"AAAAAA IMDATTTTTT. YAAAA DÜŞMANA SÖYLENMEZZZZ BOYLE LAFLARRRR."
"Hyunjin..."
Gelen sesle hepimizin bakışları kapi eşiğinde duran felixe doğru döndü.
"F-felix.."
Felixin zaten az önceki olaylar yüzünden kıp kırmızı olan gözlerinden tekrar yaşlar akmaya başladı ve koşarak hyunjine sarıldı.
Onlar sımsıki sarılıyorlardı ve bizde şaşkınlıkla onları izliyorduk.
"Siz-??"
Ne soracağımı tahmin ettiklerinden dolayı devam ettirmedim ama bi kelimem bile felixin ağlarken çikardıgı hıçkırıkların sesini yükseltmeye yetmişti.
Chan bana bakarak "biz en iyisi onları biraz yalnız bırakalım" dedi ve elimden tutarak beraber odadan çıktık.
Aşaği kata indiğimizde hala el ele tutuşuyorduk ve ikimizde bundan rahatsız olmuyorduk.
Salona geldiğimiz de chan beni bi köşeye oturttu ve yanima oturarak "şeyy az önce sana sormadan direk yaptıgım için üzgünüm, fikrini sormalıydım"
Bu sözleri o an gerçekten komik gelmişti . Kendimi gülmemek için zor tuttum ve sadece "saçmalama gerizkli hoşlaniom dedim yaa" diyebildim.
O ise bu tavrima karşı hafifçe gülümsedi ve boşta kalan elini yüzüme doğru çıkartarak yanağımı okşamaya başladı.
"Cevabın yarım kaldı galiba"
Shittttt neden öyle bakiyodu kiii.
"Ne cevabı??"
Evet naz yapıyordummm. O da bunu anladigında oturduğu yerden kalktı. Önüme geçti ve diz çökerek "Seni ilk, gerçekten ilk gördüğüm günden beridir senden hoşlanıyorum..." dedi.
"Biz i-ilk..?"
"O zamanlar... kardeşimin bana bahsettiği tek kişi sendin vee bende.."
"Ve??"
Sanki yanlış bişey yapmış gibi kafasını yere eğdi ve devam etti "Onun senden hoşlandığını düşündüğüm için senden uzak durmaya çalıştım, uzaktan sevdim seni, ama senin benden haberin bile yoktu, sevgilin vardı aranizda ne olduğunu bilmiyordum..."
"Chann.."
Kafasını kaldırdı ve ayırmadığımız ellerimize baktı. "O zamanlar kardeşim için seni unutmaya çalışıyordum zaten bu yüzden felixle sevgiliydik. Felix biraz etkilensede ikimizde birbirimizden gerçekten hoşlanmadik"
Yüzume dogru döndü ve sadece gözlerime baktı. "Ama şuan yanımdasın...
"Yani sen en başından beri benden mi hoşlanıyordun..?"
"Daha fazlası seungmin.. ben hep seni unutmaya çalıştım ama başaramadım. Bu basit bi hoşlantı olamaz."
"Chan benn şuan çok utandım yaaa. Benn bilseydimm.. yani bizde jisungla oyle sandığın gibi değildik zaten sevgilisi va-"
"Sevgilim olur musun?"
"C-chan.."
"Seungmin.. ben yıllarca bu anın hayalini kurdum. Senden gercekten çok hoşlanıyorum."
Sanki gözleriyle gözlerimii yercesine bakan, önümde diz çökmiş benden hosladığını söyleyen, hoşlandığim çocuk bana çıkma teklif ediyo... vee benn
"Chann yanlış anlama ama emin olmak için soruyorum sen.. ciddi mi düşünüyosun?"
Dediğim anda tekrar kapandı dudaklarıma. Bu sefer daha yumuşaktı. Sanki onu kabul etmem için yalvarıyormuş gibi.
