20 : Bonus 🔞

2.7K 35 0
                                    

"Muffin, awak cakaplah kat saya kenapa kaki awak tiba tiba boleh jalan ni?" Tanya Pond sambil menggoyang tangan Phuwin perlahan yang sedang sibuk membuat kerja di ruang pengawas.

"Ish nanti lah saya cerita, awak duduk sana!" Marah Phuwin. Pond pula mencebikkan bibirnya lalu bangun duduk dikerusi berhadapan dengan Phuwin sambil menghembus nafas kasar.

Phuwin yang mendengar Pond mengeluh itu akhirnya berhentikan perbuatannya lalu bangun dari kerusi dan bercangkung di hadapan Pond.

Pond langsung tidak memandang wajah Phuwin. Merajuk lah tu.

"Ala awak janganla merajuk, saya cerita dekat awak sekarang okay?" Pond hanya buat tidak dengar. Dia mengeluarkan telefon bimbitnya lalu bermain seperti tiada apa.

Phuwin mengeluh lalu dia mendapat satu idea nakal di mindanya cara nak pujuk kekasih nya itu.

Phuwin bangun lalu mendudukkan dirinya di atas riba Pond. Pond yang sedikit terkejut itu terus memandang Phuwin.

"Apa awak buat ni" Tanya Pond risau dengan Phuwin yang tiba tiba duduk di atas ribanya itu. Risau kalau orang luar masuk ke dalam bilik tersebut.

"Saya rindu awak.." Phuwin menyium leher jinjang milik Pond. Tangannya meraba raba lengan kekar milik kekasihnya. Pond pula mulai tidak senang duduk.

Mana taknya takkan nak buat dekat sekolah? naya kang.

"Muffin.. kita kat sekolah" Phuwin tidak mengendahkan apa yang Pond katakan.

Phuwin mulai mencium leher Pond rakus sehingga meninggalkan beberapa bekas di leher kekasihnya, dia beralih ke telinga Pond digigit perlahan.

"Awak jangan merajuk lagi.." Bisik Phuwin di telinga Pond. Pond pula hanya mengangguk laju berharap Phuwin akan memberhentikkan godaannya.

Tangan Phuwin mulai bergerak meraba seluruh badan tegap milik Pond. Mulut Pond yang tadi ditahan supaya tidak mengeluarkan bunyi akhirnya melepaskan suara enak apa yang dilakukan oleh Phuwin.

Phuwin yang mendengar Pond mendesah itu terus tersenyum nakal. Pond menggigit bibirnya supaya tidak mengeluarkan bunyi lagi.

"M-muffin stop" Pond dah pasrah sangat. Phuwin yang sudah melihat wajah Pond yang mulai memerah dan peluh membasahi wajahnya. Dia tahu kekasihnya itu cuba menahan nafsunya.

Phuwin menghentikkan perbuatannya lalu cium bibir Pond sekilas. Dia bangun dari riba Pond dan berjalan ke mejanya untuk sambung membuat kerja.

Pond melepaskan nafas lega. Ni kalau dia tak berhenti memang satu sekolah dengar suara Phuwin karang.

Pond yang sedar juniornya menegang itu membetulkan seluarnya lalu menutup menggunakan buku. Phuwin yang melihat itu hanya ketawa sahaja.

"Muffin jangan buat macam tu lagi!" Marah Pond. Phuwin hanya membuat wajah mengejek sahaja.

"Siapa suruh awak merajuk dengan saya" Pond menjeling Phuwin lalu mengetuk ngetuk lututnya supaya juniornya kembali ke sediakala.

"Daddy yang nak buat awak rasa bertanggungjawab lepas awak tinggalkan saya" Pond hanya mendiamkan diri.

"Mula mula saya tak nak pun buat macam tu tapi daddy nak tengok awak betul betul ke sayang saya, excident tu tak rancang ye tapi kaki tu daddy saya yang rancang" Phuwin menutup failnya lalu bangun dari kerusinya sambil mengunci pintu bilik ruangan pengawas.

"Awak nak buat apa ni?" Tanya Pond risau melihat kekasihnya tiba tiba sahaja mengunci pintu

"Saya penatlah tanda semua fail tu, saya rindu awak" Phuwin berjalan ke arah Pond lalu duduk di atas ribanya dan memeluk Pond kuat. Pond yang sedar itu mulai mendukung Phuwin yang tinggi itu dengan mudah lalu duduk di sofa supaya lebih selesa

[ BL ] HEART SHAKER | PONDPHUWIN ✔Where stories live. Discover now