Adel içecekleri sehpaya koydu. Yere oturacakken belinden kavradım.
"Soğuk alırsın bebeğim."
Kucağıma düzgünce yerleşirken doğruldum.
"Rahatsız olmayacak mısın?"
Saçlarını öptükten sonra sehpanın üstündeki paketlere uzandım.
"Neden rahatsız olayım?"
Elini pantolonuma koyup çekti.
"Pantolonun rahatsız eder diye düşünmüştüm."
Gülümsedim. Kazağını yukarı doğru sıyırırken taytının belini kavradım.
"Sen rahatsız olmuyor musun Adel?"
"Biraz."
Taytını aşağıya çekiştirirken kalçasını kaldırdı. Dizlerinin üstünde yükseldi. Taytını çıkartıp katladım ve koltuğun üstüne bıraktım. Boynunu öptüğümde belindeki elimi itti.
"Kalkmam lazım."
"Ben de üstümü değiştireceğim."
Adel üstümden kalktıktan sonra gidişine baktım. Koltuktan destek olarak kalktıktan sonra odamıza ilerledim.Dolabı açtığında paketli pijama takımlarına baktı.
"Bunlar..."
Paketleri çıkartıp gülümsedi.
"Sanki birbirlerinin aynısı gibi..."
"Birlikte giyeriz diye düşündüm."
Paketinden çıkartmasına yardım ettim. Eş pijama takımlarımız... Kırmızı...
"Beğendin mi?"
Pijamayı hızla giyip etrafında döndü. Düğmelerini düzeltirken aynaya döndü.
"Nasıl oldu?!"
Yatağın üzerine çıkarak bana doğru döndü. Gülümsedim.
"Çok güzel oldu. Alırken bu kadar yakışacağını düşünmemiştim."
Kıkırdayarak kendine bir kez daha baktı.
"Sen de giysene Barkın. Sana da yakışır."Kendine bakarken hızlıca pijamaları giydim.
"Giydim."
Bana döndükten sonra yataktan atladı.
Kolumdan çekerek aynaya yaklaştırdı.
"Fotoğraf çekilelim mi?"
Şirince konuştuğunda dudaklarımı ıslatarak etrafa bakındım.
"Telefonum nerde bilmiyorum."
"O zaman bulunca çekiniriz."
Aynada kendimize bakınırken elimi beline sardım. Çenemi omzuna koydum. Güzel kokusunu içime çektim.
"İyi ki-"
Kapı çaldığında panikle sıçradı.
"Korkma güzelim. Yemek gelmiştir."
Boynundan öptükten sonra geri çekildim. Kapıya ilerledim.Yemeği alırken koridordan gelen pıtır pıtır adım seslerini duydum.
"Ay!"
Kapıyı kapatırken arkamı döndüm.
"Noldu bebeğim?"
Merdivenin son basamağında dururken alt dudağını büktü. Bir eli merdivenin trabzanında dururken diğer elini bana doğru uzattı.
"Sarılalım mı?"
Hızla belini kavradım. Kollarını sıkıca boynuma sardı. Vücudunun biraz titrediğini fark ettim. Elimi pijamasının içine sokarak çıplak sırtına dokundum. Kalbi biraz hızlı çarpıyordu.
"Bir şey mi oldu?"
"Y-Yağmur yağıyor."
Boynunu birkaç kez öpüp geri çekildim. Burnumu yanağına sürttüm. Karnı gurulduyunca kahkaha attım. Tek kolumla belini kavrayıp ayaklarını yerden kestim.
"Hadi yemek yiyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak!
RomanceDizimde otururken karnını okşadım. Boynunu öptükten sonra kulağına yaklaştım. "Birazdan çıkacağız." Göğsümü tutarken kafasını salladı. "Lütfen! Lütfen çıkalım." "Tamam. Sakinleş bebeğim." Yanağını okşarken gözlerini yüzüme çevirdi. Dolmuş gözler...