Він літав по будинку показуючи всі куточки . Паро раз ми натрапляли на Денні, як той крутить задницею та наспівує якусь пісеньку. Грейс розсміявся як дурний , а я лише посміхнувся тому, що таке видовище я бачив не вперше, моя сестра могла робити це постійно. І тут, блогер сказав дещо мені приємне, чим нагадав мені Деймі: « Хоча я тебе не дуже добре знаю, Карнере, але ти мені починаєш подобатись». У відповідь Грейс ревниво щось рикнув, щось на кшалт, що я його друг, а не когось іншого.
Ми паро годин ходили та розглядали машини, які подарував йому Тіно. Я ще досі не розумію, що в ньому такого хорошого.
Коли ми ввійшли в будинок, служниця повідомила про вечерю, дивно поглядаючи на мене.
- Ну, що братан, йдемо їсти?
- Не зрозумів?
- Що саме?
- Я... що буду вечеряти з вами? Не самі?
- А, що не так
- Що не так??!- вигукнув я й схопив ближню подушку, що лежала на міні- диванчику, пожбурив у Морта. Навіть того не помітивши, але старий дворецький, що стояв коло дверей, аж підстрибнув від переляку.
- Ой! Бро та за, що? Не хвилюйся ти так .- він обережно поплескав мене по плечу.- Це ж не на годину чи дві. Ти і так все знаєш.
Знову цей не комфорт. Я знав, що буду почуватися наче в пеклі. Грейс просто загнав мене в пастку. Не стримавшись, я схопив ще одну подушку та кинув у нього, добряче вдаривши шатена. Той не встиг ухилитися, та зареготав, але я встиг лупнути кулаком.
- Що це з тобою ?
- Ти спеціально? Чого ти шкіришся?- я рикнув, по- трохи заспокоюючись. Мені захотілось ще паро раз грохнути цього хлопця.- Мафіозна дурь.
- Як-як?- засміявся Грейс й підвівся. В його голосі чувся сарказм.- Який я поганий, я не можу. Ходімо вже.
Я пообіцяв собі, що якось, десь, колись ще раз вдарю Морта. Ми зайшли в королівську їдальню. Вона була затишна. Як і майже все в кімнаті, в цему домі. За столом уже сиділи Венді, Майкл та Денні. І кожен з них робив щось своє, Венді «пудрила носик», тобто, використовуючи олівчик, обводила губи, а Денні бавився на дистанційному плейстейшинні, а Майкл читав книгу. За столом не було лише однієї персони.
- Що це було в коридорі?- спитав, усміхаючись старший.
- Джуліан здурів на паро хвилин. Зараз, здається все добре.- махнув рукою син мафії. Я хотів щось сказати, але помітив, як єхидно посміхається Морт і стулив рота.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов міс мафіозі
RomanceЗвідки із темряви мільярди наслідків? У світі де гроші та статус - все, де багаті можуть жити за власними правилами, а слабким не місце, з'являється історія про двох несподіваних союзників. Холоднокровна мафіозі, що вміє тримати ситуацію під контрол...