20.bölüm

4.1K 239 33
                                    

25.11.2023 23.28

"Beklenmedik ir şekilde güzel şeyler olmasına öyle ihtiyacım var ki..."

Bir söz bırakın hatıra kalsın

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar...

Miran'la ayrıldıktan sonra biraz konuşmuş ardından o gitmişti, bende timin yanına çardağa geçmiştim . Ekin'in yüzüne ne kadar baksam da sanki ona ihanet etmişim de ona bakacak bir yüzüm yokmuş gibi hissediyordum. Umarım bu hain çabuk bulunurdu da bu ihanet etmişlik hissinden kurtulurdum

"Komutanım günaydın "dedi timin hepsi" sizede günaydın" diye karşılık verdim . Emir Abiyle olan görev yarındı .

Ilgaz "Komutanım aileniz nasıl karşıladı" diye sorunca evlilik konusundan bahsettiğini anladım ve cevap verdim "hepsi biraz kızdı onlara söylemediğimiz için ama bir şey demediler fazla ."

Biz öyle sohbet ederken albay postası yanıma gelince timin bakışları bize döndü , albay postası karşımda tekmil verdi .

"Rahat aslanım "diyince rahata geçip" Komutanım albay sizi çağırıyor" dediği zman ayağa kalkıp başımı salladım "gidebilirsin sen aslanım geliyorum "dedim o da son defa selam verip gitti . Ben de albayın yanına gitmeye başladım. Alay komutanlığına girip albay'ın odasına doğru yöneldim.

Albayın odasının önüne gelince Emir abinin de geldiğini gördüm ben kapıyı çalacakken o da yanıma gelmişti ben kapıyı çalınca gelen" gir" komutuyla önde ben ardından Emir abi içeri girdik .

"Kıdemli Yüzbaşı Seyra Korkusuz Güçlü Mardin emredin komutanım "

"Yüzbaşı Emir Güçlü Mardin emredin komutanım" diyerek sırayla tekmil verdik . Albay "rahat "diyince rahata geçtik.

"Sizi şu hain olayı için çağırdım" dedi albay

"Komutanım hain bulundumu "dedi Emir abi albay a merakla bakarken başını olumsuz anlamda salladı albay.

"Ankara görevine timle beraber katılmamanızın asıl nedeni bu , bir süredir hain olduğundan şüpheleniyorduk bir sürü şehit verdik bununla beraber operasyonların çoğu olumsuz şekilde sonuçlandı, ölüm timinin esir alınması da buna dahil . Seyra Yüzbaşım dün sana gönderilen mesajla hain oldugu kesinleşmişti ,istihbarat kim olduğunu araştırıyor sizde hain bulunana kadar dikkatli olun" dediği zaman" Emredersiniz komutanım "dedik aynı anda . "Çıkabilirsiniz "dediği zamn ikimizde çıktık.

Görev günü

Bugün görev'in olacağı gündü bu yüzden bende üzerimi giyiniyordum Ankara'ya günü birlik gelmiştik evdekilere de bizi merak etmemeleri için de gorev için geldiğimizi söylemiştik .

Üzerimde ki gri dizlerimde biten askılı elbiseyi düzelttim sonra banyodaki aynanın karşısına geçip makyajımı yaptım fazla abartmamıştım sade bir göz makyajı yapıp kırmızı ruj sürdüm .

Saçlarımı da maşa yardımıyla şu dalgası yaptım. Siyah stiletto ayakkabılarımı ayaklarımı geçirip, çantama da şüphe çekmemek bir kaç makyaj malzemesi koydum bir tane de küçük bir silah ,bir çakı koydum göğüs arama da görünmeyecek bir şekilde bir çakı koydum bacaklarıma da elbisenin örteceği bir şekilde kılıfı koydum oraya da iki tane çakı koydum elbise etek kısmında biraz geniş olduğu için şanslıydım.

Boynuma da zincirli ama jilet olduğu belli olmayan bir kolye de takınca hazırdım bileklerime sadece bir bileklik takmıştım .

Hazır olunca Kapıyı açıp çıktım benimle aynı anda Emir abi de çıktı. Onun üzerinde siyah bir takım elbise vardı ona yakışmıştı.

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin