8.Bölüm/Çelişkili Hisler

131 59 17
                                    

YUSUF KORKMAZ

"Korkunun ecele faydası yoktur" derler büyüklerimiz. Bence korkunun ecele faydası yoktur ama insana vardır. Mesela bir şeyden deli gibi korkarsınız o korktuğununuz şey sizin sonunuz olur ama korkunuzun üstüne giderseniz bu sizi başarıya bile götürebilir ya hiç bir şeyden kokrmayan insanlar? Hiç mi korktukları bir şey yoktur?

Sizin en çok korktuğunuz şey nedir? Veya hiç korkmadan yaşamayı nasıl başarıyorsunuz?

Buket hiçbir şeyden korkmuyor kaçırıldığımızdan beri tehdit ettik umursamadı, silah bile gösterdik güldü. Evet ciddiyim güldü psikopat gibi. Ece ise tam tersi ağlıyor, kendine geldiğinden beri konuşmadı. Bir tek söylediği "eve gitmek istiyorum" dedi. Bu dediğini duymazsan gelerek cevap vermedik daha çok ağlamaya başladı. Büşra zaten içlerindeki ajan olduğu için o da Buket'e ayak uyduruyor. Kerem korkuyor ama belli etmiyor arada kızlara çıkışıyor. "Kesin sizin yüzünüzden kaçırıldık" "yine ne halt yedinizde buralara geldik" "sizin gibi aptallarla tanışanlar da kabahat". Bunların hepsini bir kenara bakarak Ali ile odaya yanlarına girdik.

İlk Buketle göz göze geldik. Bu kızı görünce ciddi olamıyorum. Elimde değil sizde olsanız sizde ciddi olamazsınız. İstemsizce ona bakarak sırıttım o da gülümseyerek karşılık verdi.

"Hayırdır ne sırıtıyorsun" dedi. Boşta olan bir sandalyeyi alarak karşısına oturdum.

"Peki sen niye gülüyorsun" dedim.

"Sen gülüyorsun diye gülüyorum" dedi.

"Hayırdır bana aşık mı oldun?" dedim.

"Hayırdır, hayır belki çoktan olmuşumdur" dedi. Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum.

"Sana bir şey itiraf edebilir miyim" dedim.

"Tabii ki dinliyorum" araba da söylemiştim şimdi de söyleyeceğim.

"Seni kaçırdık" dedim. Umursamaz bir şekilde baktı.

"Eee bunu biliyorum bana bilmediğim bir şey söyle."

"Tepki vermen gerek ya tepki versene. Bağır, ağla, yalvar mesela" Psikolojik sorunları olan biri tepki veremez.

"Tüh şansına küs korkmuyorum o yüzden o saçma tepkilere veremeyeceğim."
Buket hakkında her şeyi merak ediyorum. Niye korkmuyor, arabaya binerken neden tepki vermedi, Mete'nin neyi oluyor?

Bunların hepsinin cevabını merak ediyordum. Buket'in söylediğine hiçbir şey demedim sadece izledim. Beş dakika boyunca ortam sus pustu ta ki Kerem lafa atlayana kadar.

"Bakın sizinle bir anlaşma yapabiliriz" Öldürmek istiyorum bu çocuğu ama yapamam maalesef.

"Kerem yeter çok boş konuşuyorsun"

"Kesin bu üç gerizekalı yüzünden bende kaçırıldım"

"Belki senin hatan yüzünden onlarda kaçırılmak zorunda kaldı, bir de bu açıdan düşün"

"Kapak sesi buraya kadar geldi Kerem, artık sınırları zorlama."

Buketin mübarek sabahtan beri susmayan çenesi ve en ufak lafta tepki vermesi çok hoşuma gidiyor.

"Buket yeter bak bu adam bir tek seni bağlamadı hepimiz bağlıyız susturuluyoruz ama sen rahat bir şekilde sandalyede oturup konuşuyorsun hayırdır aranızda bir şey mi var?"

"Çüş daha neler lan ben o arabaya sizin izinizi kaybetmemek için bindim yoksa başından beri bir bokluk çıkacağını biliyordum" doğru kaçma ihtimali vardı ama kaçmadı.

GEÇMİŞTEKİ İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin