81

44 7 2
                                    

-В якому значенні?

Ті - Якби я був на твоєму місці, я би використав багача заради грошей... там купити одяг, оплатити перебування в школі, або 100к на картку. Чому ти не просиш , не вимагаєш?

- Чому я повинен? Це просто гроші твоєї сімʼї і тебе самого, я не повинен нагружувати тебе своїми проблемами та бажаннями. Якщо я не можу отримати якусь річ зараз, я отримаю її потім.

- Розумію.- кинув син мафії та повернувся до компʼютера. На екрані висвітилася смішна заставка: наче звичайне сімейне фото, але на задньому фоні лупили один одного ведмедиками дві дитини. Я підійшов ближче.

- Хто це?- всміхнувся я.

 - Ота зла крихітка це Деймі, а отой, що отримав по лиці це я.- серйозно пояснив шатен.

     Раптом на екрані зʼявився нова заставка. Ті самі  діти - забіяки сидять  у великому, мʼякому кріслі і дивляться щось в телефоні. Я не стримався та розсміявся, а брат мафіозі всміхнувся.

 -  Чому це стоїть  у тебе на заставці?- спитав я коли заспокоївся. Грейс знизив плечима і я згадав  Даїні слова «Ходять багато пліток про те, що Грейс Морт і Денні Морт закохані в свою сестру. Про це навіть фанфіки писали на Wattpad! Щодо  Грейса  не знаю, це не виглядає так, чи він так приховує, але  Денні...це щось»

    Я потрусив головою. Ну та ні, не може бути. Навіть через дівчину, я повинен буду змагатися із королем школи, мафією і ще й з найкращим другом.

- До речі, а де Деймі?

- Без поняття, зранку вона була вдома, а зараз, ймовірніше кудись поїхала.

     Я з розумінням закивав і раптом  Морт повернувся до мене й спитав.

- А ти до кого прийшов? До мене чи до Деймі?

- Навіщо ти це спитав?

- Просто  цікаво.

- Придурок.- пирхнув я, озирнувся на поличку з книгою і тут через секунду пролунало це.

-  Усім привіт.- я різко обернувся.

- Що ти...

- Сядь, а то я не хочу, щоб мої фани бачили твою задницю! - промовив Морт, підтягуючи мікрофон.

-  Чому ти не сказав, що ведеш трансляцію?- обурився я.

- Не кипʼятися, друже.- весело відповів той. - Леді та джентельмени, хочу представити вам мого найкращого -Джуліана. Привітайся, хлопчику.

Любов  міс мафіозіWhere stories live. Discover now