1.2

84 9 16
                                    

Jeongin'den

'Vay vay o fotoğrafta ne kadar yakındık öyle. Arkadaş olduğumuza emin miyiz?'' SİKEYİM HYUNJİN SENİN İMA EDECEĞİN ŞEYİDE SENİDE SİKEYİM sakince gülümsedim ''Arkadaş değil kuzendik'' dediğim Hyunjin'in gülümsemesinin inmesine sebep olmuştu. Arkadaş ve kuzen arasında ne kadar fark var ki? Önümdeki tekli koltuktaki Hyunjin gayet ciddi gibiydi. 

''Üvey kuzeniz biz Jeongin. Aramızda kan bağı yok yani bu da arkadaş olduğumuz anlamına geliyor'' demesiyle hala ciddi gözüküyordu. ''Tamam sakin ol patron'' dediğimde bıkmışçasına derin bir nefes aldı. Ama bugün onu biraz gıcık etmek istiyordum. Ayağa kalkıp arkasına geçtim. Omzuna masaj yapmaya başlamıştım ''Sakin ol üvey kuzenim ne bu agrasiflik'' Hyunjin ciddi bir tonla ''ÜVEY KUZENİM DEMEYİ KES JEONGİN!'' gıcık olmaya başladı bile. ''Tamam üvey kuzenim'' dedikten sonra ''Jeongin sen mi konuşmayı kesersin ben mi keseyim?'' sen kessene Hyunjin nasıl başaracaksın merak ediyorum ''Tamam üvey kuzenim ben kesmekle uğraşamayacağım sen kes-''

Hyunjin'in dudaklarını bir anda dudaklarımda hissetmemle şoka uğramıştım. Dudağımı parçalayacakmış gibi öpüyordu. Hyunjin'i hiç bu açıdan görmemiştim. Ama yakından çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim. Prens.. Dudağımın acısı bütün vücuduma yayılmışken dudaklarımızın arasına hafif bir inilti bıraktım. Hyunjin kapalı olan gözlerini açmış ve hafiften gülümseyip geri çekilmişti. Hiç bir şey olmamış gibi telefona bakarken biraz şaşırmıştım ''Şimdi daha iyi'' demesiyle daha da şaşırdım. Tam konuşacakken odaya Minho girmişti.

''Hyunjin hyung ve Jeongin hyung size sevgilimin fotoğrafını göstermeye geldim'' gülümseyip büyük koltuğa oturmuştum Hyunjin'de telefonu bırakıp Minho'ya dönmüştü ''Hyunjin hyung sende abimin yanına geçebilir misin?'' Hyunjin kalkıp dediğini yaptı. ''Gelinim ne kadar yakışıklıdır şimdi kim bilir'' dediğimde kendime şaşırdım. ''Gelinim yakışıklıdır'' nasıl bir cümle amına koyim bu baya baya mantık hatası. Türkçem çok iyidir çaktırmayın. Minho telefondan sevgilisi Jisung'un fotoğrafını açıp telefonunu benim elime vermişti. Hyunjin benim elimdeki fotoğrafa dikkatle bakarken bende gelinimin yakışıklılığına bakıyordum.

''Minho haklısın kardeşim bende senin yaşında bu çocukla tanışsaydım gay olurdum'' Minho gülümsemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Minho haklısın kardeşim bende senin yaşında bu çocukla tanışsaydım gay olurdum'' Minho gülümsemişti. Hyunjin'in tepkisine bakmak için ona döndüm kucağımdaki telefona kitlenmiş gibiydi. ''Hyunjin umarım telefona bakıyorsundur'' dediğimde Hyunjin kafasını kaldırıp bana bakmıştı ''Jeongin bakacak olsam senin minnak şeyine mi bakarım?'' dediğiyle ağzım ayrık kalmıştı ''Benimkine minnak diyene bak 2 cmlik çükünle konuşma Hyunjin'' dediğimde Jisung Minho'yu aramıştı. Telefonu Minho'ya uzattım. Minho Jisung'un aradığını görünce telefonu alıp koşarak odasına gitmişti. 

Ben kapıdan çıkan Minho'ya bakarken Hyunjin elimi tutup özel bölgesinin üstüne koymuştu ''Emin misin 2 cm olduğuna?'' geçirdiğim şokla cevap dahi verememiştim. 

Eyfel kulesi gibi bir şey bu amk bi sikse 4 ay göt ağrısından yürüyemem.

''Cevap?'' dediğinde biraz daha kendimi toparlamıştım ''E-emin değilim'' dediğimde elimi tutup üstünden kaldırmıştı ''Öğrenmiş oldun'' diyerek ayağa kalkıp odasına gitmişti. Bu hiç bir şey olmamış tavırları beni deli edecek. 

Kapı tekrar çalınca Hyunjin'in açması daha doğru olur diye düşünürek telefona bakmaya devam ettim.


Hyunjin'den

Kapı çalınca kapıyı açmaya gittim. Kimseyi beklemiyordum açıkçası. Kapıyı açıp bizim çüksüz kidsleri görünce şoka girdim. Hepsi bir anda içeri girip bana sarılmıştı. Changbin'in kolları arasında boğuluyor gibi hissediyordum. Chang farkedince arkasından bana sarılıcam diye Chang'a sarılan Lix'e seslendi ''Lix elin çok kötü yerlere gidiyor'' dediğinde Lix hızla Chang'dan uzaklaşıp yanıma gelmişken kulağıma fısıldadı ''Yengem nerde?'' 

Lix beni bırakıp içeri daldı. Bende Chang ve Chan'ı zorda olsa ittirip içeri koştum. Çüksüz kids kadrosu tamamlanınca hepsi aynı anda ''Selam'' dediklerinde Jeongin onlara bakıp gülümsemişti ''Selam'' diye karşılık verdikten sonra bizimkiler Jeongin'in karşısına oturmuş ve çocuğu soru yağmuru altına sokmuşlardı.


''İsmin Jeongin sanırım ben Felix''

''Yongbok değil miydin sen?''

''CHAN BAŞLATMA YONGBOK'UNA DA SANA DA''


Jeongin bunların içinde o kadar masum saf ve temizdi ki acıdım çocuğa bu mahalle kekolarıyla çok zor olmalı.


''Evet Felix ben Jeongin tanıştığıma memnun oldum''

''Bende yeng-''



...


Hyunjin'in yerinde olsam net ağızlarına sıçmıştım

Hyunjin'in yerinde olsam net ağızlarına sıçmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
tu es a moi - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin