0.1

238 17 18
                                    


Tam telefonumu elime alacaktım ki ''Kim arıyor?'' diye bir ses geldi. Hyunjin pek umurumda değildi şuan telefonu alıp açtım. ''Jeongin nerdesin oğlum?'' Baba olmak çocuğunu sevgiyle, elinden gelen bütün imkanlarla büyütmek değil midir? Eğer bahsettiğim şeyse Soobin benim babam değil. Özür dilerim. ''Sende merhamet duygusu var mıydı?'' merhamet duygusu sadece insanlarda olur diye biliyorum. Ah doğru bende strong bread olduğuma göre bende de olmamalı.

''Jeongin bana cevap ver!'' bak buna gülerim işte ''Neye gülüyorsun?'' ah bu adam çok komik. ''Peki bu soruyu ben sana sorayım ha? 9 yaşındaki çocuğunu evde bakıcısıyla bırakıp nereye gidiyorsun? YEONJUN'UN KOYNUNA?'' Hyunjin yanımdayken bunu söylemem doğru oldu mu bilemedim. Ama Hyunjin'i şu ana kadar tanıdığım kadarıyla çok iyi birisi. Babamdan- üzgünüm Soobin'den iyi olduğuna eminim. ''Jeongin haddini aşıyorsun acil eve gel!'' ben bu adamın soyundan olamam ya ''Bunu babam söylemediği sürece eve gelmiyorum ve ben babamı eşi olmasına rağmen evli kadınlarla yattığı gün kaybettim'' diyerek telefonu kapatmıştım. Hyunjin telefona bakarken konuşmaya başladı. ''İstediğin kadar burada kalabilirsin Jeongin'' 

Şuan düşünüyorum da kaç yıl boyunca bana şiddet uygulayıp gay olmadığı konusunda yalan söyleyen annemin eşini mi yoksa dün tanışmama rağmen beni kurtarıp iyileşmeme yardım eden Hyunjin'i mi tercih ederdim? Seçeceğim kişi çok açık değil mi? ''Teşekkür ederim Hyunjin'' 

Telefonu bırakıp gözlerimin içine baktı. Bakışları çok anlamlı geliyor bana. ''Kardeşin hala babam diye bahsettiğin adamın evinde mi kalıyor?'' Hyunjin benim kardeşim olduğunu nerden biliyor ki? Gerçi daha sabah konuştum duymuş olabilir. ''Minho o evde ama babam değil'' Hyunjin biraz şaşırmış gibiydi. ''Baban kardeşini evde tek başına bırakıp gitti mi?'' bu kadar telaşlanmasının sebebini çözemedim. ''Evet bir bakımdan'' dediğim gibi ''Seni anlayabiliyorum'' Hyunjin'in de mi babasıyla arasında sorunlar var acaba tam soracakken o benden önce davrandı. ''Neyse bu konuları hiç açmayalım''

Telefonumu elime aldım ''Telefon numaran ne?'' Hyunjin sırıttı ''Yoksa beğendin mi beni?'' ÇOK YANLIŞ ANLAŞILDIM AMA ŞUAN ''İyi çocuksun şimdi hakkını yiyemem'' biraz hmmladıktan sonra numarasını söylemeye başladı. O da benim numaramı kaydettikten sonra kapı çaldı. Hyunjin kapıyı açtığında koridordan gelen sesleri duyabiliyordum.


''Seungmin evimden defol''

''Yaa yaramaz çocuk bak böyle yapma sikerler sonra''

''Sen mi siktirip gidersin yoksa ben mi sikip yollayim Seung ha?''

''Ah çok yaramazsın ama bu beni etkiliyor Hyunjin''

''Evde misafirim var sonra gel konuşalım''

''Erkek mi?''

''Evde ki misafirin cinsiyetini ne yapacaksın amına koyayım?''

''Eve çocuk mu attın lan seni yaramaz''

''Seungmin siktir ol''


Birisi hızlı adımlarla yatak odasına geliyordu. Bu Seungmin denilen çocuktan Hyunjin ile konuşmalarından sonra hiç hoşlanmadım. Evet gelen Seungmin denilen çocuktu. ''Hmm Hyunjin gay olduğunu yeni öğreniyorum'' Seungmin'in gözlerinin vücudumu süzdüğünü anlayabiliyordum. Tam kendimi savunacakken Hyunjin Seungmin'in arkasından eliyle yaptığı hareket ile beni durdurdu. ''Seungmin evet gayim tamam mı? Hadi şimdi evine sevgilimle rahat bırak bizi'' 

SEVGİLİM? Gay olsam Hyunjin gibi yakışıklı bir adamla çıkardım.

Seungmin arkasını dönüp gitti. Cidden işe yaramıştı galiba Hyunjin o dışarı çıkınca yatak odasının kapısını kapatıp kapıdan destek alarak kapının arkasına çöktü. Dış kapının kapanma sesini duyduğumda ondan bir açıklama bekliyor gibi bakıyordum. ''Neye bakıyorsun ne deseydim dayım mı?'' gülmeye başladım. Haklı çocuk şimdi. ''O Seungmin kimdi?'' Hyunjin bıkkınlıkla cevapladı ''Kuzenim Allah belasını versin kuzenim'' Kuzeninden utanır gibi bir hali vardı. Ama o çocuk güvenilebilecek birine benzemiyordu zaten.

Gece olmak üzereydi. Ne kadar çabuk geçti zaman. Hyunjin ''İyi geceler Jeongin'' diyerek çıkacakken ''Hyunjin!'' dememle içeri girdi. ''Ben şuan seni rahatsız ediyormuşum gibi geliyor senin yatağında yatıyorum ben koltukta yatsam?'' Hyunjin gülümsedi ''Jeongin bana çok iyi geldin'' diyerek odadan çıktı. Bu benim sorumun cevabı değil ama yine de cevaplamış kadar oldu.

Gece saat 2 gibi telefonumun sesiyle uyandım. Winter bu saatte önemli bir şey olmasa aramazdı. Telefonu açtığım gibi konuşmaya başladı. ''Efendim Soobin bey eve bir adamla geldi, yatak odasına çıktılar, hiç iyi şeyler olacakmış gibi hissetmiyorum''


...

Önceki bölüme oranla biraz kısa oldu idare ediin

Önceki bölüme oranla biraz kısa oldu idare ediin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
tu es a moi - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin