<-23->

35 2 0
                                    

Yıllar önce (21 Aralık 2017)

🦭(Jeongin)🦭

O gün bende son günüm olacağını düşünüyordum. Zaten bi noktada öyle olmasını istiyordum da. Ama ölümden daha acı ve farklı gerçeklerle yüzleştim orada. O çatı da. Hayatım yeniden kurulmuştu sanki...

Jisungdan çok hoşlanıyordum. Ama aslında chandan yani abimden hoşlanan seungmin ile jisung sevgililerdi. Seungmin abimin felix ile olmasını sindirememiş, üstüne bir de yine hoşlanmadığı halde minhoyu da elde edemeyince hırs yapmıştı. Ama onu anlamaya çalışıyor ve üstüne gitmiyordum. Fakat jisung ile olan yakınlıkları elbette beni çok rahatsız ediyordu ve bu konuda sürekli tartışıyorduk.

Ve minho, o da sırf jisung ile seungminin kendisi için ettikleri kavga yüzünden okuldan ayrılmıştı. Fakat biz minhoyla yakın arkadaştık ve hala görüşüyorduk. Bazen onunla okuldan ayrılmasının saçma bir karar olduğu hakkında konuşmak istesemde o her zaman bu konuyu bir şekilde kapatırdı. Ve bende daha fazla üstüne gitmezdim.

Son zamanlarda abim chan ile aramda derin bir boşluk hissediyordum. Onunla konuşup aramızı düzeltmeyi istediğim o günde okula erkenden gelmiştim. Ama minho beni arayıp acil bir durum olduğunu ve okulun yanındaki inşaat alanında onu beklememi söyledi. Tam itiraz edip sorgulayacakken telefonu yüzüme kapattı. Bu hareketine sinir olmuş ve anlam verememiş olsamda mecburen gidicektim. Acil bir durumdu sanırım.

Minhonun dediği neredeyse harabeye dönmüş olan o inşaat alanına geldiğimde onu beklemeye başlamıştım. Ama orada hiç beklemediğim şeylere şahitlik ediyordum.

"HYUNJIN YETERR!!"

Resmen gözümün önündeydi tüm olup biten. Hesap sormaya gücüm yetmezdi belki ama böyle bir şeyin izahı var mıydı? Onu öldürmüşlerdi. Üvey abim Kaiyi hyunjin ile felix döverek öldürmüşlerdi. Ardından yanlarına gelen taehyun ise sanki normal bir şeymiş gibi davranıp onların yanına gitmişti.

Hemen oradan ayrıldım. Neye tanıklık etmiştim az önce. Üvey de olsa kardeşim öldürülmüştü. Ve onlar.. onları tanıyordum ama neden üçü birden? Kaiye ne düşmanlıkları vardı? Ne kaçırmıştım?

Elim ayağım heyecan ve korku ile titrerken okula doğru olan yolda minho ile karşılaştım. Minho söze giricekken ondan önce davranıp ben konuştum

"B-ben çok kötü şeyler gördüm. M-minho ben napcam?!"

Minho başta şaka yaptığımı düşünür bir ifadeye bürünsede daha sonra işin ciddiyetini kavramıştı. Birlikte sakince bir yere oturduk.

"Jeongin sakin ol ve anlat her şeyi ne oldu bir anda? Az önce konuşmuştuk"

"B-ben çok kötü şeyler gördüm"

"Tamam tamam anladım onu. Ne gördün söylesene"

"K-kai ö-öldü"

"NE? NASIL?"

"O-o inşaat alanında, hyunjin onu vurarak ö-öldürdü. Felix ve taehyun da oradaydı... Minho ben napıcam, ne yapmaliyım şuan?"

Konuşurken bir yandan da gözyaşlarımı tutamamıştım. Neyse ki minho beni daha da germemişti ve şimdilik olanları unutmamı söyleyip ders başlamadan okula gitmemi de ekledi.

Kafam çok karışıktı. Ve o an neden bilmiyorum ama polise gitmeye bile korkmuştum. Güvendiğim tek kişi minhoydu ve bende onun sözünü dinleyerek okula gittim.

Okula girer girmez önüme çıkan yoongiyle birlikte daha da gerilmiştim.

"Abin nerede? okula gelmeyecek mi?"

Gym Love/ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin