19.bölüm

4.3K 244 22
                                    


09.11.2023 18.39


"And içtik, Ebediyen silahlı kalacağız

Türklüğün her öcünü düşman'dan alacağız"

...Ziya Gökalp...
İyi okumalar...

Helikopter'e bindikten sonra bana gönderilen koordinatları inceledim . Bölgeyi biliyordum Nusaybin dağlarındaydı. Oraya daha önce gizli görevdeyken bir toplantıya gönderilmiştim itler tarafından .

Alana gelince helikopterden indim ve 15 dakika uzaklıktaki mağaraya gitmeye başladım.

Aradan 15 dakika geçince mağaranın konumuna gelmiştim. Hemen bir yer bulup mağaraya incelemeye başladım .

Bir yarım saat mağarayı gözlemledim. Önde 4 tane it nöbet tutuyordu . Kalanları muhtemelen içerdeydi şerefsizler. Burda arkadan gizli bir giriş vardı ordan içeri girip askerleri nereye koyduklarını öğrenip devreye girecektim .

Mağaranın arkasına doğru dolanıp çalılarla ve örümcek ağları ile gizlenmiş olan yeri ellerimle ses çıkarmamaya dikkat ederek temizleyip içeri atladım. Biraz ilerledikten sonra sesler gelmeye başlamıştı. Askerlerin ettikleri küfürler gelmeye başladı kulağıma.

Önce onların nerde olduğunu bulmaya karar verdim böylece işimi daha kolay halledebilirdim . Sesler sağ taraftan geliyordu. Sağ tarafta 4 tane ara vardı dikkatlice hepsini dinleyince 2 .arada olduklarını anladım diğerlerinde galiba itler vardı. İşimi sağlama almak için sol tarafı da kontrol ettim .

Bu sırada önüme çıkan itleri susturucuyla gebertiyordum ve kontrol ettiğim zaman boş gördüğüm bir odaya taşıyordum .

Her yere de uzaktan kumandalı bomba koymuştum belge görevi gelmemişti ama ben bulduğum belgeleri de alıyordum ne olur ne olmaz .

Belgeleri iyice özel uniformama koyup askerlerin bulunduğu yere geldim . Askerlere işkence ediyorlardı seslerden belli oluyordu bu .

Yazardan

Ölüm timi emindi onları gelip alacaklarından almazlarsa da şehit olacakları için mutluydular . Onlar elleri tavanda ayakları da yerde zincirli bir şekilde dururken içeriye it sürüsü girdi .

"Konuşmayacakmısınız eskerler "dedi itlerin başı dirac "lan şerefsiz kaç defa daha diyeceğiz konuşmayacağız" dedi timin komutanı Binbaşı Aydın sıkılmışlardı bu soruyu duymaktan neredeyse 1 gün oluyordu ve onlar saat başı gelip aynı soruyu soruyorlardı.

"Son defa diyorum esker konuşacak mısınız yoksa konuşmayacakmısınız" dedi tekrardan dirac

"Anlama kıtlığın olduğu için tekrardan söylüyoruz" dedi Ebubekir

"Ko-nuş-ma-ya-cağız" dedi tüm Tim beraber dirac "getirin aletleri" diye bağırdı arkasındaki it sürüsüne "ne sanıyorsun işkence ettirerek bizi konusturacağınımı "dedi Aydın alayla

"Göreceğiz konuşup konusmayacağınızı" dedi dirac yüzündeki pis sırıtışla Türk askerinin ne kadar vatanına sadık olduğunu bilmesine rağmen böyle konusacaklarını düşünüyordu yani anlayacağınız tam bir gerizekalıydı .

Dirac onlarla konuşmayıp masanın üzerinde olan aletlerde elini gezdirirken bir çakıyı aldı eline ve adamlarını askerlerin üzerine saldı ,askerler elleri ve ayakları bağlı olduğu için bir şey yapamıyordu.

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin