<-22->

61 3 1
                                    

"S-sizi duydum.. ondan bahsediyordunuz"

"Kim? Ne duydun felix?"

"K-kai"

Chanla aynı anda göz göze gelmiştik

"Kai mi?"

"Nolmuş kai ye"

"O-o öldü.."

Bu gerçek miydi yani? Felix fazla sarhoştu belki de yanılıyordu?
Chan da en az benim kadar şaşkındı. Felixi arabaya bindirdik. Ikimizde sessizdik. Sonunda eve vardığımızda Chan sanki bişey söylemek istercesine bana döndü ama tekrar susmayı seçti.

"Bugün yeterince şey yaşadık. Bunları yarın ayılınca felixle konuşuruz."

"Seungmin... neler oluyor anlayamıyorum. Tam sonuna geldiğimizi, herşeyin çözüleceğini umuyorum ama... sanki en başından yanlış düşünüyoruz.."

Onu anlıyordum çünkü her ne kadar belli etmemeye çalışsamda bende onun gibi hissediyordum. Ama şuan bunları düşünmesini istemiyordum. Ona daha da yaklaşıp sıkıcı ellerimizi birbirine bağladım.

"Benimde kafam çok karışık. Bundan sonra daha derinlemesine çalışmamız gerekicek ama bulucaz chan onları, onu her kim ve kaç kişilerse bulucaz onları."

Chanda bana yaklaşarak yüzümü avcunun içiyle okşadı.

"Hadi o zaman... felixi taşıyalım.."

~🦭~

(Changbin)

Yalan yok o an nefret ettim seungminden. Onunla alakası bile yoktu halbuki. Sevgili olucağım çocuğun abisiyle aynı lisedeymişiz. Belki de seungmini tanıyordu ve ona düşmandı. Benimde onunla arkadaş olduğumu görünce ilişkimizi onaylamadı.

O an çok düşündüm ama başka bir açıklaması olamazdı. Neden Seungmin?
Bunun asıl sebebini sevgilimin abisine sormalıydım. Bize bir açıklama borçluydu. Ama kendisi o kadar şımarık ve egoist bir insandı ki onunla konuşmam imkansız gibi birşeydi.

Elimden hiçbir şey gelmiyordu. Sevgilimle de konuşamıyordum. Kim bilir o ne haldedir şimdi...

~🦭~ (ertesi gün, seungmin)

Dün gece olanlardan sonra chanla pek konuşmadık. Bi umut gece boyu felixin tamamen ayılmasını bekledik ama o bazen uyansa bile aklı başında değildi.

Daha sonra geceleyin eve beklenen bi misafir geldi. Tabi ki hyunjin. O gene şaşırmadık ki o da sarhoştu yani felix kadar olmasada gene de kafası gidikti. Gerçi bu çocuğun kafa ne zaman yerindedir onu da bilmiyorum.

Bir yandan changbin ile daha tanışamadığım sevgilisinin aralarını bozmuş olmam batıyordu. Bugün mutlaka onunla konuşmam gerekiyordu. Eminim bana çok öfkelenmiştir.

Sabah olduğunda yanımda chan olmadan uyandım. Çoktan felixin yanına gittiğinden emindim. Bende acele edip yataktan kalktım. İşimi hallettikten sonra hemen felixin odasının olduğu yere doğru yöneldim. Daha doğru felixle hyunjinin odasına çünkü kendileri ya burda kalıyolar ya da gün boyu burada oluyorlar.

Odaya girdiğimde chan odadaki koltuklardan birinde oturmuş gergince bekliyordu.

"Günaydın sevgilim, felixler nerede?"

"Günaydın bitanem, felix tam uyanamamıştı hyunjinle banyodalar."

"Bişeyler söyledi mi peki"

"Henüz bişey soramadım daha"

Hyunjinle felix çıktıklarında felixin gerçekten ayılamadığı ve çok kötü olduğu belliydi. Hyunjinin yardımıyla topallıyarak yatağa doğru geldip oturdular.

Gym Love/ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin