Polis memurlarının ardından Karan'ın ilgili komşularıda bahçeyi terk ettiğinde Hayal ve Karan sessiz bir şekilde yerdeki cam parçalarını toplamaya başladılar. Karan, taşa sarılmış olan kağıtta yazan cümleyi beyninde tekrarlarken Hayal, içinde yeşermeye başlayan endişeyi dizginlemeye çalışıyordu. Ortalarına koydukları çöp poşetinin içini doldurdukça temizlenen salon eski halini aldığında çömeldiği yerden doğrulan Hayal, kendisine eşlik eden Karan'ın gözlerine bakmaktan kaçınarak
-"Küçük parçaları toplamak için süpürgeyi çalıştırmam gerekiyor." diye fısıldadı.
-"Sabah hallederim ben. Saat epey geç oldu. Seni eve bırakayım."
-"Sen bu gece nerede kalacaksın?"
-"Evime geri döneceğim."
-"Saçmalama, Karan! Bu evde yalnız kalamazsın!"
-"Bu evde yıllardır yalnız yaşıyorum, Hayal. Bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım."
-"Kendi ağzınla itiraf ettin işte, bugüne kadar! O adam bu gece geri gelmez belki ama yinede camı kırık bir evde yalnız kalamazsın... Bu yüzden önünde iki seçenek var; ya beni bıraktıktan sonra ailenin evine gidersin ya da bende seninle burada kalırım."
-"Yarın okula gitmen gerekiyor."
-"Buradan giderim. İki gün üst üste aynı kıyafetlerle okula gidiyorum diye beni okuldan atmayacaklarından eminim." diyen sevgilisinin geri adım atmayacağını anlayan Karan,
-"Tamam. Kal bakalım." dediği gibi kendisini tekli koltuğa bıraktığında yanındaki ikili koltuğa oturan Hayal'in
-"Sence kim olduğunu bulabilecekler mi?" sorusunu sorması ile kaşlarını çattı. Ardından da
-"Bilmiyorum. Polis memurunun dediğini duydun. Tek umutları parmak izi sonuçları." cevabını verdi.
-"Ya herhangi bir iz bulamazlarsa?"
-"O zaman yapabilecekleri pek fazla şey yok!.. Senin aklına gelen herhangi biri var mı?"
-"Nasıl yani?"
-"Sana çıkma teklifi eden ama kabul etmediğin biri olabilir."
-"Öyle biri yok."
-"Birkaç kere yemeğe çıktığın biri?"
-"Öyle biri de yok!"
-"Benden önce hayatında olan biri?"
-"Tolga vardı ama hala yurtdışında diye biliyorum ki biz onunla dostça ayrılmıştık."
-"Tolga ile yollarınızı ayıralı yıllar olmuş Hayal. Ben yakın zamanda hayatında olan birini soruyorum."
-"Tolga'dan sonra hayatıma giren ilk ve tek kişisin."
-"Yedi yıldır kimse olmadı mı yani? Flört ettiğin, takıldığın herhangi biri?" sorusunu duyan Hayal, oturduğu koltuktan kalktığı gibi
-"Oradan bakıldığında önüne gelen her erkekle takılan birine mi benziyorum, Karan?!" diye sordu.
-"Sinirlenmene gerek yok, Hayal! Sadece olasılıklar üzerinde düşünüyorum."
-"Bana beni sorguluyormuşsun gibi geliyor, nedense. Söylesene şuanda karşımda duran adam sevgilim Karan mı yoksa Avukat Karan MERTOĞLU mu? Sen cevabını vermeden önce şunu belirtmeliyim ki sevgilim Karan bana daha önce hiç böyle bakmamıştı." dediği gibi kalktığı koltuğa geri oturan Hayal, parmaklarını saçlarına geçirirken sakinleşmeye çalışıyordu. Bu hayatın kendisiyle alıp veremediği neydi? Neden mutlu olmasına izin vermiyordu? Neden sevdiklerini elinden almak için zaman kolluyordu?.. Aklındaki soru işaretleri çoğalırken yanaklarında hissettiği ıslaklıkla ağladığını farkeden Hayal, yüzünü yıkamak için ayaklanacağı sırada saçında hissettiği parmaklarla hareketsiz kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımızdaki Düşman
Roman pour AdolescentsYETİMHANEDE BÜYÜYEN İKİ ARKADAŞ HAYAL VE DİDEM... MESLEĞİNDEKİ BAŞARISIYLA KENDİNİ ORTAYA KOYAN BİR ADAM, KARAN... ORTAYA ÇIKAN TAKINTILI VE MASUM İKİ FARKLI AŞK... İKİ ARKADAŞTAN BİRİNİN TAKINTILI AŞKI DİĞERİNİN MASUM AŞKINI GÖLGELEMEYE ÇALIŞIRSA N...