve yazmaya parmaklarım varmıyor ama adam bile olamayan Yağız adından biri...
Dün, katliam vardı! Artık 7 kişiyiz. Sayımız her gün azalıyor. Hayatımızı kurtarmamıza yarayan birkaç imkan dışında artık herkesin akılları ciddi bir travmanın kurbanı! Buradan sağ çıkanlar için devletten ücretsiz psikolojik yardım sağlamasını rica ediyorum! 1 kişi bile hayatta kalsa bu imkan tanınsın!
Bedenler ölmüyor, ruhlar bir bir yok oluyor!
Yaşlı bir kadın kalp krizi geçirdi. Genç bir oğlan, zehirlenerek öldürüldü. Başta bacağı delinmişti lazer silahla, ama sonradan kan kusmasından anladım ki zehirlenmiş. Bir adam, genç bir kadına önce vurdu sonra silahın kurşunuyla öldürdü. Sırf kurallara uymadığı için kurucu, o adamın elindeki silahın bombasını patlattı ve o adam da öldü!
Burada insanlar öldürülüyor, öldürtülüyor!
Arkadaşlıklar kurdum, zaaflar oluştu. Tüm acılardan nasıl sağ çıkacağımı bilmiyorum. Kurucunun nasıl da iki gün önce beni sürücü kabininde esir tuttuğunu anlatmayacağım. Bunları kimsenin bilmesini istemiyorum! Mecbur bırakıldıklarım için utanıyorum.
Her can kurtaramadığım beden için kendime sıkmak istiyorum!
Ben bu metronun sonunu biliyorum. Sizlere geride belki notlar kalacak ama tüm insanlık, vicdansızlığın ne demek olduğunu görecek! Panik harbinde ne yaptığımızı, korkudan ne yapmak istemediğimizi belki açık ve net olarak bilmeyeceksiniz ama tahminler yürüteceksiniz!
Ölümü arzuluyoruz!
Ö̶l̶ü̶m̶d̶e̶n̶ ̶k̶o̶r̶k̶u̶y̶o̶r̶u̶m̶.
Ölümden korkuyordum.
Artık, ölümden KORKMUYORUM!
Sizlerle konuşuyor olmak, bilincimi stabil tutuyor. Her an bir yanlış yapacak gibi karmakarışık hissediyorum. Gerçi yanlış yapsam da kurucu buna göz yumuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SÜRREALİTE +18
ActionBindiğim metroda ölümün, şah damarımdan bile yakın olacağını tahmin edemezdim. İnsanlar ölüyordu, ruhlar göğe yükseliyordu. Biz yaşayanlar ise aldığımız her nefeste öleceğimiz zamanı ölçmeye çalışıyorduk. Kurtuluş yoktu, çünkü her şey gerçeküstüydü...