8.bölüm

8.1K 369 42
                                    

10.09.2023

"Kaliteli insan ona gösterilen güler yüz ve samimiyetten
cesaret bulup haddini aşmayandır..."

İyi okumalar..
♡<♡<♡<♡<♡

Sabah saat 5'te kalkmıştım. Önce banyoda rutin işlerimi halledip abdest aldım ve namaz kıldım .sonra üzerimi değiştirdim üzerime siyah bir tişört ve siyah bir eşofman giydim . Saate baktığımda saat 5.30 geçtiğini gördüm bende koşu yapabilmek için dışarı çıktım .Dedem terasta oturmuş yanan semaverden çay içerek manzarayı seyrediyordu. Kapımı kapatınca ses çıktı ve bana baktı.

"Rojbaş (günaydın ) "dedim ona yıllardır doğuda yaşıyoruz bir kürtçe bilelim yani.

Oda şaşkınlıkla "rojbaş "dedi galiba kürtçe bilmeme şaşırmıştı.

"Erken kalkmışsın torunum neden kalktın uyusaydın "dedi yaşlılıktan dolayı pürüzlü sesiyle.

"Namaz kılmak için kalktım ,sonra uyku tutmadı o zaman spor yapim dedim bende " dedim bende hafif bir tebessümle.

"İyi o zaman sana kolay gelsin sporda" dedi bende "sağ ol" diyip aşağı indim . Kapıyı açıp çıktığımda korumalar şaşkınlıkla bana bakıyordu galiba erken oldugu içindi. Sokağa baktığımda konaklarda olan korumalar dışında kimse yoktu.

Bende hafif tempo ile koşmaya başladım beni görenler şaşkındı hangi manyak sabahın köründe koşar ki tabiki benim gibi bir manyak . Hızımı artırıp yakınlarda ki bir parka doğru koşmaya başladım.

Parka gelince önce esneme hareketleri yaptım daha sonra 80 şınav 50 mekik ve 30 barfiks çektikten sonra tekrardan konağa koşmaya başladım, sokaklar kalabalıklaşmaya başlamıştı saate bakınca saat 7.00 olduğunu gördüm saate göre normaldi doğuda ki insanlar erken kalkardı çoğunlukla çünkü buralar öğlenleri sıcak olurdu ve herkes serin havada işlerini bitirir öğlenleri ya dinlenir ya da bir yerlere giderlerdi .

Konağın olduğu sokağa geldiğimde hızımı biraz azaltıp öyle koştum. Korumalar beni görünce hemen kapıyı açıp çekildiler girmem için. İçeri girince endişeli bakışlar görmeyi beklemiyordum .

Hepsine hitaben "Günaydın" dedim" Günaydın "diye karşılık verdiler onlarda
"Bir şey mi oldu endişeli görünüyorsunuz "dedim" bir şey olmadı sadece telefonları açmadığın için acaba bir şey mi oldu diye merak ettik o kadar "diye açıkladı Maran telefonum sessizde kalmıştı ve 80 arama 103 mesaj vardı.

"Kusura bakmayın sizi endişelendirmek istemezdim ,telefon sessizde kalmış "dedim mahcubiyetle

"Sen iyisin ya önemi yok bitanem "dedi Azat bey ve biraz sonra herkes kahvaltıya hazırlanmak için odalarına çekildi.

Bende odama girip duşa girdim.
...

Son olarak beyaz spor ayakkabımı da giydikten sonra hazır dım. Çantamı yanıma aldım ve kapıyı açtım sonra merdivenleri inmeye başladım bugün Masayı avluya kurmuşlardı . Daha kimse inmemişti bende Ares ve Savaş'a arabadan yemeklerini getirdim ve önlerine koydum. İkisininde başını sevdikten sonra avluya geri döndüm. Herkes yavaş yavaş iniyordu .

Kahvaltıya geçtiğimiz zaman dedemin komutuyla herkes kahvaltı etmeye basladı. Sohbet ederek kahvaltıyı bitirdiğimizde Can ve Deniz'e bakarak "eğer bugün dışarıya çıkmayacaksınız Ares ve Savaş'a bakabilir misiniz, "dedim ikisininde gözü parladı resmen demekki hayvanları çok seviyorlardı.

"Tamam abla biz bakarız" dedi Can

"Bakarız biz sen işlerini hallet abla ," dedi Deniz'de Can'a destek çıkarak

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin