Пролунав гуркіт, два тіла повалились на підлогу, одне жіноче, а друге чоловіче. Я побачив як мафіозі з'явилася зверху на брюнеті й почала бити його по лиці. Як на мене, він заслужив, але в цей момент, я так не думав.
Хорове "Деймі" літало по всіх стінах. Шатенку відтягли, її очі горіли темно - червоними кольорами. Я відчував як вона дихає ... тяжко, жажде більше повітря, але її погляд ... сповнений злістю та хижим голодом. Я розумів повністю усе, в міс Морт з'явилося бажання вбивати.
Коли мій погляд упав на Веспера, то я злегка здивувався. Його лице було дещо травмоване: з носа текла кров, а пухлі губи були розбиті, коло очей з'явились подряпини, а на шиї сліди. Він був здивований та приголомшений. Нарешті Марчело помітив справжню силу мафіозі.
- Я вб'ю тебе! - загарчала дівчина. Її погляд був направлений на короля цієї школи. Я відчув як сонливість бере наді мною верх і погляд мафіозі стає кровавішим.
Але тут, лодонь хлопця лягає на очі Деймі та притулив до себе. Я бачу як Тіно щось шепоче їй і це викликає у мене дивне відчуття. Це, що ревність?
Раптом брюнет витягає із кишені чорну зажигалку із якимось візерунком. Він починає робити з нею щось дивовижне дивлячись на Веспера.
- Ти засинаєш. - прогримів його голос. Якраз вчасно підбіг Марлон та схопив брюнета під руки тому, що той заснув. Він справді заснув як немовля.
- Що ви з ним зробили? - прокричав блондин.
- Нехай загін мафії його покарає. - кивнув чорноволосий та при обнімаючи Деймі попрямував до виходу. За ними пішли й інші учасники Молодшої Мафії. Я ще й досі відчував цей холодок, вони йшли впевнено, не оглядаючи, всі разом.
- Цікаве шоу. - пролунало із натовпу, але того хто це сказав швидко затнули.
- Дідько, я так змучився. - зітхнув Грейс і я похлопав його по плечу. Я почувався так само, надто багато інформації лягло на нас усіх. - Ти хочеш їсти?
- Я не голодний, ходімо. - махнув рукою я та підвівся. Я поглянув у бік Марчело, він швидко приходив до тями, уже встав на ноги та тер голову.
- Деймі нас тут чуть усіх не повбивала.
- Ей брат мафії, мені потрібен номер твоєї сестри. - пролунав голос позаду.
- А в зуби раз? - прошипів Морт. Але тут, і я не став терпіти.
- Слухай, навіщо тобі це усе? Хіба мало отримав? Ти і так нарвався на проблеми, невже рота затикати не вчили?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов міс мафіозі
RomanceЗвідки із темряви мільярди наслідків? У світі де гроші та статус - все, де багаті можуть жити за власними правилами, а слабким не місце, з'являється історія про двох несподіваних союзників. Холоднокровна мафіозі, що вміє тримати ситуацію під контрол...