11.04.2020
Üzerine geçirdiği kırmızı gömlek ve siyah kalem etek kombini ile aynanın karşısına geçen Didem, düzleştirdiği saçları ile büyük bir uyum içerisinde olduğuna kanaat getirdi. Her zamanki gibi fazlasıyla şık görünüyordu. 'Kübra, beni bu şekilde görse bayılırdı!' diyen iç sesi ile dudaklarının yukarı doğru kıvrılmasına engel olamazken kendisine seslenen arkadaşı ile hızlı bir şekilde çıktı odasından. Salonun ortasına vardığında kendi odasından çıkan Hayal ile olduğu yerde durmak zorunda kalan Didem, gözlerini arkadaşının üzerinde gezdirdi. Üzerine geçirdiği yarım kollu siyah elbisesi ve topuklu ayakkabıları ile mükemmel bir uyum yakalayan Hayal, maşa yaptığı saçları ile her zamankinden daha fazla dikkat çekiyordu.
-"Didem, elbisemin fermuarına ulaşamıyorum. Yardım eder misin, lütfen?" diyen Hayal ile gözlerini kırpıştıran Didem, ifadesiz tutmaya çalıştığı ses tonu ile
-"Vay canına!" diyebildi. Arkadaşının tepkisi ile yüzüne yerleşen tebessüme engel olamayan Hayal, kollarını iki yana açarak
-"Nasıl olmuşum?" diye sordu.
-"Farklı görünüyorsun. Seni elbise ile gördüğüm son tarihi hatırlamıyorum bile."
-"Bu akşam için özendim biraz... Karan'a güzel görünmek istiyor da olabilirim tabi." diyen Hayal ile boğazının kuruduğunu hisseden Didem istemsizce yutkunurken adımlarını arkadaşına doğru yönlendirdi. Hayal, Didem'in yanına yaklaşması üzerine arkasını döndüğü gibi maşa yaptığı saçlarını parmakları arasına hapsetti. Fermuarının yukarı doğru çekilmesi ile minnet dolu bir sesle "Teşekkür ederim." derken tekrar arkadaşına doğru döndü.
-"Rica ederim. Bu arada umarım Karan onun için yaptığın hazırlığı burnundan getirmez."
-"Bunu neden yapsın ki?"
-"Karan, şuana kadar senin giyimine karıştı mı hiç?"
-"Hayır!"
-"Cevabının hayır olması gayet normal. Sonuçta pantolondan başka bir kombinle görmedi seni... Bu halini görünce o kibar adam kabuğuna çekilip yerini bir mağara adamına bırakabilir."
-"Karan'ın bir mağara adamına dönüşeceğini zannetmiyorum çünkü kendisine olan özgüveni gayet yerinde."
-"Kıskançlık ile özgüvenin ne alakası var?"
-" 'Seven insan kıskanır!' inancı koca bir yalan. Bu durum bilimsel olarak da açıklanmış. 'Kendisine güveni olmayan insan kıskanır!' ki benim erkek arkadaşım gayet başarılı, yakışıklı, centilmen, merhametli... Birkaç iyi yön daha ekleyebilirim ama uzatmak istemiyorum."
-"Ne yani bu halini görüp 'Çok güzel olmuşsun!' dedikten sonra arabasına binmen için kapını açacağını mı düşünüyorsun." derken hayretler içerisindeydi, Didem. Hayal ise gayet sakin ve kendinden emin bir şekilde
-"Düşünmüyorum, öyle olacağını biliyorum." dedi.
-"Sevgiline fazla güveniyorsun. Nihayetinde o da bir erkek ve diğer erkeklerle aynı fabrika ayarlarına sahip."
-"Sana katılmıyorum." diyen arkadaşına serçe parmağını uzatan Didem, yüzündeki alaylı ifade ile
-"Var mısın, iddiasına?" diye sordu. Hayal ise hiç düşünmeden kendi serçe parmağını arkadaşının serçe parmağına doladı.
-"Varım! Neyine?"
-"Ben kazanırsam geçen hafta beğendiğim mavi topuklu ayakkabıları alacaksın. Sen kazanırsan beğendiğin ceketi alacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımızdaki Düşman
Novela JuvenilYETİMHANEDE BÜYÜYEN İKİ ARKADAŞ HAYAL VE DİDEM... MESLEĞİNDEKİ BAŞARISIYLA KENDİNİ ORTAYA KOYAN BİR ADAM, KARAN... ORTAYA ÇIKAN TAKINTILI VE MASUM İKİ FARKLI AŞK... İKİ ARKADAŞTAN BİRİNİN TAKINTILI AŞKI DİĞERİNİN MASUM AŞKINI GÖLGELEMEYE ÇALIŞIRSA N...