34. BÖLÜM

133 12 19
                                    

07.11.2020

Evlerinin bodrum katında bulunan spor salonundaki koşu bandında, kulağına taktığı kulaklıktan gelen son ses yabancı müzik eşliğinde sabit ritimle koşan Hayal'in gözleri, yumruklarını kum torbasına ardı ardına geçiren kocasındaydı. Yeşil gözlerini kocasının altındaki siyah eşofman altından, çıplak üstüne çıkardığında karşılaştığı manzara son derece nefes kesiciydi. Kendisine sırtını dönmüş bir şekilde tüm öfkesini kum torbasından çıkarmak istercesine yumruklarını kum torbasıyla birleştiren kocası ile içini çeken genç kadın, birkaç gün önce Zeynep ile gerçekleştirmiş oldukları sohbeti hatırladı. Zeynep, Karan'ı konuşturması gerektiğini savunmuştu. Arkadaşına içten içe hak verse de bunu nasıl başaracağını bilmiyordu çünkü kocası kendisi ile bu konuyu konuşmayı reddediyordu. Yine de içindeki tükenmeyen umutla beraber koşu bandını durdurup, kulağındaki kulaklıklarını çıkardıktan sonra kocasının yanına doğru ilerlemeye başladı. Sırtı dönük kocasının tam arkasında duran Hayal, cilveli bir ses tonuyla atağa geçti.

-"Yumrukların göz korkutuyor, yakışıklı." diyen karısı ile yorulan kollarını vücudunun iki yanına bıraktıktan sonra yavaş bir şekilde arkasını döndü. At kuyruğu yaptığı saçları, üzerine giydiği sporcu atleti ve taytı ile son derece çekici görünen karısında kaybolmak istediği yer her zamanki gibi yeşil gözleriydi. 

-"Başkalarına korku, sana güven vermeyi planlıyorum." dedikten sonra kendisine göz kırpan kocası ile tebessüm eden Hayal

-"İçin rahat olsun, bana her durumda güven veriyorsun." derken son derece ciddiydi. Hayatı boyunca Karan kadar kendisine güven veren başka biri olmamıştı. 'Bu yüzden onunla evlendin!' diyen iç sesine sonuna kadar hak veriyordu.

-"Öyle mi?"

-"Öyle!" dedikten sonra kollarını kocasının vücuduna saran genç kadın

-"Terliyim, Hayal'im!" cümlesini kuran kocasına meydan okurcasına kaşlarını çattı.

-"Bende terliyim. Bu senin için bir sorun mu?"

-"Hayır."

-"O zaman benim içinde bir sorun değil." dediği an karısına aynı şekilde karşılık veren Karan, dudaklarını karısının saçlarına bastırdıktan sonra 

-"Koşu bandıyla nasıl gidiyor?" sorusunu sordu. Karısı kendisinin aksine kesinlikle spor ile uğraşan birisi değildi. Bu yüzden de spor salonunda tek başına vakit geçiriyordu. Ta ki bu sabah karısı 'Bende sana eşlik edeceğim.' cümlesini kurana kadar.

-"Gayet iyi bir ilişkimiz var."

-"Sevindim."

-"Karan." diyen karısının sesindeki cilve tebessüm etmesine sebep olurken konuşmanın devamını merak etti.

-"Efendim?"

-"Biz evliyiz. Bu yüzden birbirimizden sır saklamayız, değil mi?"

-"Elbette!"

-"O zaman neden benden sır saklıyorsun?" sorusunu sorduğu an kaşlarını çatan kocasının

-"Sen..." diye başlayan cümlesini tamamlamasına izin vermeden atağa geçti.

-"Biliyorum, Karan. Farkındayım. Bu yüzden de senden rica ediyorum. Seni düşünceli ruh haline iten konu neyse anlat bana."

-"Hayal, anlatacağım ama bugün değil."

-"Neden?"

-"Çünkü hazır değilsin!"

-"Neye hazır değilim?"

Aşkımızdaki DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin