<-13->

109 5 4
                                    

~🦭~

"Chan b-bu o..."

Bu oydu çantamdan jeonginin bana biraktiği son notunu çalan. Veya birinin isteğiyle ortadan kaldıran.

Chanla sevgili olmamızın üzerinden bir hafta geçmişti. Bu sureçte pek anormal bi durum yaşanmamıştı. Zaten bu süreç boyunca odaklandığımız tek sey gerçek katili bulmamizi kolaylaştiricak o kamera kayıtlarıydı. Ve bir haftanin sonunda tam görüntülere ulaşmiştık.

Aslında bir hafta önce chanlara gitmemin sebebi de bu kayıtlardı fakat o zaman bulduğumuz kayıtların netliği herhangi birini suçlamak icin yeterli degildi. Ama şimdi onu bulmuştuk..

"O-o bizim sınıfta ki.. hyuning kai??"

Şaşırmiştım çünkü benim gözümde böyle bişeyi yapabilecek son kişiydi o.

"H-hyun-...KAİ!!"

"Chan s-sen onu tanıyor musun?"

"Seungmin.. o olduğuna emin misin?"

"Malesef eminim sevgilim.. istersen bi de sen bak."

Yerimden kalktım ve oturması için sandalyeyi ona doğru çevirdim. O da benim gibi şaşkındı ve biraz da sinirli.

"Haklısın bu o... Kai.."

"S-söylenenler doğru mu yani??..."

"Kai jeonginin üvey abisi"

Öz olmasa bile insan kardeşine nasil böyle bi kötülük yapabilirdi. O öldü. Belki de abisi yüzünden...

"Chan onu bulmaliyiz.. belki bildiği şeyler vardir."

Chan o kadar çaresiz ve bitkin görünüyordu ki. Günlerdir bu kayıtlar üzerinde çalışıyordu. Böyle bi sonuç almayı ikimizde beklemiyordk tabi.

"Haklısın sevgilim.. onu bulalim ve ne pahasina olursa olsun konuşturalim."

Kalın ve kararlı sesinin arkasında ki o masum çaresizlik duygusu beni de derinden kırmişti. Onunla bir haftadir beraber olabiliriz ama ben bu süreçte chana başka kimseye bağlanamayacağim kadar çok bağlandım ve ondan kopmaya da hic niyetim yok...

"Peki nasıl bulucaz?"

"Eski evlerinin oraya bakalim. Taşınmişta olabilirler. İşte o zaman işimiz cok zor olucak."

Önce sadece gözlerine baktım.'Offfff bi daha düştümm'. Daha sonra yavaşça kucağina yerleştim ve başimı omzuna yaslayarak

"Karşılaştığımız tüm zorlukların üstesinden beraber gelicez. Sen ve ben...
Hep yanında olacagim sevgilim."

Ben konuşurken sanki gözlerinin içi parlıyordu. Öyle güzel bakıyordu ki dayanamadım bi öpücuk kondurdum dudaklarına. Daha sonra da o devam ettirdi öpusmemizi. Birbirimize hafifçe gülümsedik ve devam ettik malum işimizee.

                             ~ 🦭~
❗❗️️ÇOK BİŞEY YOK AMA BAZI BACILARIMIZ İÇİN UYARII❗️❗️

"A-aagg c-chan"

"Az kaldı.. çok iyisin sevgilim.."

Neyse ki jisung evde değildi. İniltilerimin ve bağırışlarımın duyulmasını istemeyizz..

Şu bi gerçektir ki chan bu tarz işlerde en az görünüşu kadar sert.(yanlış anlayabilirsiniz)

Son kez içimde hareket edip çıktıktan sonra o da ben de nefes nefese kalmiştık. Kendini yatağa benim yanima attı. Çıplak bedenlerimizle birbirimize sıkıca sarıldık. Ona çok aşıktım. O da bana.

❗️❗️❗️❗️BİTTİİİ (fazla mı uzun oldu nee???)❗️❗️❗️❗️

"Sevgilim.."

"Hmm.."

"Gerçekten en başından beri benden mi hoşlaniyordun?"

"Evet sevgilim en başından beri.. seni ilk gördüğüm günden beri... senden çok hoşlandım ama söz konusu kardeşim olunca tüm duygularimi içime attım. Seni uzaktan sevdim Kim Seungmin. İlk günden beri.."

