4.bölüm

10K 457 47
                                    

31.08.2023
Sürekli Seyra'nın ağzından okuduk bu kez ailemizden okuyalım

Güçlü ailesi

Güçlü ailesi Kızlarının yaşadığını öğrendikleri gün hepsi cok mutlu olmuştu. Çünkü yıllar önce onun öldüğü söylendiği zaman yıkılmıştı.

Şimdi evlerine gelen mektup Kızlarının yaşadığını söylüyordu. Hepsinin içinde bir umut vardı. Mektupta yazan yetimhaneye gidip adını öğrendiler . Onu araştırmışlardı . Ama sadece adını ve numarasını öğrenebilmişlerdi.

Aradan 5 ay geçmişti. Bu 5 ay içinde umutları tükeniyordu. Çünkü kızlarına hiç bir şekilde ulaşamıyorlardı.

Yine herzaman ki gibi tüm aile üyeleri konağın avlusunda sohbet ediyordu. Ama hepsinin içinde bir burukluk vardı.

Sohbet ederken birden AZAT beyin telefonu çaldı. Hastaneden arıyorlardı.

"Hastaneden arıyorlar" dedi umutla azat bey ve telefonu açtı.

Miran "telefonu hoparlöre al baba" dedi

Azat bey telefonu kulağından çekip hoparlöre aldı.

"Merhabalar azat amca "dedi hastanenin bashekmi

"Merhaba ulaş bir gelişme mi var "dedi umutla

"Evet azat amca bir gelişme var "dedi böyle demesiyle herkes heyecanlandı .

"Ne oldu "

"Seyra Hayal Korkusuz az önce hastanemizi aradı ve yarın Dna testine geleceğini söyledi." Herkes mutlu olmuştu. Biricikleri yaşıyordu.

"Ben d-doğru duydum dimi kızım yaşıyor "dedi dolu gözleriyle kekeleyerek .

"Evet azat amca yaşıyor şimdi kapatmam lazım işim var geçmiş olsun "dedi ve kapattı.

"Baba kız kardeşimizi görebilecek miyiz sonunda "dedi maran mutlulukla

"Evet oğlum yarın görebileceğiz sonunda onu "dedi sağ gözünden düşen yaşla.

Tüm aile akşama kadar mutlulukla dolaştı etrafta hepsi gece sevinçten sabaha karşı uyuyabilmişlerdi .

Dna testinin olacağı gün

Yazardan

Seyra sabah erken kalkıp sporunu ve kahvaltısını yaptı ve üzerini giyinip ,arabasıyla önce arkadaşına emanet ettiği köpeği Savaş ve Ares'i almaya gitti ikisinide çok özlemişti

Giydikleri

Giydikleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin