9. BÖLÜM

271 24 9
                                    

🔗

🔗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9. Bölüm: Evlenme Düşüncesi.

30 Temmuz 2023.
İzmir.
Ecrin Su Korhan.

Güneş'in kavurucu sıcağına rağmen siyah takım elbise giyen adam, sert bakışlarını karşısındaki kıza yöneltti. Başı öne eğik olduğu için sarı saçları omuzlarından aşağı sarkıyordu. Göz kapakları huzursuz bir şekilde, sıkıca kapanmıştı. Takım elbiseli, iki adım yaklaşarak elini kızın çenesine yerleştirdi. Hafifçe kafasını kaldırdığında ellerine çarpan saç telleriyle birlikte gülümsedi. Gerçekten de güzelliği göz kamaştıran türdendi. Biçimli dolgun dudakları, uzun kirpikleri ve pürüzsüz, bembeyaz cildi fazla güzeldi. Takım elbiseli adam arkasındaki adama ufak bir el işareti yaptığında, adam görevini bildiğinden hemen yanından ayrıldı. İkili rutubet kokulu, yıkık dökük duvarlar arasında baş başa kaldılar.

Ecrin yavaş yavaş gözlerini aralarken nerede ve ne şekilde olduğunu idrak edememişti. Kafasını ağırca kaldırınca karşısında, ellerini arkada birleştirmiş gülümseyerek ona bakan bir adam gördü. Korkuyla gerilediği sırada ellerinin bir ip ile bağlı olduğunu ve oldukça sıkı olduğunu fark etti.

"Korkmana gerek yok." dedi karşısındaki adam. Otoriter ses tonu Ecrin'i büyükçe yutkundurttu. "Sen, kimsin?" kısık sesi ve korku dolu gözleriyle adama bakıyordu. "Ben," dedi ve bir adım yaklaştı adam. Ecrin olabildiğince kendini geri çekti. "Atlas." diyerek kızın boyuna göre başını eğdi. Ecrin böyle bir isimde kimseyi duymadığı için anlam veremedi.

"Atlas Karen." Ecrin'den uzaklaşarak tekrar gülümsedi.

"Sen de, Ecrin Su Korhan." Ecrin gerginlikle dudaklarını yaladı.

"Adımı nereden biliyorsun?" kızgındı Ecrin. Hiç tanımadığı bir adamla beraberdi ve oldukça korkuyordu.

"Adından daha fazlasını biliyorum desem?" adamın özgüvenli hali Ecrin'i sinir ediyordu. "Nasıl yani? Ne biliyorsun?" duyacaklarından korksa da adama belli etmedi.

"Ecrin Su Korhan. Annen, Deniz. Babanı ve sizi terkedip gitti. İki kardeşin var. İkizin Çağan Efe, kız kardeşin Leya." Ecrin bakışlarını adama çevirdi, adam gözlerindeki korkuyu görünce genişçe gülümsedi. "Devam ediyorum, hazır mısın?" Ecrin'in bir şey demesine izin vermeden konuşmaya devam etti. "Büyüdükçe babandan uzaklaşıp kardeşlerine bağlandın. Ha! Bir de çocukluk arkadaşlarınız var. Tuana Naz Saygın ve Yağız Uyar. Onlara da çok bağlasın." kısa bir es vererek tekrar gülümsedi.

"Ege Üniversitesinde hemşirelik okuyorsun. En yakın arkadaşın Fulya Genç. Bir de sevdiğin var. O da, neydi? Adını unuttum bak görüyor musun?" Ecrin yutkundu ve dudaklarını araladı. Adam konuşmasına izin vermedi. "Heh! Gediz. Gediz Kolar." bu kadar bilgiyi nereden bildiğini düşünüyordu. "Nasıl? Bayağı şey biliyormuşum değil mi?" dudaklarını daha fazla aralayarak konuşmaya çalıştı. "Sen, bunları nereden biliyorsun?" diye sordu. Adamın yüzünden eksilmeyen gülümsemesi kendini gösterdi. "Aynı soruyu sormaktan sıkılmadın mı Ecrin?" diyerek bakışlarını Ecrin'e çevirdi.

opia.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin