Та здивовано забрала від вуха телефон та підняла погляд .... і тут же взлетіла. Марчело підбіг до неї, підняв її у міцні обійми та закрутився у танці. Всі. АБСОЛЮТНО Всі погляди були направлені на них. Мабуть фанати почали догадуватися кому був призначений пост із вибаченнями та чому Веспер кинув Блер. І я почав повільно прозрівати. То он , кого він називав ангелом. Своїм ангелом.
- Руки! - прогриміла вона. Той опустив її на землю та зніяковів.
- Ой вибач, я просто такий радий тебе бачити. - хлопець потер шию. То на цей раз, він вирішив стати "хорошим хлопцем", щоб завоювати наступну дівчину?
- Що ти хотів?
- Ти не відповідаєш на мої повідомлення, тому вирішив тебе сам навідати. - хлопець сяяв як промінь сонця. - Хотів запросити тебе до себе, в кабінет, є, що обговорити.
- Добре, але зараз я йду в кафетерію.
- З нами! - перебив її Грейс, закриваючи собою сестру. - Слухай, вилупку, чого це ти став таким добреньким? Думаєш ми не розуміємо? І взагалі дивися за своїми руками! Вона не твоя чортова фанатка!
- Що ти таке говориш, бро? Я ніколи не вважав, що мафіозна принцеса моя фанатка. Вона для мене більше.
- По- перше, я тобі не бро! А по-друге.. - шатен обернувся до сестри. - Деймі, ти не хочеш мені щось пояснити?
- Ми союзники. Через нього ми отримали документи і отримали договір із компанією. - спокійно відповіла його сестра.
- Ага, тоді... - він обернувся до Марчело. - Відступи на 5 метрів.
- Грейсе, та ти жартуєш. - хихикнув король школи, але син мафії прогримів.
- 5 МЕТРІВ! - брюнету залишилося нічого, як відступити і тоді, шатен продовжив. На лиці Марчело з'явилася посмішка, його погляд спокусливо ковзнув по мафіозі, а руки піднялися в гору, наче він здавався. - Це лише робочі відносини! Тому тримай себе в руках! І не смій торкатися її, а то обіцяю ,на тобі живого місця не залишиться!
- Я сама можу за себе постояти. - закотила очі дівчина.
- Я твій старший брат! - гордо вигукнув Марчело. - А зараз ми йдемо в кафетерію, тому зникни з очей.
- Ми можемо піти в чотирьох. - спробував сказати він, але втрутився я.
- Четверо - це вже занадто багато.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов міс мафіозі
RomanceЗвідки із темряви мільярди наслідків? У світі де гроші та статус - все, де багаті можуть жити за власними правилами, а слабким не місце, з'являється історія про двох несподіваних союзників. Холоднокровна мафіозі, що вміє тримати ситуацію під контрол...