18.bölüm

4.4K 248 44
                                    


29.10.2023 22.50

Arkadaşlar normalde ben saatte bile 1000 ya da 1500 kelimelik Bölüm yazabiliyorum ama bazen aklıma hiç bir sey gelmiyor ve bölüm yazamıyorum bu yüzden de bölümleri yazmam günler sürüyor ve geç oluyor bu bölümü 4 gün önce yazmaya başladım ancak bugün tamamlayabildim . Bir şey daha var Yorumlar çok az yorum sınırı koymama rağmen sınırın 4 te biri bile olmuyor .

"Mutluluk
Ellerinizdeyken hep küçüktür ,

Ama bir bırakın ,ne kadar büyük ve değerli,
olduğunu anında anlarsınız!"

"Derin ben yetimhanede büyüdüm ve seni gerçekten anlıyorum bizden çekindiğini ve daha bize gerçek derini göstermediğini de" diye konuşmaya başladım .

1 haftadır bizimle yaşamasına rağmen hala cekingence ve temkinli bir şekilde yaklasiyordu . Açıkçası bu haline üzülüyordum keşke hiç böyle şeyler olmasaydı tamam o kadın babamdan normal bir şekilde ayrılsaydı ,yine evlenirdi ama en azından Derin'in kerem'in ve sevdanın varlığından haberimiz olurdu ,sevda ölmezdi hepimiz korurduk onu .

İç dünyamdan Derin'in sesiyle çıktım

"Nasıl ama neden "dedi merak ve şaşkınlık dolu bir ses tonuyla . Kimse bu konuyu ona anlatmamıştı , benim anlatmamı beklemişlerdi.

"Ben doğumda karışmışım" diyip tepkisine baktım "oha ,ben sadece filmlerde öyle olur sanıyordum "dedi

"Sude herhalde fazla film izlemiş o yüzden de değiştirmiş beni "deyince bir şok daha yaşadı

"O kadın mı seni değiştirmiş" emin olmak için soruyordu ses tonundan belli oluyordu

"Evet o değiştirmiş babamdan intikam almak için "

"O kadından her şey beklenir "

"Sana ne yaptı" diye sordum araştırmamıştım bu konuları kendisinin anlatmasını istemiştim

"Bir ara şiddet uygulamaya ve ilaç vermeye başlamıştı" dedi hem sesi güçsüz çıkıyor hem de titriyordu .

Bir insan kendi evladını nasıl tehlikeye atar her şeyden önce kendi kanından 9 ay boyunca karnında taşımışsın ağrılar, sancılar çekmişsin ama daha doğduğu andan itibaren nefretini kusmaya başlıyorsun. Ama ilaç olayı neydi umarım düşündüğüm şey değildir .

"Ne ilacı" diye sordum korkuyla yutkunup gözlerini sıkıca kapattı ve "şizofren olmam ..için "deyince elimdeki sütü sehpaya indirip onu kendime çekip sarıldım oda kollarını belime sardı .

Sinir hastasıydım ben ve sinirlendiğim zaman o seslerin insana nasıl zarar verdiğini biliyordum , bir kere başka time Komutan olarak gönderilmiştim . Defalarca emre itaatsizlik istemiyorum dememe rağmen 1 haftada tam 3 operasyon onlar yüzünden başarısız olmuştu bende en sonunda onlara patlamıştım ve az kalsın birini vuruyordum daha sonra beni o timden aldılar.

SEYRA KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin