13.Bölüm/KELEBEK HİSSİ

109 54 109
                                    

Medya =Ali

Yazmak benden oy vermek ve yorum yapmak sizden.

......
1 Gün önce

Sabahtan beri başım çatlıyor soğuk duşta aldım ama gram etki yok Sanırım dünkü içtiğimin etkisi aslında Çok da içmemiştim. Bu kadar şiddetli ağrıyacak ne vardı?

Şuan bu odanın içinde kaçıncı turum bilmiyorum. En son 18'e kadar saymıştım ve sabahın 7'sinde yatırmayacak kadar ağrıyor umarım dün bu kafayla saçmalamamışımdır. Hastaneden sonra 2. utancı kaldıramam en iyisi Yusuf'u uyandırmak O bir çözüm bulur.

Yusuf'un odasının çıkarak Ali ile beraber kaldığı odaya doğru ilerlerim. Kapanın önüne geldiğimde durmak zorunda kaldım. Normalde Kapı açık olurdu ama bu kez kapalıydı.

Acaba kapıyı tıklayarak mı girsem? yoksa pat diye mi girsem? Bence pat diye gireyim ne olacak ki hadi Bismillah.

Ikinci kez düşünmeden kapıyı açtım. Her zamanki gibi Ali yerde Yusuf onun yatağında yatıyordu. Allah'tan üstleri düzgün bir şekilde uyuyorlar yani tişörtü falan olmasaydı arkama bakmadan geri çıkmak icap ederdi. Odaya girerek Yusuf'a doğru ilerlemeye başladım. Geçenki gibi dürterek uyandırırsam kesin kafama kurşunu yerim, seslensem daha hayırlı. Yatağın baş ucuna giderek tepesine dikildim.

"Yusuf, Yusuf?" Bu erkeklerin neden uykuları ağır ya ölsem haberi olmayacak. Yani mübarek kış uykularına yatmışlar.

"Yusuf gözünü aç bir lütfen." hafif kıpırtı oldu ama tek dediği

"Hı?" bu cevap mi şimdi. Yusuf ya.

"Yusuf uyanır mısın? "dedim

"Neden?" Dedi gözünü açmadan konuştu, uyku düşkünü köpek. Sakin Buket küfre gerek yok.

"Başım çatlıyor da ondan." dedim

"Uyu geçer."dedi hafif gözlerini aralayarak bana baktı.

"Allah razı olsun Ben bunu hiç düşünememiştim." dedim sanki dediğim çok komikmiş gibi sırıttı puşt.

"Daha ne istiyorsun kızım. Ben düşündüm işte uykulu halimle." dedi başımın ağrısı bir yerden, bunun çenesi bir yerden hiç çekilmiyorlar.

"Oof senden hayır yok ben abimi uyandıracağım O yardım eder." dedim Kaşlarını çatarak dediğimi anlam vermeye çalıştı.

"Abim derken." dedi

"Senden hayır olmayınca Ali abimin yanına gideceğim o bana bakar." dedim

Yatağın etrafını dolanarak diğer tarafa Ali'nin yattığı yere geçtim. Yerde İki büklüm uyuyordu. Aah yavrum Kıyamam.

"Ne zamandır abin." dedi ezelden beri demek var da neyse.

"Şu dakikadan itibaren abim." dedim gözümü çevirerek Ali'ye döndüm.

O kadar konuşmayı nasıl uyanmadı bilmiyorum. Dizlerimin üstüne çökerek omuzunu dürttüm.

"Ali abi." dedim yardım etmezse Yusuf'a karşı iyi zort olurum.

"Hı." dedi Hı ne öküz insan Efendim kardeşim bacım der bu hı diyor.

"Abi başım ağrıyor. Geçmesi için çözüm bulabilirmisin?" dedim en masum halimle, Yusuf yerinden doğrularak merakla bizi izlemeye başladı.

"Bacım dün kimi öptüysen ondan yardım iste." dedi bu ne şimdi kimi öpmüşüm. Ben zort olurken, odanin icinde kahkaha sesi yükseldi. Başımı çevirip en ters bakışımla Yusuf'a baktım. Ama kahkaha atmaya devam etti.

GEÇMİŞTEKİ İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin