Medya: Derin
27.06.2023 saat 02.50Sınır 40 oy 10 yorum
"Çünkü yürekleri acıyan kadınlar ağlamazlarsa ölürler..."
"Askermisin "dedi hayranlıkla "evet" dedim gözleri hayranlıkla bakıyordu bana" bende asker olmak istiyorum" dedi heyecanlı bir sesle. Tebessüm ettim bu haline" umarım olursun ve beraber belki operasyonlara çıkarız belli olmaz "dedim
"Umarım" dedi o da . "Nasıl buldun Mardin'i ve bizleri" dedim derine yönelik" daha Mardin'i hiç gezmesem bile beni büyüsü altına aldı ve sizlerle de yeni tanıştım ve henüz iyi mi ya da kötü olduğunuza karar vermedim "dedi "Yarın geçersiniz Sarp ,Can ve Deniz'le umarım beğenirsin" dedi babam ılımlı bir sesle tavır almak ,soğuk ve önyargılı davranmak yerine ona ılımlı yaklaşıyordu . Benim babam masumlara iyi biriydi ama zalimlere zalim oluyordu ama en çok sevdiğim tarafı merhametli olduğu taraftı.
"Onlarda isterse neden olmasın" dedi Derin'de" isteriz" dedi Sarp "bekle bizi Mardin yarın biz geliyoruz "diye bağırdı Deniz de güldük onlara "hadi yemeğe geçelim"Dedi dedem.
Yemekte çoğunlukla Derin ile konuşmuştuk mutlu olduğu yüzünden belli oluyordu .
Bir zmanalar bende kimsesizdim 18 yaşımda ailemi bulmuştum onlar bozkurtlar ve asenalar dı .Onlar beni ailelerine kabul ettiğinde aynı onun gibi yüzümde böyle bir mutluluk vardı, çünkü yalnız olmadığımı anlamıştım o zman o da yalnız değildi ,artık bir ailesi vardı onun .
Yemekten sonra kahve içip, sohbet etmiştik, şimdi hepimiz odalarımıza geçmiştik. Bugün babamdan sonra ilk defa biriyle uyumak istiyordum ve Mirzan ile uyumaya karar verdim , onun tepkisini bilmiyordum ama şansımı denemeye karar verdim ve silahımla odamdan çıkıp benim ile aynı katta olan odasına yürüdüm ,kapının önüne gelince kapıyı çaldım ve 'gir 'komutunu duyunca içeri girdim .
Mirzan beni ve elimdeki silahı görünce şaşırdı ve " bir şey mi oldu "dedi aceleyle "hayır bir şey olmadı sadece seninle uyumak istedim "dedim yuzune bakınca afalladığıni gördüm." B-benimle mi "dedi şaşkınca
"Evet ama İstemezsen giderim" dedim ve arkamı döndüm kapıyı açıcakken" isterim gitme "dedi ve kolumu tuttu bende gülümseyerek ona döndüm bilmiyorum nedense bu ailede hep gülmek istiyordum ve herkesle iyi olmak istiyordum ,hemen güvenmiştim çünkü bu ailedekiler bana huzuru ve güveni bana tattırmışlardı .
Yatağa geçip bana yer açtığında bende gidip yanına girdim ve silahı yastığımın altına koydum silahım olmadan başımı rahatça yastığa koyamazdım.
" Neden neredeyse hiç konuşmuyorsun?" diye sordum birden bende çok konusmazdim ama sayılı cümleler de kurmazdım. yüzüne baktığımda önce şaşırdı sonra cevap verdi" az ve öz konuşmayı severim ,gereksiz konuşmayı sevmem "dedi "sarılabilirmiyim ?"dedi onaylayınca bana sarıldı.
Bende başımı göğsüne koydum "sen evlenme tamam mı ?"dedim bir anda "ne?" dedi şaşkınca" diyorum ki seninle sadece ben uyuyabilim ve sarilabilim" dedim kısık bir sesle kahkaha attı "evlenmem sende evlenmiceksin o zman" dedi "Hayır ben evlenirim sen evlenemessin "dedim bende inatla "o zaman bende evlenirim" dedi alayla "hayır ben evlensem bile sen evlenmiceksin " "hayır sen evlenirsen evlenirim "dedi "hayır "dedim o "abisini de mi kıskanırmış "dedi eğlenen bir sesle ,"ben gidiyorum" dedim sinirli bir sesle ve kalkmak için hareketlendim. Mirzan abi beni omzumdaki koluyla başımı tekrar göğsüne yasladı.
"Tamam sen evlenirsen de ben evlenmiceğim yeter ki gitme" dedi gülerek" tamam "dedim tartıştığımız konu o kadar saçmaydı ki ama sanki abimle hep böyle sacma şeyler için tartışmışız gibi hissettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEYRA KOMUTAN
De TodoHerkesin yaşadığı acıları , eksikleri , keşkeleri , yarım kalan hayalleri vardır . Ama iyi ki dediği şeylerde vardır. Bazen o kadar kötü şeyler yaşarız ki sonucunda küçücük bir mutluluk kırıntısı dahi olsa iyi ki yaşamışız deriz . Seyra Komutan d...