Ayrıldığımızda da sadece gözlerime bakmaya devam ederek "sence yeterince ciddi miyim??"
"Eğer gerçekten ciddiysen..."
"Ciddiyim.."
"O zaman şuanlık seni reddediyorum."
Duymak istedigi son şey bile olmayan o cümleyi kurduğumda, şaşkınlığını gizliyimedi. Haklıydııı ama ben daha haklıydımmm.
"Yanii şöyle chann.. annemin onayı olmadann olmaz..."
Bana 'siktir bu muydu' bakışları attıktan sonra ayağa kalktı ve bi anda beni de kucağina aldı.
"AAAAA bekleeee nereyeeee... CHANN"
"Annenden onay almaya sevgilimm"
"Yaaaaaa CHANN annem başka şehirde oturuyo bu saatte gidemeyiz"
Tam kapının önünde söylediğim şeyle durdu ve neredeyse dip dibeyken yüzüme baktı. "Aaa evet doğruu s-saat geç olduu tabiii"
Yavaşça beni yere bıraktı. Vee "daha sonra o zaman ama ben o onayı bi şekilde alıcam kim seungmin."
"Umarimm alırsinnn. Henüz annemi tanımıyorsun chann"
"Ne kadar zor olabilir kii??"
"Hahahahsdsfaha"
İlk başta ayı gibi güldüğüm için bana baktığını düşünmustüm. Daha dikkatli baktığımda... hayırrrrrrrr ayı gibi bakan oydu... yicek gibi bakıyordu.
"Yaa benim gülüşüm böyle garipp alışırsınn artıkk."
Hala öyle bakıyordu. Daha sonra 'dayanamadı heralde' kolumdan tuttu ve beraber bahçeye çıktık.
Beni duvara yasladığı gibi dudağima yapıştı ve sertçe öpüşmeye başladık.
WTF CIDDI CIDDI YİYİŞİYODUKK....
"AZ YAVAŞ LANN ÇOCUKTA DUDAK KOMADIN BEE"
Ayrildığımızda derin bi nefes aldim ve bize balkondan bağiran hyinjine dogru "NE ISTIYON LAN BENDEN YAA SENN PIÇÇÇ. KISKANDIN MI LAN SENN?? HERYERDEN ÇIKIYON PİÇ"
"HA HA HAAA BENIM GÜZELLER GÜZELI SEVGILIMMM LIXIM DURURKEN SIZI MI KISKANICAM ÖGGGHHH"
İkimizde şaşkındık. Chanla birbirimize baktık "Lan bunlari iki dakika yalnız birakalim dedik şimdi sevgili mi oldular."
Chan da bana hak verdi ve hyunjinin yaninda duran felixe döndü. "FELIX??"
"HERŞEYI ANLATICAM HYUNG DAA BOYLE BAĞIRA BAĞIRA OLMAZ... YİYİŞMENIZ BITTIYSE İÇERI GİRIN ARTIK HAA??"
"VELEDE BAK YAAA DILI MI UZAMIŞ BUNUN?"
"SEVGILIMLE DOĞRU KONUŞ CHANN!"
"ASIL SEN SEVGILIMLE DOĞRU KONUŞ PİC KURUSU...BEKLE ORDA GELIYORUMMM ATICAM O BALKONDAN SENI"
"AAAAAAAAAAAAAA IMDATTTTTT TAMAMM TAMAMMM GELMEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
Helloooooooiioiiiiii
Öncelikle merabalarr. Yazamiom bu aralar biliyosunuz okul denen lanet varlık yüzünden. Neyseeeee. Bundan sonra hafta sonlari atmaya çalışıcam. Evettt...(DÜNYA DÜZ ARKDASLARRR"
STAYYYYYYYYYYYYYYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gym Love/Chanmin
Teen FictionSeungmin zorla yazıldığı spor salonunun hocasına aşık olur... Hepsi bu kadar mı? Cinayet mi? İntihar mı?