Uzun zamandır asker gerçek ailem kitabı yazmak istiyordum. Sonunda cesretimi toplayıp yazabildim .
Umarım beğenirsiniz
Iyi okumalar...10.08.2023
Kayanın arkasında durmuş terör kampına sızma planım için uygun zamanı bekliyordum .
Ailesinjn intikamını almak isteyen intikamci kız olarak girecektim bu yüzden sabahı beklemek zorundaydım. Bunun içinde kampın yakınlarına gelmiştim . Aralarına böyle girecektim . Görevim önemli belgeleri almak ve İsmo'yu yani başkanı yanımda ülkeye gotürmekti . Görev basitti ama ismo çok şüpheci olduğu için sıfır hata gerekiyordu. Bende planımı tekrar gözden geçiriyordum şu anda .
3 saat sonra
3 saat geçmişti saat 6' ya geliyordu .Tam zamanıydı mühimmatımı yer altındaki sığınağıma sakladım ve dışarı çıktım . Kapısını kilitleyip üzerine çalıları koydum mühimmatım fazla olduğu için fazla açmak zorunda kalmıştım ve bozulmuştum . Kapı hem kurşun geçirmez hemde tek bir anahtarla açılıyordu ve sadece bende vardı anahtar.
Üzerimdeki köylü kıyafetiyle beni asla tanıyamazlardı.
Boynumdaki dövme ile bana çabuk inanırlardı çünkü boynumda onların bayrak dediği paçavra vardı. Görev için geçici olarak yaptırmak zorunda kalmıştım.
Yarım saat yürüdükten sonra kamp'tan görülebilecek bir yakınlığa geldim.
İtlerden biri beni fark etmişti.
İki it yanıma gelmeye başladı
( Koyu renkte olan konuşmalarda kürtçe konuşuyorlar.)
"Sen kimsin ? Ne arıyorsun burada "diye sordu. Tabiki askerler kötüleyen bir karaktere büründüm . Allah'ım sen affet .
"Ben roza askerlerden kaçıyorum yardım edin bana dedim telaşlı bir ifadeyle . Inanmaları için arkama bakıp duruyordum.
Beni yanlarında götürmeleri için arkamı dönüyormuş gibi boynumu sola çevirdim. Dövmem boynumun sağ tarfindaydı.
İtlerden biri bunu farkedince hemen siritmaya başladı.
Bakalım seni layık olduğun yere gönderince de bakalım böyle keyifli olacakmısın.Yanındakine dönüp "başkana götürelim, belki gözüne gireriz . Onu bulduğumuz için, hem boynundaki isrete bak bizim davamıza destek olduğu belli yoksa niye boynuna çizsin " dedi sessizce söylediğini düşünerek ama ben duymuştum ve amacıma ulaşmıştım. Bizimle geliyorsun dedi ve ikiside birer kolumdan tutup yürütmeye başladılar. Sırada ismo denen adamın güvenini kazanmak . Onunda bir kaç hafta bana güvencesini sağlayacaktım. Hemen belgeleri alamazdım yoksa suphelenirlerlerdi .
Bırakın beni ,nereye götürüyorsunuz dedim .
Başkan'in yanına gidiyoruz dediler
Dua etsinler görevdeydim yoksa onları çoktan layık oldukları yere göndermiştim.
Beni bir çadırın önüne getirdiler ben onlara merakla ne yapacaklarını bekliyormuş gibi yaptım.
Heval Başkan burda mı dedi itlerden birine yanımdaki
"He burda heval ne yapacaksınız başkanı. " dedi karşımdaki soysuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEYRA KOMUTAN
RandomHerkesin yaşadığı acıları , eksikleri , keşkeleri , yarım kalan hayalleri vardır . Ama iyi ki dediği şeylerde vardır. Bazen o kadar kötü şeyler yaşarız ki sonucunda küçücük bir mutluluk kırıntısı dahi olsa iyi ki yaşamışız deriz . Seyra Komutan d...