"sikicem seni changbin"
şuan changbin'in zoruyla spor salonuna kayıt için yoldaydik. peki sebebi neydi sizce? tabi ki de spor yapmak değildi. Changbin spor hocasından hoşlanmıştı ve ona yavşamak için de benden yardım istemişti. kısaca aralarını yapmamı istemişti. bende salak gibi yazıldım ama hoşlandığı hocayı gördüğüm anda SİKTİR. Kocaman bi siktir.
"hoşgeldiniz yeni ögrenciler, bugün aramızda ilk günü olanlar var. kısa kesicem umarım iyi geçiniriz" dedi, üstü sıfır kol ve altındaki dizlerinin hemen üstüne kadar gelen şortla ağzımı açık bırakan veee changbin'in hoşlandığı spor hocası. boynunda ki karta baktığım zaman adının Chiristoper Chan olduğunu gördüm. adı bile insanı azdiricak cinstendi. bi dakika neler düşünüyorum ben changbinle arasıni yapmaya geldiğim cocuga mı ağzım açık kalmıştı. saçmalama seungmin kendine gel dedim, kendi kendimi kandırıyorum.
Ders devam ediyordu ama benim gözüm hala saatteydi. ne zaman bitecekti şu lanet ders. ben delirmiş gibi tırnaklarımı yemeye başlarken hafif kalın ve tanidik olmayan bir sesin "hey, sen sıra sende neyi bekliyorsun" demesiyle irkildim. kafamı bana seslenen çocuğa doğru çevirdiğim de HASS SIKTIR.. bu o çocuktu. delirecek gibi hissettim umarım beni tanımamıştır diye dua ettim içimden. bu o çocuktu lise yıllarında jisung'la aynı anda hoşlandığımız ve bunu anlayınca da okulu bırakan çocuk Lee Minho. sanırım şuan burada çalışıyordu ve çok şükür ki beni tanimamisti.
Birkaç kere daha adımı seslendikten sonra kendime geldim ve ayağa kalkarak chan'ın yanına gittim. "bugün aramıza katılan yeni öğrencilerden biri de sen olmalısın" bu söylediğine bakarak kendimi tanıtmamı istiyicegini düşündüğümden "evet, ben kim seun-" diye söze girmiştim ama chan "gerek yok burada önemli olan ismin değil sıkı çalışman" dedi ve devam etti "madem daha ilksin kolay biseyle basla"dedi. birkaç saniye düşündükten sonra "10 set squatla başla" diyince kafamı anlamamış bir ifadeyle sallayınca "100 squat eder Kim seun" diye alaylı bir tavırla konuştu ve sıradaki öğrenciyle ilgilenmek için yanımdan ayrıldı bense onu tanıdıkça daha çok gıcık kapmaya başladığımı fark ettim. aslında bu işime gelirdi çünkü arkadaşımın hoşlandığı çocuktan hoşlanamam ya. bana yakışmazdı ve açıkçası şuan sadece 100 squati nasıl yapacağımı dusunuyodum. hepsi o oruspu çocuğu changbin yüzünden olmuştu.
kendi kendime "şuraya yazildigim, changbine kandigim aklımı sikiyim" diye söylenirken changbin yanıma gelmisti bense hala 10 tane bile squat yapamamiştım. "knkk bayılcam tut beni" dediğinde 'siktirgit' bakışı attım ve önüme döndüm ama oç konuşmaya devam etti "knkk yalandan squat nasıl yapılıyo diye sordum adam önümde uygalanalı goserdi lnn bwn byailcam amk" dedi ve bayılma taklidi yaparak yere uzandı. "senden korkulur haa" dediğimde yerinde kıkırdanmaya başladı. bende dururmuyum zıpladım üstüne "sen dur surdan bi çıkalım sikicem seni oğlum şerefsiz pic" bi yandan da omuzlarına vuruyordum "IMDATT ADAM ÖLDÜYOLARR"
-Ders Bitimi-Ders boyunca kendime saydığım küfürleri bi yana bırakın bugünü zor geçirmiştim ve yazıldığım için hergun bu derse girmem gerektiği aklıma geldikçe deli oluyordum. Changbinse gayet mutluydu dersin ilk zamanlarinda ne zaman çaktırmadan ona baksam ağzında sular aka aka chan'ı izlediğini görmüştüm. düşüncelerimi bi kenara bıraktım ve changbin'e dönerek "ben devam edemem" dedim cesur ve kararlı bir şekilde, yolun ortasında durdu ve şaka mı yapıyorum diye kontrol etti. yüzümdeki ciddi ifadeyi gördüğündeyse "neden?" diye sordu."Chan-" diye söze başladım ama.. siktir seung, şimdi ne bok yicektim. chan yüzünden diyemezdim heralde. bende aklıma gelen ilk şeyi söyledim "chan'in yardımcısını gördün mü?" diye sorusuna soruyla karşılık verdim. olumsuz anlamda kafasını salladı ve "kim ki?" diye sordu. "minho.." dedim ve changbinin şaşkınlıktan kocaman açılana ağzına baktim. "kapa şu ağzını aa sikicem haa". "şu sizin jisung'la aynı anda hoşlandığınız çocuk hani şu okulu bırakan. vaahhh vaahhh şanssızlık bu kadar olur" bu dediğine gözlerimi devirdim ve "ben devam edemem chang eski günleri hatırlamak beni üzüyo" dedim. haaa gotum ayn ayn, gram üzüldüğum fln yoktu sadece duygu sömürüsü anlarsınız yaa.
changbin uzunca düşünür gibi hmmladi yol boyunca, sonunda onun evinin önüne geldiğimizde "kusura bakabilirsin chang ama ben bi daha oraya gitmem" dedim ve cevabını bile beklemeden arkamı dönüp gittim.
sonunda eve varmistim. gelir gelmez kendimi koltuğa attım ve bugün olanları düşünmeye başladım. fakat duyduğum tanidik sesle irkildim. sesin sahibi yanima oturarak dudaklarima bir opucuk kondurdu ve "hosgeldin, yemek yedin mi hayatimm" dedi.
Helloooo
İlk ficimin ilk bölümü bana fazla kısa geldi ama kelime sayısını arttıricam yakında.umarım tutar. oy vermeyi unutmayınSTAYYYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gym Love/Chanmin
Teen FictionSeungmin zorla yazıldığı spor salonunun hocasına aşık olur... Hepsi bu kadar mı? Cinayet mi? İntihar mı?