Bölüm Düzenlenmiştir.
Merhabalarrr
(Destek gruplarından geldiyseniz bu bölümü atlayabilirsiniz)
Bazı problemler yüzünden kitabımı yeniden yazıyorum maalesef ve yan hesabımdan yazıyorum :'/ başıma bir sürü şey geldi açıkçası. Ana hesabımda sürekli kitapları yayınlayıp yayından kaldırdım ve artık ben de bıktım. Kitabın olay örgüsü bayağı fazla değişti.
İlk yazmaya başladığımda aşırı acemiydim Şu an da öyleyim ama en azından biraz daha gelişmişlik var 😅. Bu yüzden yeniden tertemiz bir sayfa açmaya karar verdim.
İlk kitap ile bazı olaylar bağlantılı olacak ve Sihirli Dünya evrenini daha iyi öğrenmek için ilk kitabı okumak çok önemli. O yüzden serinin ilk kitabı olan Sihirli Dünya: Seçilmiş kitabını okuduktan sonra bu kitabı okuyun lütfen
Aynı zamanda sınav senemdeyim ve bölümler ne zamana gelir bilemiyorum. Seçilmiş bittikten sonra yazmaya başlayacağım elimden geldiğince hızlı atmaya çalışırım.
Varislerin yükselişini bitirmek daha basit olacak en azından. Olay örgüsü elimde. Ekstra ilhama gerek olmayacak. Hızlı hızlı yazıp bitiririm.
Kitap ilk başlarda genç kurgu tarzında ilerliyor ama daha sonra karanlık bir hâle geliyor. Ona göre okuyun derim :D
༶•┈┈⛧┈♛✧⚔️✧♛┈⛧┈┈•༶
Bu kısımlar sonradan eklendi ve önemli!
Selamün Aleyküm uzun zamandır bölüm gelmiyor ama artık sınavlarım yaklaştığı için 1 haftadan bir bölüm atmaya karar verdim. Olur da boş vakit bulursam daha kısa olacak buna kesin emin olabilirsiniz. Zaten wattpad kapatıldı ve kitabı okuyan var mı onu bile bilmiyorum.
Diğer platformlara geçtim ben de. Eğer olur da wattpad'i komple kaybedersiniz aşağıdaki hesaplarda aktif olacağım.
1000kitap: _Gecenin_Leydisi_
Webnovel: Ladyofthenightr15
Çizgi stüdyo: gece_leydisi
İnkspired: gecenin-leydisi༶•┈┈⛧┈♛✧⚔️✧♛┈⛧┈┈•༶
Not: kitabın sonunda karakter tanıtımları olacak!
Not: kurguda şiddet, cinayet, intihara teşebbüs, intihar, aile baskısı, zorbalık, vahşet,küfür,cinsellik vb. Gibi tetikleyici unsurlar vardır! Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilir!
Şimdiden kurgumu okuduğunuz için teşekkür ederim fikirleriniz benim için çok önemli kurgu için önerileriniz fikirleriniz varsa belirtin lütfen 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Dünya: Varislerin Yükselişi +18
FantasySihirli Dünya Serisinin ikinci kitabıdır! Neredeyse herkesin hayatında kötü şeyler yaşadığı dönemler olmuştur. Bazılarımız bu dönemlerden daha güçlü çıkarken bazıları birçok şey kaybeder, zayıflaşır. O bu dönemleri deneyimliyordu ama erken bir yaşt...