Göğusünde ki ellerimi yüzüne çıkardım ve hafif gözyaşları döken sevgilimin yanaklarıni ovmaya, onu rahatlatmaya çalıştım.

Her ne kadar kimseye belli etmemeye, hep güçlü durmaya çalışsa bile geçmiş en çok onun canını yakmıştı. Ve o şu zamana kadar yalniz başınaydı.

"Özür dilerim sevgilim... senin farkında olamadığım için... şuana kadar yanında olamadığım için... seni tek başına bıraktığım için... özür dilerim"

Önce bana baktı ve masumca gülümsedi. Belimde ki ellerinden birini saçlarıma dogru çıkarttı ve saçlarimı okşamaya başladı.

"Sen varlığınla her zaman bana güç verdin sevgilim. Ben senden kaçtım, seni uzaktan sevdim evet ama ben seni asla unutamadim seungmin.."

Yüzüme doğru eğilip kısa bir öpücük kondurdu ve devam etti

"Salona geldiğiniz ilk gün.. o ders.. gözlerimi bi an bile üzerinden alamamiştim.. kaderimsin dedim. Daha fazla kaçamadım senden seungmin."

Bu sözlerinden sonra ona daha ve daha çok aşık olmuştum. Bizi birbirimize bağlayan tam olarak neydi ve kimdi bizde bilmiyorduk. Fakat bir şeyi çok iyi biliyordum ki şuan hissettiğim huzuru hayatım boyunca hissetmemiştim.

Daha çok ona doğru sokuldum ve böylece sarılarak uyuya kaldık.

Ertesi sabah uyandığımda chan yanımda değildi. Sanırım çoktan uyanmiş. Ve evet içeriden gelen o garip kokuyla da birlikte emin oldum.

Hızlaca yataktan kalktım ve dün geceden sonra ancak bi duş alırsam rahatlaya bileceğimi düşünerek banyoya girdim.

Üstümüde giyindikten sonra mutfaga gittim. Ve bize yemek hazırlayan sevgilime arkasından sarıldım ve yanağindan öpücükler kondurdum.

"Günaydınn sevgilim..~"

"Günaydın bebeğimm.. şuan nasılsın hala bi yerin ağrıyo mu?"

'Ahhhh ne de düşünceli sevgilimm. Önce bebegim sevgilim bilmez, hayvan gibi siker sonra aklina gelir heralde nasıl olduğumuzz.'

"Biraz acıyo ama geçer heralde"

"Yemek hazır hadi oturalim da daha detaylı konuşalım şu kai meselesini"

"Tamam sevgilim.."

~🦭~

"Eski evlerinde oturmuyolar galiba.. oralarda oturan bir arkadaşımdan bakmasini istedim de."

"Anne babasını tanımıyor musun? Onlara sorabiliriz."

"Onlarla da aramız pek iyi değildi aslında. Eskiden bile jeonginle sık görüşmemizi yasaklamişlardı. Hatta abi kardeş olduğumuzu da kimseye söylemememiz gerekiyormuş. Saçma sapan kurallar işte."

"Evet gerçekten saçmaymış....yani, kai ile jeongin üvey kardeşler ayrıca jeonginin üvey anne ve babası kötü insanlar.. dahası kai jeongine zorbalık yapanlarla bağlantıli da olabilir."

"Hatta doğrudan kendiside olabilir o şerefsiz piçin... her neyse onu bulucam ve gerçekleri öğrenicem ne pahasına olursa olsun."

"Acaba bizim okulda onunla takılanlarda var mıydı? Belki o şekilde onun izini bulabiliriz."

"Eğer varsa onu bulmamiz çok kolay olur. Akıllı köpüşüm benimm:)"

"Tamam.. o halde yarından itibaren tüm sınıfı sorguya çekmeye başlıyoruz"

"Hmhm.."

"Ama kaçirmadan...:)"

"Ahahahhaaa tammam tamam sevgilim kaçırmadan..."

Helloooooooooooiiiii

Bayadır yazmiodum. Ilham gelmio bu aralar yaaa nys gelincede yaziom ztn. Nys umarim begenirsiniz bu bolumu. Açıkçasi hikaye biraz saçmalaşmaya başladı gibi geldi bana ama olsun..

Stayyyyyyyyyyy





Gym Love/ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin