Bölüm şarkısı" Marmara "
15.10.2023 09.03
"Her şeyi yendim ama senin ses tonunda oturup ağladım "
Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum ,iyi okumalar...
"Rahat" dedi albay ,bizde rahata geçtik. İkimizde şaşkınca birbirimize bakıyorduk. Kalbim maratona çıkmış gibi hızlı atıyordu. İçimden onu gördüğüm için yaşadığım mutluluğu tarif edemezdim ama dışardan ifadesizce bakıyordum, yıllardır onu sevmeme rağmen asla kendimden ödün vermiyordum . Okul dışında fazla takılmazdık eskiden mesleğe başlayınca da sadece görevlerde beraber oluyorduk eskiden aynı karargahta görev yapmıştık . Ama ben ona dokunmadan sadece gözlerine bakarak aşık olmuştum ona .
"Yüzbaşım timinize yeni gelen Yüzbaşı Ekin Ateş Savaşçı , Yüzbaşım KARA timinin komutanı Kıdemli Yüzbaşı Seyra Korkusuz tanışın kaynaşın ,2 saat sonra odama bekliyorum Yüzbaşım "dedi sonda bana bakarak Emredersiniz komutanım diye bağırdık hepimiz o da başını sallayıp gitti . 15 dakika sonra dinlenme odasında buluşuruz, şimdi gidin üzerinizdekileri değiştirin dedim ve Yüzbaşı Ekin'e başımla selam verip odaya yürümeye başladım.
Eminimki şaşkındı sonuçta şehit olarak biliniyordum ve görevden döndükten sonra fazla operasyonlara çıkmamıştım . Bu yüzden soru soracağını biliyordum . Odama gidince hemen 5 dakikalık kısa bir duş aldım ve çıktım .Üniforma'mı giyip ,saçımı bir at kuyruğu yaptım ve bordo beremi başıma taktım ve son olarak telefonumu yanıma aldım ve odadan çıktım.
Dinlenme odasına gelince daha kimsenin gelmediğini gördüm. Bende oturup onları beklemeye başladım. Bir süre sonra hepsi geldi ve karşımda hazır ol da durdular
Rahat oturun dedim onlarda oturdular . Yüzbaşı'ya dönüp hoşgeldin Ekin dedim ve elimi uzattım o da elimi sıkıp hoş bulduk Seyra dedi Ekin dediğim için resmi konuşmuyorduk Yüzbaşı deseydim Seyra yerine komutanım derdi .
Time dönüp kendinizi tanıtın dedim
Kıdemli Üsteğmen Ilgaz Sungur Kars emredin komutanım
Üsteğmen Aybars Karayel Sivas emredin komutanım
Teğmen Caner Yaman Bursa emredin komutanım
Teğmen Giray Polatlı İstanbul emredin komutanım
Yüzbaşı Ekin Ateş Savaşçı Mardin emredin komutanım dedi . Bana bakarak
Komutanım siz tanışıyormusunuz dedi Aybars evet MSÜ'DEN beraber mezun olduk dedim . Kısa sürede hepsiyle anlaşmıştı, her ortama uyum sağlayan biriydi .
Aradan 2 saat geçtikten sonra beni çağırdığı için albayın yanına gittim . Postasına müsait olup olmadığını sordum müsait olduğunu söyleyince kapıyı tıklayıp içeri girdim ve kapıyı kapattım albayın önünde biri vardı hemen KIDEMLİ YÜZBAŞI SEYRA KORKUSUZ MARDİN EMREDİN KOMUTANIM dedim
otur asker dedi tabiki de oturmadım
otur asker bu bir emirdir deyince hemen oturdum görev var Yüzbaşım gizli görev kabul ediyormusun dedi düşünmeden ediyorum komutanım dedim "yanındaki müstakbel kocan Yüzbaşı Emir Güçlü "ikimizde ne diye bağırdık.
albay bu halimize sırıttı ama sırıtışını anında sildi ve anlatmaya başladı "2 gün sonra Ankara'da yapılacak bir davete operasyon yapılacak operasyon için göreviniz evli çift gibi davranmak size MIT yardım edecek ,kendi timlerinizden herhangi biri yanınızda olmayacak , kod adı Tara diye biri var gercek adı bezra kimsesiz çocuklar için yardım dernekleri var ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEYRA KOMUTAN
AléatoireHerkesin yaşadığı acıları , eksikleri , keşkeleri , yarım kalan hayalleri vardır . Ama iyi ki dediği şeylerde vardır. Bazen o kadar kötü şeyler yaşarız ki sonucunda küçücük bir mutluluk kırıntısı dahi olsa iyi ki yaşamışız deriz . Seyra Komutan d...