Yorum yapmayı ve beğenmeyi lütfen unutmayınız. bölüm sonunda görüşürüz.
......
YUSUF KORKMAZ
'Geçmişteki izler her zaman geleceğe hasar verir.'
En mutlu olduğum anlar her sayılıdır ki bugün yine Mutlu olduğum anlardan biriydi. Gerçi Tüm bu mutluluğumun sebebi Ablamdı, Ablamla çok iyi anlaşırız. Ama babam araya girip ablamı benden uzaklaştırmazsa tabii.
Bugün dördümüz yine bağ evindeydik Ben, Ali, ablam ve Arda sanki hep her hafta sonu bu bağ evinde toplanıp sohbet etmemiz farz gibi bir şeyler işin en güzel yanı ise yılbaşı gecesiyle bugün ama hepsi hayattan soğumuş gibi koltuklarda Uzanarak film izliyorlardı bu durumdan Ali ile sıkılmış olsa gerek Ki uzandığı yerden dikleşerek ayağa kalktı
"Yeter ya hepiniz ruh gibisiniz genç yaşımda beni de yaşlandırdınız."Dedi. Oflaya tekrar yerine oturdu tüm gözlerde ona dönmüştü ilk konuşan Arda oldu.
"Varsa bir Fikrin söyle, çünkü ben de sıkıldım." dedi ablam, Arda'ya bakınca Arda ablamın saçından öperek " Merak etme sana sıkılmadım" dedi Ablamda gülümseyerek yattığı yerden dikleşti.
"Valla bende sıkıldım. Hatta sıkılmaktanda sıkıldım. "dedi
Şuan tek sıkıntımız bu can sıkıntısı nasıl geçicek?
"Tombala oynayalım mı? dedim çünkü bugün yılbaşı gecesiydi ve en çok oynanan iyun buydu bu gece için.
"Hayır ya çok saçma bir oyun." dedi ablam kağıt üzerinde oynanan oyunların hiçbirini sevmezdi.
"Ama bu gece en çok oynanan oyun bu dedim ufak çaplı açıklama yaparak
"Canım ğardaşım bu gece yılbaşı gecesi diye illa bu oyunu oynamak zorunda değiliz, kutlama yapmak zorunda değiliz ve yılbaşında denilen şey sadece sayıların değişiminden ibaret. Yoksa Günler, Aylar, arkadaşlar, dertler. Aynı değişen hiçbir şey yok."dedi ablam her zaman çok farklı düşünürdü mesela onun için özel günler Hep saçmaydı.
"Çok tuhaf düşünüyorsun sevgilim dede Arda uzandığı yerden kalkarak ablamın saçıyla oynamaya başladı
"Hayır siz hepiniz aynı düşünüyorsunuz. O yüzden benim düşüncem size farklı geliyor." dedi bu konu hakkında hiçbir şey söylemek istemiyorum, çünkü ablam düşünceleriyle beyin yakıyor.
Ali, ablama yanındaki kraleti fırlatarak dikkatleri üzerine çekti.
"Çok yapış, yapışsınız biraz ayrılın Ya. Bir şey soracağım?" dedi.
Arda daha çok ablamla temas halinde bulunarak ablama sarıldı. Ablamın ise bu durum çok hoşuna gidiyordu. Deli gibi sevmek bu olsa gerek. Çünkü ablam hiç temas sevmez ama aşık olduğu çocuğa karşı farklıydı.
"Sen sor ben yine cevaplarım. " dedi ablam Arda'yı kolundan cimcikleyerek uzaklaşsın diye kaş, göz hareketiyle Emir verdi. Arda da oflayarak Geri çekildi. Sanırım az önce nazar ettim.
"Şimdi yılbaşı saçma diyelim. Peki doğum günü, anneler babalar ve Sevgililer Günü içine düşünüyorsun?" dedi Ali her zaman ablama sorular sorar ve merakını en çok ablamdan aldığı cevaplarla giderirdi.
" Şimdi söyle canım doğum gününü insan neden kutlar ki? anlamsız bir şey ve o kişinin doğum gününü kutlayanlar ise iyi ki doğdun derken aslında iyi ki öleceksin. İyi ki varsın derken. İyi ki bu evrenden gideceksin demek. Anneler, Babalar ve sevgililer gününe gelince. Onlar benim bir gün annem, babam veya sevgilim değil o yüzden yılın bir gününde kutlamam canımın istediği her an kutlarım 'iyi ki hayatımdasıniz ve iyi ki varsınız' diye buna kimse karışamaz."dedi hepimiz ağzımız açık bir şekilde ablamı dinlemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞTEKİ İZ
Genç KurguAilesi ile tatile giden Buket başına geliceklerden habersiz mutlulukla hayal kuruyordur. Zaten 16 yaşındaki kız ne düşünebilirdi ki ona göre o gece hayatı' nın mahvolmasını aklından bile geçirmemişti koca bi gizemin içinde bulmuştu kendini....