Arkadaşlar olayların olduğu 6 sene önceki tarih: 21 Aralık 2017
Merabaaaaa💗
6 yıl önce o gün
(Kai)
Kavgalar, itici laflar, küfürler ve tehtidler... gördüğüm zorbalık belki de hayatımın en güzel geçmesi gereken yıllarımı mahvetmişti. Peki kimdi bunlar? Neden bana zorbalık yapiyorlardı?
Her hikayede olduğu gibi benim hikayemde de arkamdan vuranlar şu hayatta en cok güvendiğim ve sevdiğim insanlar oldu. Aramızda ne kadar yaşanmışlık varsa hepsini sırf yönelimim yüzünden silip attılar.
Evet erkeklerden hoşlanan bir erkeğim ve bundan utanmıyordum. Kabul ediyorum ilk başlarda çok korkuyordum ama daha sonra insanların beni ben olduğum gibi kabul etmelerini istedim. Yaptığım en büyük hataydı. Ama beni asıl arkamdan vuran bi başkasıydı...
Okulun en havalıları en çalışkanları en kafa dengi arkadaş gurubu. Biz dördümüz. Beni satana kadar böyleydik.
Önce yoongi daha sonra Tae ve Namjoon.. güvendiğim dostlarım beni terk etmekle kalmadilar bu zorbalıği bana yaşatan şerefsizler de onlar oldular. Bu da yetmezmiş gibi beni hem sevdiğim çocukla hem de kardeşimle tehdit ediyorlardı. Peki neden? Biz arkadaştık birbirimizin yanında olmamız gerekirdi. Onlar ise beni..
Üvey kardeşim jeonginle ben diğer üvey kardesler gibi değildik. O benim öz kardeşim gibiydi onu hep öyle sevdim ve biz birbirimizi abi kardeş olarak kabullendik. Ama o... beni sevdigini sanmiştım. Gördüğüm zorbalığa ne zaman son vermek istesem en sonunda hep kardesimle tehdit edilirdim. Benim yüzümden zorbalık görürdü o da.
Bunun için hep kendimi suçladim ve artık bana yaptıkları eziyetten sırf kardeşim için kaçmadım. Onunla çok kavga ettik. Bana sürekli gay olduğum için kızardı ve vazgeçmemi söylerdi. Haklıydi da. Ama bi çocuk vardi ve gözüm ondan başkasını görmüyordu. O kişi de bizim namjoonun kardeşi Taehyun du..
Onu elde etmek için çok kez çabaladım ama onun benin varlığımdan bile haberi olmadığına eminim. Yine de çok sevdim. Ve öğrendim. Sevginin nasıl can yaktığını nasıl süründürdüğünü insanı nasıl hayattan soğuttuğunu bizzat yaşayarak iliklerime kadar hissederek öğrendim. Çok acıttı çok..
Peki şimdi neredeyim?...
Kardeşim benim yüzümden zorbalık gördü...
Şimdiki zaman (Seungmin)
"AAGGGGG SEVGİLİM CANIM BENIM BI TANEMM... BEN DAYANAMIYORUMM"
"Hyunjin.. niye ağlıyosun...."
Hyunjin aglayarak ve resmen çırpınarak alt kata indiğinde arkasından gelen chanın suratında ki bıkkınlık ifadesinden de anlaşıldığı gibi... hyunjin yine drama queenlik modundaydı.
Koşarak sandalyesinde oturan felixe sarıldı ve bagır bağıra konuşmaya başladı
"Chan... aaahhhh ahhhh c-chan kardeşini a-arıyomuş.. onun kardeşi jeonginmiş.. şu bizim okulda ki ölen.. ahh delirdi bu çocuk intihar eden cocugu arıo..."
Hyunjinin söylediklerinden hicbir şey anlamayan felix bize garip bakışlar atarken ben ve chan hyunjine dalmamak için kendimizi zor tutuyorduk. Gerçekten bu cocuk aptal.. birde ciddi ciddi anlatması..
"Felix... sinirlerim daha da çıldirmadan al şu sevgili götür şurdan.."
