GŁÓWNI BOHATEROWIE:
_____________________________Ashley Henderson - 16 letnia dziewczyna zamieszkała w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem ze starszym bratem I rodzicami. Dziewczyna kocha balet, który jest jej cichym zainteresowaniem, o którym wie niewiele osób. Lubi także pomarańczową herbatę a jej ulubione zwierzę to łabędź. Uczęszcza do 2 klasy liceum I jest ułożoną i jedną z lepszych uczennic w całej szkole.
___________________________________
Louis Coleman - 17 letni chłopak zamieszkały w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem z mamą I młodszą siostrą. Chłopak z reguły uwany jest za normalnego chłopaka który nie zajmuje się niczym po za imprezowaniem i graniem w gry komputerowe. Niewiele osób wie jak bardzo kocha jeździć na łyżwach.
______________________________________
Bellamy Roberts - 16 letnia dziewczyna zamieszkała w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem z rodzicami. Dziewczyna jest typową nastolatką z liceum. Najlepsza przyjaciółka Ashley Henderson. Kocha imprezować, spać oraz czytać niefortunnie złe książki na wattpadzie. (Smuty)
______________________________________
Leon Black - 17 letni chłopak zamieszkały w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem ze swoim ojcem. Chłopak jest typowym imprezowiczem, szkoła go nie interesuje, wszelkie zasady jak i przepisy ma w nosie. Cały czas powtarza, że życie ma się tylko jedno i nie będzie siedział bez czynnie tylko ma zamiar korzystać z lat jego młodości.
_____________________________________
Billie Wilson - 17 letnia dziewczyna zamieszkała w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem z rodzicami. Koleżanka Louisa, przeciętna uczennica, dziewczyna Mattheo. Kocha oglądać seriale po nocach, wypady z przyjaciółmi a także zakupy.
____________________________________
Mattheo Davis - 17 letni chłopak zamieszkały w Maywood w Stanach Zjednoczonych razem z mamą. Kolega Louisa, chłopak Billie. Jego rodzice rodzice rozwiedli się rok temu i od tamtego czasu mieszka z mamą. Uwielbia motoryzację, spotkania ze znajomymi a także jedzenie.POZOSTALI BOHATEROWIE:
_____________________________________
Charlotte- 5 letnia dziewczynka zamieszkała w Maywood w Stanach Zjednoczonych. Młodsza siostra Louisa, lubi bawić się lalkami, oglądać bajki i grać w piłkę nożną.
______________________________________
Victor Henderson - 18 letni chłopak zamieszkały w Maywood w Stanach Zjednoczonych. Straszy brat Ashley, lubi spać, grać w gry wideo i oglądać walki zapaśnicze.
______________________________________
Millie Gray - 16 letnia dziewczyna zamieszkała w Maywood w Stanach Zjednoczonych. Rywalka Ashley w łyżwiarstwie figurowym, jak i w balecie. Nienawidzi Ashley z całego serca bo to zawsze ona jest od niej lepsza. Uwielbia chodzić na zakupy, całe dnie przegląda tiktoka.
______________________________________
Keyla i Emma - Najlepsze przyjaciółki Millie. Robią wszystko co każę im dziewczyna. Uważają się za najpiękniejsze i Najlepsze dziewczyny w liceum.
______________________________________
Olivier - chłopak Millie. Robi wszystko co każę mu dziewczyna. Uważa inne dziewczyny za brzydkie i głupie. Typowy bad boy. Jedyne co kocha po za swoją dziewczyna to piłka nożna.
CZYTASZ
Destroyed swan lake
Teen FictionAshley Henderson kocha łyżwiarstwo i balet które są jej pasją. Nie sądziła nigdy, że wkręci się w to aż tak bardzo. Teraz nie wyobraża sobie życia bez baletek, łyżew, muzyki i przede wszystkim całego tego tańca. Wszystko było w najlepszym porządku d...