-🦭-
"offff ne agirsin pic"
"seoungmın chanon den huşlariyo musun¿"
"bilmiyorum...sanırım hayır"
ondan hoslaniyo olamazdım. daha onu tanimiyordum bile. şuan changbinin aklı başında değildi belki ama niye böyle bi sormuştu ki. sorusu sadece kafamı karıştırmışti.
-🦭-
sonunda changbini de bırakıp evime gelmiştim. ama jisungun evde olmadığını anladığım kendimle gurur duyarcasına sırıttım ve kendimi koltuğa attım. hafif sarhoştum ve aşırı uykum vardı. tam gözlerimi kapatıp o tatlı uykuya dalicakken telefonuma gelen bildirimle küfrederek telefonu elime aldım.
yabancı numara olduğunu görünce telefonu bi kenara aticaktim kiii.
mesajını görmemle yazan kişinin chan olduğunu anladım."selam seun, chan ben"
"selam chan"
"yarın sana aticagim konuma gelmeni istiyorum""sence de böyle fazla ani olmadı mı. sonuçta hala birbirimizi tanımıyoruz"
"haklısın bu yüzden yarın aticagim konuma gel de tanisalim seuniee"
"daha adımı bile bilmiyorsun nasıl bana ilgi duyabilirsin ayrıca şimdiden söyliyim benden ciddi bi ilişki bekleme lutfen"
"o nedenmiş?"
"sana gideceğimi haber veren arkadaşımın zoruyla yazıldım salona"
"yani??bizimle ne ilgisi var"
"o da spor için yazılmadı heralde senden hoşlandığı için ve benden aranızı yapmami istediği için yazildik"
"sende arkadaşının hoşlandığı kişiyle ilişkiye giremeyecegini mi söylüyorsun simdi"
"ewt aynen öyle diyorum"
"peki nasil istersen ama az önce sen söyledin henüz beni tanimiyorsun"
"biseyin degisecegini sanmıyorum"
"yarın görüşürüz, iyi geceler seun"
"sanada iyi geceler, ayrıca benim adım seungmin"
*Görüldü*-🦭-
şuan gerçekten ne yaptıgima bende inanamıyordum. arkadaşımın hoşlandığı çocukla randevum vardı ve ben iki saattir hazırlanmaya çalışıyordum. ama neden??
"kendimi aldatilmis hissettim"
jisungun alayla söylediğine güldüğüm de o da buna güldü.
"dün naptizin bakalım minhoyla" dediğim de bi yandan da aynaya bakarak hazırlanmaya çalışıyordum.
"hiççç"
"nası hiç olm gecenin 4ünde geldin eve naptiniz o saate kadar"
"yaaaa hasret giderdik işte anlarsinn yaaaa"
yüzümü ekşittim ve ona dönerek "kim kimi aldatiyomus, diyene bak"
dediğimde önüme döndüm ve saçlarımla oynamaya başladım.
"bu ne amk düğüne mi gidiyosun"
"offfff fazla mı abattim bilmiyorum hayatım da hiç randevuya çağrılmadim"
"seung ciddi düşünüyo musun?"
"bilmiyorum jisung daha tanımıyorum bile"
"o zaman.... sade biseyler giyin çok abartılı giyinirsen ciddiye aldığını dusunur"
"haklısın" dedim ve yanağına doğru eğilerek kocaman bi öpücük biraktiktan sonra karman çorman olan dolabima döndüm. elime gelen ilk sweati üstüme geçirdim. telefonu elime aldığım da çoktan gelen konumu açtım ve yola koyuldum.
-🦭-
konumdaki yere vardığım da chan çoktan oradaydı ve beni bekliyordu. ama bi sorun vardı kalbim neden bu kadar hızlı çarpıyordu sanki yerinden fırlayacak gibiydi.
henüz geldiğimi fark etmemişti. offfff belki de o görmeden kaçıp gitmeliydim.
derken çoktan göz göze gelmiştik. ne yapiyordum ben gerçekten gelmiştim."selam"
"neden buraya gelmemi istedin"
"banada selam o zaman"
"??????"
anlamsız bakışlarimla derin bi nefes aldı ve parmağıyla önünde durduğumuz binayı işaret ederek
"evim" dedi
"benii evine mi davet ediyosun?"
"neden olmasın"
"chan seni tanımıyorum ve sende beni"
dediğimi umursamayarak bilegimden tuttu ve beraber içeri girdik. ev o kadar büyük ve karanlık bi hava veriyodu ki bi an ölüme mi yürüyorum diye dusunmedim değil.
hala ışıklar açılmamistı. yavaşça içeri adımladım. içerisi fazla soğuktu. arkamdan benimle birlikte içeri girip kapıyı kapatan chana baktım. "neden bu kadar karanlik"
cevap vermedi ve ışıkları açtı. önüme döndüğümde gördüklerim beni ağzım açık kalacak kadar şaşirtmiştı.
koltugun üzerinde elleri bağlı üç insan. onlar benim arkaşlarım..burda? bu halde? ne işleri vardı?
aklımda çok fazla soru vardı ama arkamı bile donmeye fırsat bulamadan iki bilegimde birden hissettiğim o soguklukla başımı yukarı kaldırdım. direnmeye çalıştım ama çok güçlüydü.
o an anladım o sadece bi spor hocası değildi. peki kimdi bu? neden buradaydim? ve neden dilim tutulmuş gibi konuşamıyodum??
Hiiiiii
Romantik yazmak bana göre olmadığı için gidişatı degistirmek istedim. umarım istediğim gibi olur.
STAAAAYYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gym Love/Chanmin
Teen FictionSeungmin zorla yazıldığı spor salonunun hocasına aşık olur... Hepsi bu kadar mı? Cinayet mi? İntihar mı?