"Tamam hyung ama daha sonra konuşucaz"
Felix hyunjini kendi odasına çıkardığında yavaşça yerimden kalktım ve sinirinden yerinde duramayan chanın yanina gittim.
"Chan iyi misin"
"Seungmin ben dayanamıyorum.. hergün daha çok yaklaşıyoruz gibi ama sanki oyle değil.. gözümüzün önündeki şeyi göremiyoruz gibi geliyor."
"Bulucaz sevgilim ben herşeyden çok inanıyorum."
Birbirimize sımsıkı sarıldıktan sonra beraber oturup kahvaltımızi tamamladık.
Ve o gün sadece chanın dediklerini düşündüm. Gerçekten hersey gözümüzün önündeyse ne olabilirdi. Kimdi o pic kim??
Çoktan akşam olmuştu. Yatağa geçmeden önce rahatlamak adına duşa girdim. Kafamın içindeki onca düşünceye ragmen sıcak bi duş iyi gelmişti.
Bornozumu giyip banyodan çıktiğımda yatakta oturmuş arsızca sırıtatak bana bakan chanla birlikte ilk başta korktum daha sonra amacıni anladığımda gidip yanına oturdum.
❗️❗️Smutt smuttt (ufacik)❗️❗️
"Seni özledim seungminahh~"
"Chann sevgilim daha dün yapmıştık bu fazla değil mi?"
Dediğimle bi an sinirlenerek sırtımı yatakla birleştırdi ve üstümde ki yerini aldı.
"Ne zaman istersem o zaman yapabilirim degil mi seungmin"
Konuşmama bile fırsat vermeden dudaklarıma kapandı. Kabul hoşuma gidiyordu onun bu sinirli halleri ama ben onun için endişeleniyordum. Ne zaman bu iki gece üst üste yapsak ikimizde ama özellikle o... zarar görüyordu işte. Sert ama hassas:)
Ama bu sefer farklıydı daha da hırsli sevişiyorduk. Sanki gerçekten beni yemek istermiş gibi öpüyordu. Karşılık bile veremiyordum. Her şey çok hızlı ilerliyordu. Bi anda bornozumu çıkartıp soguk ellerini bedenimde gezdirmeye başladiğimda istemsiz inlemeye başlamıştım. Onun hoşuna gitmeye başlamıştı. Bi anda soğuk dokunuşlarının yerini sıcak dili almiştı.
Daha sonra kendi üstündekileri de çıkararak tekrar üstüme gelmişti. İkımizde tamamen çıplaktık şuan. Onun hareketleri ise fazla hızlıydı. Elleri bedenimin her yerindeydi resmen.
"C-chan ahh yeter daha devam e-etmeye- ahhh"
Sesimi kesen bi anda içime giren sertliğiydi ve fazla hızlıydı. O an ondan cok korkuyordum. Hızlıca içime boşaldığında birkaç saniyeliğine çıktı ve daha sonra hemen tekrar girerek sesli bir şekilde bağirmama sebep oldu. O an kalbim duracak gibiydi.
Chan ise keyif alıyor gibiydi ama bunun derdi neydi şimdi durup dururken. Neydi bu öfke?
"C-ch-an lütfen d-dur artık"
Dediğimle bir anda çıkmıştı içimden. Yüzünde büyuk bir pişmanlik ve anlamsızlık vardı. Sanki az önceye kadar ne yaptığını bilmiyormuş gibiydi.
Smut Bitti...
"Seungmin b-ben özür dilerim"
Zar zor yatakta doğruldum ve chanın elini tutarak
"Chan sevgilim ne oldu sana?"
"Seungmin ben sanırım.. ben ayrılmak istiyorum..."
Hellooooooooo
Kaos yapiom nasıll
Eheheee biraz heyecan katalım.Naber?
Stayyyyyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gym Love/Chanmin
Teen FictionSeungmin zorla yazıldığı spor salonunun hocasına aşık olur... Hepsi bu kadar mı? Cinayet mi? İntihar mı?