Buraya ne zaman ve nasıl geldiğimi bilmiyorum mezarlıkta ne işim var kim getirdi hiçbir bilgim yok ama kimse Sizler mezarlığı Burası ileride bembeyaz bir ışık ve iki katlı ev var ayaklarım istemsizce oraya doğru ilerledi
"Katile nasıl güvenirsin?" Bu ses Babama ait ama nerede olduğunu göremiyorum.
"Onun yanında kendini nasıl iyi hissedebilirsin?" ne oluyor Katil Kim kimin yanında iyiyim hiçbir şey anlamıyorum.
" Baba neredesin çok korkuyorum. Lütfen yanıma gel." sesin geldiği yöne doğru bağırdım.
" senin bize ihtiyacın yok!"artık nasıl Yok neden bana kızgınlar.
" baba nasıl size ihtiyacım olmaz en çok size var ."artık Ağlamak üzereyim sanki dizlerimi bağı çözülmüş gibi bir an yere düştüm.
"Bize ihtiyacın olsaydı onun yanında olmazdım."Hayır en çok Onlara ihtiyacım vardı.
" kimin yanındayım Baba Ne olur beni bırakma." elimi yüzüme kapatmış bir şekilde hıçkırarak ağlıyordum kimin yanında mutlu olabilirdim. Ailem bana neden kızgın, anlamıyorum. Hiçbir şeyi anlamıyorum Allah kahretsin katil kim.
"BUKET! BUKET! BUKET!" Çığlık sesi Anneme veya Babama ait değildi tanıdık ama bir o kadar da yabancı bir sesti.
.....Gördüğün rüyanın etkisiyle yerinden irikilerek doğruldum karşımda Yusuf vardı endişeli bir halde beni izliyordu sanırım kabus gördüğünü anlamış
" Korkma Sadece bir kabusdu." sakin bir sesle beni rahatlatmaya çalıştı.
"Çok gerçekti." diyebildim sonrasında hıçıkararak ağlamaya başladım.
"İlaçların nerede onları kullansan kabuslardan kurtulamaz mısın?" kurtulmak mı? daha kötü olurdum.
"Hayır onları kullanırsam her şeye tekrar unuturum." dedim komidinin Üzerineki bardağa su doldurarak bana uzattı.
"Bazen unutmak hatırlamaktan daha iyidir." dedi suyu İçip geri komidinin üzerine koydum.
"Hatırlamak unutmaktan daha iyi çünkü ailemin öldüğü ile defalarca kez yüzleşmek aynı acıyla defalarca yaşamak daha kötü." dedim dizlerimi Karnıma Çekerek ellerimi önden birbirine bağladım.
" Tamam kullanmazsın ama kabus görmeden ilaçsız nasıl engelleyebilirim?" dedi
" engelleyemezsin sadece stres yaptığımda ve o gün içerisinde bir şeyin kafama taktıysan görürüm." dedim
"Söz veriyorum elimden geleni yapıcam kabuslarını ilaçsız engellemek için." dedi
"Zor ama karar senin." dedim
" olsun zorları severim dedi artık ağlamam tamamen kesilmişti o duygusu atmosferi dağıtmak için Konuyu değiştirmeye çalıştım. "Umut fakirin ekmeğidir derler Bu da senin ekmeğin galiba." dedim
" Ben fakir miyim şimdi." dedi gülümsiyerek kıyafetine baktım.
" Evet 4 gündür aynı kıyafetler üzerinde siyah tişört ve Siyah eşofman." dedim kendi üzerine incelemeye başladı koltuk altına kokladı hafif yüzüne eşkiterek bana baktı.
"Yuh sen bunların hepsine dikkat ettin mi." başımı sallayarak onayladım.
"Peki terim kokuyor mu?" dedi İşte buna kahkaha atmıştım. Çünkü dün akşam salonda uyuyakalınca Birisi beni kucağına alarak yumuşak bir yere yatırmıştı uyku sersemi olsam da burnuma lavanta kokusu dolmuştu şu an gece uyuduğum yer Yusuf'un odası ve onun yatağıydı kucağına taşıyan kişi de tahmin ettiğim gibi Yusuftu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEKİ İZ
Подростковая литератураAilesi ile tatile giden Buket başına geliceklerden habersiz mutlulukla hayal kuruyordur. Zaten 16 yaşındaki kız ne düşünebilirdi ki ona göre o gece hayatı' nın mahvolmasını aklından bile geçirmemişti koca bi gizemin içinde bulmuştu kendini....