78

96 11 3
                                    

Губи мафіозі затремтіли , вона хотіла щось сказати, але зупинилась. Пару секунд вона дивилась на мене, а потім різко обернулася до вікна. Я міг закластися, що навіть помітив рум'янець на її щоках. Я з-тиха засміявся та поглянув туди куди й вона.

- Пам'ятаєш ти розказував про те, що не могла торкатися людей. Там же  було ще щось ,правда? - я зиркнув на неї. Вона не могла лише через один випадок так настрашитися.

- Було багато чого такого. Достеменно навіть не згадаю.- буркнула вона.

-«Бреше.»- пролунав голос у моїй голові.

- Розскажеш?- обережно спитав я та присів коло її ліжка. Спершу шатенка недовірливо поглянула на мене, взяла якийсь пакет до рук та глянула.

- Якщо ти так хочеш...Але я тобі розкажу, з причини, що я довіряю тобі. І ти нейтральна сторона. - я одягнув посмішку, хоча в низу живота уже зароджувалась неприязнь.

- На місії, коли мені було 10, у нас було завдання, пробратися в дім, щоб забрати деяку річ. Цей дім був старий, із сухого дерева. Там можна було запросто провалитися. Тоді,  я не мала таких друзів як моя Молодша мафія, мене лише підбирали до  груп , підкидали як щеня , щоб подивитися приживуся чи ні. - ці слова вона промовила із прихованою злістю . Я уважно її слухав, дивлячись лише на неї. - Я не сильно з ними дружила, сказати чесно ,вони мене прийняли, принижували через те, що я від іншої матері і все таке. Вони ще не знали про мій дар...чи радше хворобу. Для них було байдуже, хто я, вони чекали побачити на моєму місці Грейса. Цю мафію прозвали «Dragons», можливо ти чув трішки про неї, хоча сумніваюся, тому, що після мого приходу до Молодшої мафії, я зробила усе можливе, щоб закрити їх своєю славою.- вона зробила  різкий рух і продирявила пакет, з-відти випали різні сорти горіхів.- Можливо, ти зараз думаєш «чому вона так злиться?», просто після того інциденту  за рік чи 2, моя мачуха, щоб допомогти батькові покращити звʼязки з іншою мафією, запропонувала шлюб. І для того взяла мене та... назвемо його.. база «М».

- Чому так?- спитав я.

- Бридко промовляти його імʼя.

- Продовжуй.- тихо промовив я.

- Ніхто не знав, що мене, хочуть одружити з кимось...

- Стоп!- перебив я.- То ти вже одружена?

- Ні, звичайно. Я тоді швидко перебралась до моїх друзів і їхні батьки потурбувалися про це. Але який же, омерзеним був факт того, що я мала б вийти не по своїй волі за того, хто мене цькував та через кого я не мало не вмерла.

Любов  міс мафіозіWhere stories live. Discover now