HAYAL VE KARAN TEMSILI
20.04.2020
İş çıkışında bir araya gelen yetimhane kardeşliği güzel bir akşam yemeği yedikten sonra geçtikleri kafede çaylarını içip sohbet etmeye başladılar.
-"Nikaha bir aydan az bir süre kaldı. Heyecanlı mısınız?" diye soran Zeynep, aynı anda birbirlerine dönen Eda ve Sarp'a yüzündeki tebessümle bakarken ilk cevap Eda'dan geldi.
-"Kendi adıma konuşacak olursam ben inanılmaz heyecanlıyım."
-"Bende heyecanlıyım. Hatta eskisinden çok daha heyecanlıyım çünkü nikahımız düşündüğümüzden daha kalabalık olacak."
-"Mutluluğumuzu görmek isteyen kişi sayısı senin sayende arttı, Hayal... Ve söylemeden edemeyeceğim ki çok şanslısın." diyen Eda, tam karşısında oturan ve sessiz bir şekilde sohbeti dinleyen Didem'in kaşlarını çatmasına sebep olsa da farketmedi çünkü tüm ilgisi kafası karışmış bir şekilde kendisine bakan Hayal' de idi.
-"Hangi konuda şanslıyım?"
-"Karan ve ailesi konusunda." diyen Eda, araya girerek
-"Ve arkadaşları konusunda." diyen nişanlısını başıyla onayladı. "Benden duyduğunu söyleme sakın ama seni aralarına kabul etmişler. Ellerinde olsa Karan ile bir an önce evlendirecekler seni."
-"Abartma, Sarp!.. Erkekler arkadaşlarını evlendirmek için gönüllü olmaz." diyen Didem, yüz ifadesi ve ses tonu ile fazlasıyla umursamaz görünse de masanın altında duran elleri yumruk halini almış bir şekildeydi. Hislerini saklama konusunda iyi olsa da zorlanmaya başladığının farkındaydı... Bunun yanı sıra rahat bir şekilde omuzlarını silken Sarp, kendinden emin bir ses tonu ile arkadaşına karşılık verdi.
-"Ama onlar gönüllü... Zaten aralarından biri evli. Hovarda insanlarda değiller. Anlayacağın Hayal, sen kabul görmüş bir yengesin."
-"İçimi rahatlattın, teşekkür ederim." diyen Hayal, yüzündeki tebessümle çay bardağını eline aldığı sırada duyduğu
-"İçinin rahatlaması için çok erken bence." cümlesi ile şaşkınlık dolu bakışlarını yanında oturan arkadaşına çevirdi.
-"Anlamadım?"
-"İlişkiniz daha çok yeni! Eminim liseli ergenler gibi 'Seni seviyorum.' muhabbetinden öteye geçemiyorsunuzdur. Birbiriniz hakkında ne kadar bilgiye sahipsiniz ki?"
-"İlişkimiz daha çok yeni bunu kabul ediyorum ama liseli ergen olamayacak kadar olgun insanlarız. Ayrıca şuana kadar Karan ile birbirimize 'Seni seviyorum.' dediğimizi hatırlamıyorum çünkü bunu söylemek yerine belli etmeyi tercih ediyoruz. Ve bana Karan ile ilgili sorduğun her türlü soruya da cevap verebilirim çünkü senin düşüncenin aksine bizim ilişkimiz gayet ciddi!" diyen Hayal'in ses tonu sonlara doğru çatallaştığında Didem, doğru noktaya parmak bastığını fark etsede göze çarpmamak için geri adım atmak zorunda kaldı.
-"Tamam, özür dilerim. Seni kızdırmak istememiştim."
-"Kızdırmadın sadece düşüncelerinin yanlış olduğunu belirtmek istedim."
-"Tekrar özür dilerim." diye fısıldadıktan sonra ayağına kadar gelen fırsatı kullanmak adına "Karan ile ilgili soracağım her soruya cevap vereceğinden eminsin. Denemek istiyorum." restini çektiğinde beklediği tepki Zeynep'ten geldi.
-"Didem, şuan saçmalıyorsun ama!"
-"Bunda ne var ki? Sadece merak ettim... Eğer dediğiniz gibi Karan ve Hayal'in ilişkisi ciddi ise ileride yalnız kalacak olan benim. Yalnız kaldığıma değsin. Ne diyorsun, Hayal?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımızdaki Düşman
Novela JuvenilYETİMHANEDE BÜYÜYEN İKİ ARKADAŞ HAYAL VE DİDEM... MESLEĞİNDEKİ BAŞARISIYLA KENDİNİ ORTAYA KOYAN BİR ADAM, KARAN... ORTAYA ÇIKAN TAKINTILI VE MASUM İKİ FARKLI AŞK... İKİ ARKADAŞTAN BİRİNİN TAKINTILI AŞKI DİĞERİNİN MASUM AŞKINI GÖLGELEMEYE ÇALIŞIRSA N...