50

90 10 5
                                    

Хоча Веспер виглядав як тупий красень, він мав рацію і навіть сам того не помічаючи повільно розкривав місіс Морт.

- Я би не була дочкою боса мафії, якби не змогла чогось. І навіть ці документи, які є моєю роботою уже у мене в руках.

- Це маска. Ти ж була не такою у ту ніч.

- Веспере, будь реалістом, паро слів нічого не змінять.

- Для мене це не так. Дивись. - хлопець підійшов до вікна та одним рухом забрав штору. Вказав на будівлі в далині. - Коли ми поговорили, я вирішив протистояти батьку і той сказав мені, рідному сину, в лице, що використовував для своїх цілей.

- І як ти відреагував? - питання само зірвалось з язика і мафіозі поглянула вічі Весперу. Той закусив губу та видихнув, поглянув у вікно.

- Я засміявся та пішов геть. Але я не хотів казати зарання, що він пошкодує, тому, що це б викликало підозру.

- Підозру перед чим? - він поглянув на годинник і сказав, щолкаючи пальцем.

- Перед цим. - одночасно паро будівель вибухнули, їхні уламки здійнялися в небо та освітили його. Гуркіт пронісся по вулицях і у деяких будівлях засяяло світло. Це була компанія  VandS. Компанії, які належали старшому Весперу. І вони  всі спалахнули. А чоловік то, мабуть  навіть не підозрює, що його знищує власний син.

- Вау, яке видовище. - видала смішок шатенка , заплескала в руки та перевела погляд на виконавця цього шоу. - І ява твоя ціль?

-  Просто вчинити там переполох. Хай постраждає трохи.

Це була помста. Деймі завжди любила дивитися за процесом виконання помсти. Це було цікаво і жорстоко. Але коли це робили в пориві гніву, шоу закінчувалось надто швидко. І не можна було насолоджуватися процесом. Мафіозі любила розтягувати помсту як плавлений сир, але й швидко закінчувати та прибирати докази злочину.

- Ти не знаєш, що це може нашкодити бізнесу твого батька, а згодом і репутації? І твоєму статусу? - поцікавилась вона спостерігаючи як вогонь плавно направляється на інші будівлі.

- Байдуже. Я маю свою репутацію поза школою. - він здивувався коли Деймі не розуміючи, вигнула брову. - Ти, що ніколи не чула фразу "Молодший Веспер із своєю бандою"?

-  І хто ти такий поза школою? Уже не король?

- Той хто може потішити мафіозі не красивими зоряним небом, а запаленим містом. - увернувся від відповіді Веспер. - Я хочу, щоб ти мені довіряла. Могла покластися й на нас Мною ти би могла закріпити свою імперію Мортів.

Любов  міс мафіозіWhere stories live. Discover now