MUTLULUĞUN KANLA SON BULUŞU

75 53 157
                                    

Yazım hatası varsa afoluna derslerden dolayı fazla zamanım olmadı yani hatalarım varsa bilmiyorum, çünkü ikinci okunuşu yapmadım.

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYINIZ.

BÖLÜM SONUNDA GÖRÜŞÜRÜZ

.......
YUSUF KORKMAZ

Buket hariç hepimiz salonda oturuyorduk. bu işe Kerem de dahil, babam göndermedi neymiş yemeğini yiyip üzerini değiştirdikten sonra gidecekmiş. Ne kadar istemesen de benim kıyafetlerimi vermişti babam. Gerçi 'benim kıyafetlerimi giyemez' demedim ama içten içe de istemedim.

"Neden beni o kadar tuttuktan sonra serbest bırakıyorsunuz?" dedi Bana kalsa bırakmazdım da Kerem işler ters gitti. Sen Babama dua et.

"Çok kalmak istiyorsan daha uygun zamanda tekrar kaçırabilirim? " dedim babam ters ters bakarak Kerem'e döndü

"Kusura bakma oğlum Yusuf Seni yanlışlıkla kaçırmış."dedi Tamamen yalan.

"Hayır yanlışlıkla falan kaçırmadım sadece seni kaçırmam gerekiyordu. Ve seni kaçırdım."dedim

"Ben şimdi anlamadım İsteyerek mi? İstemeyerek mi? kaçırıldım."dedi

"Senin beyin basmıyor herhalde isteyerek kaçırdım. Ve Bir insan neden yanlışlıkla birini Kaçırsın ki? mantık yok arada." dedim

"Neden bırakıyorsunuz?"dedi

"Öyle olması gerekiyordu. Yemeğini yediysen gidebilirsin?" dedi Ali de en az benim kadar sinirliydi bu işe.

"Buket gelmeyecek mi?"dedi

"Kerem ömrünün yarıda kalmasını istemiyorsan soru sormayı bırak." dedim

Babam yine bana karşı olmayan ama Kerem'e karşı olan baba yüreğini ortaya koydu

"Hadi oğlum yediysen yemeğini Şoför seni evine bıraksın gece gece tek gönderemem seni" dedi. Ama tek başıma saldırgan bir köpekle sokakta Tek başıma bırakmıştı.

Sabahtan beri az muhabbete dahil olan Elif teyze konuya girdi adının Elif olduğunu babam seslenirken duymuştum.

"Yusuf da senin oğlun İsmail onunla da ilgilenmen gerek Kerem'le nasıl bir bağın yokken ilgi gösteriyorsan aynısını Hatta fazlasını Yusuf'a göstermen gerek" dedi. Çocukken göremediğim ilgiyi Şimdi görsem ne değiştirdi ki hiçbir şey.

"İlgi gösterdiğim zaman ne oldu hiçbir şey hem onun ilgiye ihtiyacı yok" dedi.

"Vardı baba hem sen bana hiç ilgi göstermedin, ne zaman derdimi dinledin,  ne zaman başımı okşayıp bana sarıldın, ne zaman halimi hatırımı sordun hiçbir şey yapmamışken ilgi gösterdim diyemezsin" dedim.

"Annen nerede oğlum?" dedi Elif teyze. Geldi geleli babamdan çok düşünür hale gelmişti beni.

"Bilmiyorum" dedim, belki bir şeyler söyler diye istemsizce gözünün içine bakmıştım.

"Annenin öldüğünü biliyorsun Yusuf neden bilmiyorum diyorsun" dedi. Babama bu konuyu hiç açmamıştım, Arda'dan duyduktan sonra kapanmıştı konu.

"Bunu da bilmiyorum ve Kerem sen artık gitmeyecek misin, çok durdun" dedim, konuyu değiştirmek için.

"Doğru ben gideyim artık" dedi. çocuğum bizden götü tırstı ters bir şey söylerim korkusundan efendi bir çocuk moduna girmişti.

"Kapıdaki şoför senin evine bırakacak oğlum" dedi. Babam Kerem'le aynı anda ayağa kalkarak kapıya doğru yol aldılar, arkalarından bakmak da bana düştü.

GEÇMİŞTEKİ İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin