"Bi daha öyle bakma..."
"Seungmin"
"Senden hoşlaniyorum chan"
Chanin yüzünde ki ifadeden ne kadar şaşkın oldugu ve benden beklemediği belliydi. Tam dudaklarıni aralamış bana cevap vericekken, yukariya çıktığim merdivenlerin oradan gelen o yüksek sesle ikimiz de o tarafa döndük.
Felix bizim için getirdiği atıştirmalik tabaklarinı yere düşürüp tabaklari kırmiştı.
Önce yere dağilan cam parçalarına daha sonra da felixin yüzüne doğru çıktı bakışlarım. Gözleri dolmuş hatta birkac damla gözyaşi firar etmişti o kıpkırmızı gözlerinden.
Chan hızli adimlarla felixin yanına ilerledi ayaklarina cam batmaması için onu yavaşca kenara çekti.
Bende chanin arkasindan felixin yanina gittim.
"İyi misin? Yaralandin mi?"
Yere diktiği bakışlarını nefretle yüzüme çıkardı ve bana bakarak "chan biraz konuşalim mı lütfen?"
"Tabii şoyle gel felix dikkatli ol."
Söylediğim hangi kelimenin yanlış olduğunu anlamaya çalışırken bi yandan da onlari izliyordum. Ikısi beraber chanin odasına girdiler. Fakat onlari goremesemde konuşmalari buradan duyuyolardi.
O anki pişmanlığım.. Sikıyim hayatimda hic bu kadar utanmamiştım galiba.
"CHAN BEN YAPAMIYORUM!"
"Sakin ol sevgilim"
Felixin hıçkırarak ağlayışları beni o kadar suçlu hissetmişti ki. Siktigim sevgilisi olduğunu bana söylemeliydi. Ama bu bişeyi değiştirir miydi ki. Ben hala ondan çok hoşlaniyordum.
Yaklaşik beş dakika sonra odadan önce chan çıktı ve hızla elimden tutarak beni o katta ki baska bir odaya soktu.
"Seungm-..!"
"Üzgünum sevgilin oldugunu bilmiyordum"
Bi süre sessiz kaldık daha sonra ben odadan çıkmak için adim atarak
"Benim adıma ondan özür dile ayrıca s-sana söylediklerimi de unut lütfen ben artik gitmeliyim. Kayıtlara daha sonra bakariz"
"Bekle seungmin"
Durdum ve ona dogru döndüm. İçimde ki korkuyu belli etmeden onu dinlemeye başladım.
"S-sen gercekten benden hoşlaniyor musun?"
"Bu neyi değiştirir ki chan seni bekleyen bi sevgilin var. Üzgunüm..gitmem gerek"
Tam kapıyı açıcakken beni bileğimden tuttu ve duvara yapıştırdı.
"Açıklamama izin ver lütfen"
Siktir şuanda oyle bi konumdaydik ki reddedilebilecek gibi değildi.
"Felixle ben çok önce ayrıldık ama o hala bunu kaldiramıyor. Az once onu sakinleştirmek adına o kelimeyi kullandim."
"Yani siz.."
"Biz sevgili değiliz cok uzun zaman once sadece arkadaş kalmaya karar verdik fakat ben felixin tek başina yapamayacağınin farkındaydim. Bu yuzden kendine birini bulana dek onunla yaşamaya karar verdim."
Sadece birbirimizin gözlerine baktık. Birbirimize fazla yakındık. Bu sözlerinden sonra sanki ona daha çok vurulmuş hissettim. Sadece onu istiyordum.
"Y-yani s-se-"
Ben cümlemi bitiremeden o çoktan birleştirmişti dudaklarımizı. Şaşkınlıktan gözlerim açik kalmişti. Nefesimi tutmuştum ve karkuyordum.
İlk defa yaptığım bişey değildi ama o farklıydı. Kalbim duracak gibiydi. Yavaşça etkisine kapıldim ve gözlerimi kapadım. Fazla sertti hareketleri.
Bende ona karşılık vermeye başladığimda ellerini belime yerleştirdi. Bende kollarimi omuzlarına yerlestirerek ensesine düşen sarı tutamlarla oynamaya başladım.
Bir süre sonra ikimiz de nefes nefese ayrildığımızda yavaşça gözlerimi açtim ve onunkilerin içine baktım.
O an gözleri o kadar derin gelmişti ki bir kez daha düşmüştüm o bakışlarına.
"Seungmin" titrek sesiyle konuştu ve devam etti
"Bize bi şans verir misin?"
"B-biz"
"Kim seungmin.. sevgilim olur musun?"
"KESTIKKKK.. evet arkadaşlar güzel oyunculuk ama bu kadar yeterli tamam mı??"
Anin ortasina sıçan canim ESKI DOSTUM hyunjin. Sikiyim ve sikiyim yanii. Bunun burda ne işi vardı.
"Senin ne işin var burda"
Her zaman ki ukala tavrıyla hyunjin iyi içeri girdi ve odada ki koltuklardan birine oturdu. Bacak bacak üstüne atarak
"Sen gizli randevulara çıkıcaksın ve benim haberim olmıcak oyle mi seung hahaaha hiç gülüceğim yoktu."
Arkadaşimdı fakat onun ukala tavırlarına normalde bile katlanamzken şuan iyice cinlerim tepeme çıkmıştı.
Beni duvara yaslayan chanin kolları arasından sıyrılarak ona doğru yürüdüm ve elime geçen ilk yastıkla ona vurmaya başladım.
"Siktir git hyunjin yaaaa ben hayatımda ilk defa birinden teklif aldim ama sen yine içine ettin."
Ben ona sinirle vurmaya devam ederken bi yandan da chan beni durdurmaya çalışıyordu.
"AAAAAA IMDATTTTTT. YAAAA DÜŞMANA SÖYLENMEZZZZ BOYLE LAFLARRRR."
"Hyunjin..."
Gelen sesle hepimizin bakışları kapi eşiğinde duran felixe doğru döndü.
"F-felix.."
Hellooooooo
Ayyyy normalde smut yazcaktim ama utandim açıkçası hem şuan daha erken daha sonraya kalsin o da. Ama merak etmeyin tiksinenler olabilir uyarı koyarim mutlaka.
Staaayyyyyyyyyyyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gym Love/Chanmin
Teen FictionSeungmin zorla yazıldığı spor salonunun hocasına aşık olur... Hepsi bu kadar mı? Cinayet mi? İntihar mı?