9.bölüm

7.7K 343 22
                                    

12.09.2023

"Sizde sanıyorsunuz ki bizim hiçbir şeyden haberimiz yok"

1 hafta sonra Seyra'dan

Azat bey'in k anlattıklarının üstünden 1 hafta geçmişti, ne yapacağımı saatlerce düşünmüş ve en sonunda akışına bırakmaya karar vermiştim bugünde cezaevine gidecektim . Bu bir haftada biraz daha yakınlaşmıştık evdeki herkesle en çok Özgür ile yakınlaşmıştık hatta 2 gün önce beraber AVM de alışveriş yapmaya gitmiştik açıkçası çok eğlenmiştim ,hala içinde bir yerlerde benim gibi yaralı küçük bir çocuk yatıyordu, onu anlayabiliyordum. Çünkü ikimizi de eksik bırakan kişi aynı kişiydi beni ailesiz onu iseannesiz ve yarım bırakmıştı. Onun dışında spor ile ilgilenen abi ve kuzenlerle birlikte spor yapıyorduk her gün ve söylemem gerekirse çok eğlenceli oluyordu.

Bugünde karargaha gidecektim ,bugün iznim bitmişti ve görevimi yapmaya başlayacaktım .

Kimlik izni gelmişti albya'dan ama hala açıklamamıştım bugün söylemeyi düşünüyorum.

Hazırlanırken albay aramış bir operasyon olduğunu 20 dakika içinde orda olmam gerektiğini söylemişti bende hemen aceleyle çıktım geç kalmak istemezdim toplantıya .

"Günaydın" dedim avluda masada oturan herkes
"Günaydın "diye karşılık verdi onlarda

"Ben çıkıyorum acil bir toplantı çıkmış gitmem gerekiyor akşam görüşürüz" dedim ve cevap vermelerini beklemeden konaktan çıkıp arabama bindim . 10 dakika içinde karargaha gelmiştim hızlıca odama ilerleyip üniformamı giydim ve son olarak bordo beremi takınca hazırdım.

Harekat odasının önüne gelince kapıyı çalıp içeri girdim içeride operasyona katılacak Kara timi vardı yani benim timim .

İçeri girince hemen" Yüzbaşı /Seyra Korkusuz /MARDIN emredin komutanım "dedim oda başıyla selam verdi ve otur Yüzbaşım dedi bende hemen oturdum ve albaya bakmaya başladı

"Yüzbaşıda geldiğine göre operasyonu açıklıyorum. "Dedi ve ekranda bir fotoğraf açıldı" bu fotoğraftaki kişi Tahir baba kod adlı dısardan emlakçı gibi görünen ama aslında bir silah kaçakçısı onu sağ yakalayıp bize getirmenizi istiyorum sizden plan yapın ve bana bildirin 1 saatiniz var" dedi ve çıktı.

"Planınız ne Komutanım "dedi Caner

"Ben ve Ilgaz ev arıyormuş gibi yapıp beraber emlak dükkanına giricez boyle adamlar yanlarında mutlaka silah taşır bende o ve ilgaz konuşurken cantami yere düşürüm ve kalkarken belindeki silahı görünce çığlık atarım biliyoruz ki yanlarında silah varsa yanlarında taşıdıkları silahların çoğu ruhsatlı olur ama korumalara ruhsatsız kaçak silah verirler ve buda bizim işimize yarar Giray ,Caner ve Aybars sizde sanki tesadüfen geçiyormuş gibi yapıp sesleri duyunca merak edip geldiğinizi söyleyeceksiniz ve neden bağırdığımı falan soracaksınız size kim olduğunuz sorunca askeri kimliklerinizi göstereceksiniz ve oradakilerin hepsini silahların ruhsatlı olduğu bulunana kadar tutuklu olduklarını söyleyeceksiniz bu bahaneyle de daha sonra karargaha getiririz ve gerisini ustler halleder" dedim ve onlara baktım "anlaşımayan bir şey" diye sordum .

"Yok komutanım" dediler hep bir ağızdan bende" güzel o zaman bende gidip albaya planı anlatayım" dedim sert bir sesle ve harekat odasından çıkıp albayın odasına gittim ve kapıyı çaldım 'gir' sesi gelince kapıyı açıp içeri girdim ,albaya tekmil verdim ve planı anlattım, albay da planı onaylayınca pnun yanından ayrılıp time hazırlanmaları için haber verdim hemen hazırlandım ve dışarı çıkınca ara a binip dükkanın olduğu adrese sürmeye başladık Caner Giray ve Aybars bizi arkadan başka bir arabayla takip ediyorlardı, ben ve Ilgaz ise benim arabamla gidiyorduk .

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin