2.bölüm

11.2K 536 40
                                    

14.08.2023

İyi okumalar...

"Yuvaya dönüyorsun sis ,görevin bitti ." Dedi albay telefonun ucundan.

"Emredersiniz komutanım" dedim bende ve telefon kapandı.

Sonunda dönüyordum, ülkeme ,sevdiklerime ,toprağıma ,vatanıma dönüyordum. Timimin yanına gidiyorum. Özlem sona eriyordu .

Bu görevi her ihtimali düşünerek kabul etmiştim. Ama Allah bana yardım etmişti. Ve hersey planlandığı gibi gitmişti.

Sağ salim dönüyordum. Ama herkes beni ölü biliyordu . Göreve gelmeden önce yalandan bir görev'e çıkmıştım tek başıma ve bombalı bir patlamada şehit olduğum gösterilmiştim. Ama yaşadığımı sadece albay ve üstler biliyordu .

Ben düşünürken yavaş yavaş kampa gelmiştim. Geldiğimde askerleri de getirmişlerdi. Askerlerin yüzünü görünce şoka uğradım. Çunku bu Anka timiydi ve yanlaei'da tanımadığımbir adama vardı galiba komutanları oydu çünkü hepsinden daha kalıplı ve büyük görünüyordu. Ben onlara şok ile bakarken onlarda beni görünce şok oldular ,anlamak ister gibi bana baktılar . Ama daha sonra boynumu görünce daha çok oraya baktılar , boynum açıktaydı çünkü saçlarım tepeden sıkıca at kuyruğu yapmıştım hava sıcaktı, buradaki itlerde sıcak olduğu zaman böyle bağladığım için
alışmışlardı .Anka timinin yüzlerinde mimik bile oynamadı. Benimde öyle .

Muhtemelen burada ne aradığımı merak ediyorlardı .

Burada duran askerler Ağrı da görev yaptığım zamanda ki timimdi . Benim tayinim Mardin'e çıkınca timden ayrılmıştım . Ama onlar Ağrı 'da kalmıştı.

Onlara bakarken ismo bana seslenince ona döndüm

"Bunlara istediğini yap roza'm doğum günü hediyen" dedi gülerek ve adamlara emir verdi onları mağaraya götürmeleri için . Bugün ona göre benim doğum günümdü. Bana sorduğu zaman kafamdan bir tarih atmıştım. Ve Allah'ın şanslı kuluymuşum ki bugüne denk geldi.
"Hayatımda en güzel hediylerden biri .merak etme hepsiyle tek tek özel olarak ilgileneceğim "dedim sırıtarak . Ve Anka timine döndü bakışlarım .
Anka timi bana nefretle bakmaya başladı. Bana tam bir şey diyecekleri zaman işaret diliyle hemen gizli gorevdeyim dedim yoksa ifşa olabilirdim ve görev başarısız olurdu bu da bir sürü sorun neden olurdu . Buradaki itlerin işaret dili bilmemesi bana avantaj sağlamıştı.

Görevde olduğumu söyleyince rahatladılar ama yanlarındaki adam bir şey anlamak ister gibi bakıyordu bana ve time . Tim gözlerini iki kere açıp kapattı yani bu bir şey soylemiyecekleri anlamına geliyordu . Çünkü ne kadar vatanıma aşık biri olduğumu biliyorlardı böyle bir şey yapabileceğimi düşünmüyorlardı. Bir kere esir tutulan bir okulda yere düşen bayrak için bomba döşenmiş okulun içine girip bayrağı almıştım. Şans eseri bombalar son saniyede imha edilmişti. Yoksa değil yaralı olarak , parçalarımı bile bulamazlardı.

"Götürüp tavana bağlayın , ben de hazırlanıp geliyorum" dedim sert bir sesle itlere doğru ama onlar direkt ismo ya baktılar

Roza ne yapacağınızı söyledi, dediğini yapın hemen diye bağırdı ismo .burada itler beni dinlemezse ismo istediğimi yaptırıyordu . Çünkü bana çok guveniyordu . Tabi bende bundan çok memnundum. Sonuçta kendimi yormaya gerek yok .

Sonra elini belime koyarak ve mutlu bir şekilde hadi gidelim roza , sende aletleri götür ve intikamını al diyerek beni ilerletti.

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin