- Що?! Ти справді цьому віриш? Це ж Деймі , чувак!
- Так, я знаю. - він схопився за голову. - Але щось тут не те. У мене відчуття, наче цей придурок насильно тягне її до себе. Як думаю про це, хочеться вбити його чим швидше.
- Теж помітив? Веспер поводиться як собачка коло неї. - я не помічаючи стиснув пластиковий стакан та процідив крізь зуби. - Вважає, що мафіозі йому по зубах.
- Еге ж. - пирхнув Морт та потер очі. Я поглянув на нього та помітив як його погляд потемнів. Темний, зелений ліс. Але коли він помітив, як я на нього витріщаюся, вигукнув. - Гаразд, давай менше про погане. Пропоную тобі щось випити перед тренуванням. - його рука швидко відкрила міні-ар та почав виставляти. - Сухе вино чи може біле вино?
- Я не п'ю. Та ще й перед тренуванням.
- Ти надто напряжений.
- Я сказав ні. - той скривився та прошипів.
- Кажеш як моя сестра. Гаразд, тоді може по братськи , як справжні англічани вип'ємо чаю або кави?
- О ні-ні, дякую.
- Соку? Кісілю? Газировку?
- Чого ти причепився?
- Може квас або пиво?
- Грейс!
- Слухай, я просто хочу вставити прикол під час нашого чаювання! - вигукнув хлопець та потиснув бутилкою. Та не витримала такої сили та тріснула. Я швидко відсахнувся і на мене, на щастя нічого не попало, а от піна та цукор від шампанського опинився на лиці сина мафії. Я розреготався так, що не міг нормально дихати.
За паро хвилин нашої драми, ми нарешті приїхали. Я трішки схвильовано вийшов з машини та вигукнув.
- Грейс, ми помилилися дорогою, це клуб! - той хитро блиснув очима і я уже був готовий тут же відгамселити його, але тут до нього підійшов якийсь високий чоловік із лисиною та чорною бородою та ще й з окулярами.
- Вітаю, пане Морте. Ваша кімната готова.
- Кімната? - агресивно зашипів я і той позадкував.
- Джуліане, послухай, ти все не правильно зрозумів. Зараз усе сам побачиш і зрозумієш.
- Тобі краще мене не розчаровувати. - прошипів я і рушив за ними. Дорога не була довгою, але йшла повз клуб. Ми зайшли у велике приміщення у формі планети. І перед нами постали 3 шляхи. Той, що розташовувався посередині виблискував світлом і з- відти лунала гучна музика та шум.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов міс мафіозі
RomanceЗвідки із темряви мільярди наслідків? У світі де гроші та статус - все, де багаті можуть жити за власними правилами, а слабким не місце, з'являється історія про двох несподіваних союзників. Холоднокровна мафіозі, що вміє тримати ситуацію під контрол...