<-3->

176 19 5
                                    

"nerde o pic"

diyerek daldım eve. gözüm tabi ki changbini arıyordu, bulduğum gibi de üstüne atladım ve yumruklamaya başladım.

"ooo kavga varrr" dedi cırtlak sesiyle hyunjin

"IMDATT ADAM OLDUYRUYAAAAAAA"

o daha çok bağırdıkca ben daha sert vuruyordum, salak hyunjinse kahkahalar atarak bizi izliyodu.

sanırım size dostlarımı (dost sandığım bazı piçleri) tanitmayi unutmuşum.
Ben jisungla tekrar aramı duzelttigim zamanlarda tanışmıştık ve hala ayrilmamistik birbirimizden.

ben jisung hyunjin changbin ve yeonjun. changbin dışında hepimiz 3 senedir lise mezunuyduk o ise 12de sınıfta kalmıştı ve bu sene tekrar okuyicakti ayrica bizden 1 yaş küçüktü. yeonjunsa üni sınavına hazırlanıyordu. benle hyunjinse tam anlamıyla işsizdik. (baba parası.)

şuan ise yeonjunun evinde toplanmıştik ama kendileri hala teşrif edememişlerdi

changbine vurmaya devam ettiğim sırada "evimde kavga istemiyorum" gelen sesle kafamı o tarafa çevirdim ve
"oooo yeonjun beyler de teşrif ettiler sonundaa" hyunjinin bu sözüyle gülmekten ağrıyan karnımı tutarak yere yığıldım. o kadar da komik değildi ama yeonjun geldiği için elimden kurtuldugunu zanneden changbinin sıfatı eşgali. evet bu fazlasıyla komikti.

"yine niye vuruyon cocuga" dedi yeon bir baba edasıyla.

"bu pic hocasına ayrılacağımi soylemis"

"KURU IFTIRAAA"

"tamam bagirma sende chang, ayrıca ne diyor seung ne hocasi"

ne yani chang bizimkilere anlatmamis miydi. gördüğüm en adi pic.

"demek bunu da anlatmadın piccc"

dediğimde kenarda elinde patlamış mısırı bizi izleyen hyunjin "düşmana söylenmeZZ" dediğinde elimi yumruk yapıp vururmus gibi yaptım.

"ya valla anlatcaktim.."

"Eeee??"

"Unuttumm.."

"doğru ya bende seni sikicektim iyi hatırlattin"

"AAA YETER BEE OLAY NEYSE OTURUN ADAM GIBI ANLATIN YOKSA IKINIZIDE BEN SIKICEM"

yeonjunun gür sesiyle, evdeki herkes elini ayağını toparlamış ve sessizlesmisti.

"anlat changbin dinliyorum ne hocasından bahsediyonuz"

"bizim alt sokakta yeni açılan spor kursu varya knk"

"evet nolmuş oraya, yoksa oraya mı yazildiniz!"

"knk bi dinle sende haa"

"tamam hadi devm et"

"knk hoca varsa taş taş mübarek"

"şimdi anlaşıldı ne olduğu"

gelen sesle hepimiz kafamızı kapının önüne dikilmis olan soobine çevirdik.
O ile yeonjun 2 seneden fazladır sevgililerdi ve gayet mutlu bir ilişkileri vardı. dürüst olmak gerekirse onları fazlasıyla kıskanıyordum.

soobin yeonjunun dudaklarına kısa bir opucuk kondurduktan sonra geri çekildi ve devam etti "changbin yine yavşayacak birilerini bulmuş kendine"
bu dediğine hepimizin kahkahalar atarak gülmüştük (changbin hariç).

"neyse hadi siz devam edin anlatmaya"

"knk bu kadar işte"

"bu kadar mı??? bu pic aralarını yapıyım diye beni de zorla yazdırdı oraya"

"bu yüzden mi gelir gelmez kavgaya basladiniz" yeonjunun bu dedigiyle gözlerimden sanki ateş çıkarır gibi changbine baktım ve

"oruspu çocuğu ayrılmak istediğimi o taş hocasına söylemiş"

"pic"

"grzkl"

"knk valla ağzımdan kaçtı bi anda"

"sikicem yaaa sen ne ara söyledin ayrıca beraber çıktık ya"

"knk sen gidince fark ettim telefonumu salonda unutmuşum, gittiğim de chan hoca hala oradaydı, benimde biraz konuşma fırsatım oldu işte, seni sorunca bende söyledim ama nerden biliyim senin yanına gelip vazgecirmeye çalışıcağını"

"bi dk seungu mu sordu dedin?" dedi garip bi imayla hyunjin, açıkçası bende şaşırmıştım ama bu sabah olanlar aklıma gelince, hayır hayır olamaz arkadaşımın hoşlandığı adam benimle ilgilenmemiştir. yani umarım böyle bisey olmaz.

sabah olanları anlatmalı miydim arkadaşımı üzmek istemiyorum ama sanırım anlatmalıyım.

"o değil de seung sen ne ara tekrar gittin salona"

"şey bu sabah spor salonun da minhoyla karşılaştim, jisungla bozdugum aralarını yapmak istedim bu yüzden jisungla oraya gittik"

"sonra noldu"

"ben tam çıkacakken chan beni durdurdu.." konuşurken bir yandan da changbine bakıyordum. her ne kadar ona aşırı sinirli olsam da o benim dostum.

"ayrılmak isteme sebebimi sordu, ben de kişisel dedim ama sonra bi daha durdurdu ve.."

tüm gözler üstümdeydi şuan. changbinin yutkundugunu duyduğum da derin bi nefes aldım ve

"tanışmak istiyorum diyerek numaramı aldi"

gozleri hafif dolmuştu ama belli etmemeye calisiyordu. şuan o kadar tatlıydı ki.. derin bi nefes aldıktan sonra

"neden verdin seung, neden numaranı ona verdin, reddebilirdin!!"

"özür dilerim"

hafiften ağlamaya başlayınca ona kocaman sarıldım geri cekildigim de soju siselerinden birini alıp kafaya dikmisti. çok pis sarhoş olacaktı ama o an hicbirimiz ona karşı çıkmadık, daha doğrusu buna cesaret edemedik.

-🦭-

"offff ne agirsin pic"

"seoungmın chanon den huşlariyo musun¿"

"bilmiyorum...sanırım hayır"

Hellooooooooo

Bölümler fazla kısa oluyo acaba. bundan sonra daha uzun yazmaya çalışacağım.LÜTFEN YORUM VE OY VERMEYI UNUTMAYIN

STAAYYYYYYYYYYYYYYY

Gym Love/ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin