Hyunjin'den
''Bende yeng-'' Lix'in dediklerini önceden tahmin edip ağzını elimle kapatmıştım. Ortalama 1 dakika sonra Lix'in ağzını açtım. Jeongin olanlara şaşırmış gibi gözüküyordu. Lix tekrar başladı ''Bende yengen, Changbin'in sevgilisiyim'' Changbin Lix'e Lix de Changbin'e bakıyordu. Çifte çüksüzler gibi çok tatlılardı. Changbin sırıtıyordu. Çocuk kaç yıldır bu anı bekliyor normal tabii. Jeongin onları çok tatlı bulmuş gibiydi. Gaylerden nefret eden Jeongin'e bak sen. ''Gay misiniz?'' Changbin bana dönmüş ve çok sessizce ''Kanka mal mı bu çocuk?'' bunu demesi sinirimi bozmaya yetmişti.
Changbin Jeongin'e döndü ''Yok biz lezbiyeniz Jeongincim'' Jeongin sırıtıyordu. Bu kadar tatlı olmak her yiğidin harcı değil. Jeongin'e dönmüştü Chan ''Torunumu ne zaman kucağımıza alıyoruz?'' Jeongin benim gözlerimin içine bakmaya başlamıştı. Changbin ''Allah izin verirse 9 aya'' Lix'in o bakışlarından 'Changbin buradan bir çıkayım seni sikmezsem adam değilim' mesajı verdiği açık ve netti. ''ÇÜŞ AMINA KOYAYIM'' Chang gülmeye başladı. Jeongin neye uğradığını şaşırmış gibiydi. Haklı çocuk ben bile şaşırdım. Lix üstündeki şaşkınlığı atıp tekrar başladı ''Dedeciğim Changbin abartıyor'' Chan gülmeye başlamıştı. Ben en büyük Changlix shipper olarak aralarını yapmayı çok isterdim ancak Lix'i zor duruma da sokmak istemiyordum.
Jeongin ''Kafalarınız çok güzel arkadaşlar, bu arada isimlerinizi tam olarak öğrenebilir miyim?'' Ben direkt olaya atladım isimlerini söylediğim kişileri göstererek anlatmaya başladım ''Chan, dedemiz olur yaşlıdır kendileri, bu imansız piç Changbin, bigboy bir arkadaşımız bide minnak bişey zaten olsa da olmasa da fark etmezsin, şurada ki civcivde Yongbok, Changbin'e aşık olan arkadaşımız. Hatta Yongbok Changbin'le olmak için 5 yıl boyunca platonikti'' Lix bana seni öldüreceğim bakışları atarken Jeongin araya girdi ''Cidden çok yakışıyorsunuz'' Changbin ''Teşekkür ederiz'' dediğinde Lix yine Changbin'e dönmüştü. ''Changbin seni sikmezsem adam değilim'' Jeongin ve Chan aynı anda ''OOOOOOO!'' Changbin ''Siktirtmem, sikerim sevgilim''
Changbin yanında oturan Felix'in omzuna elini atmış ve Lix'in yüzüne doğru yaklaşmıştı. Bide önümüzde sik istersen Changbin. Lix geri çekilmek istese de dediği şeyin cezasını çekmek zorunda hissetmişti kendini. Jeong ve Chan yanyana oturmuş film izler gibi izlerken Chan ''ÖPÜŞÜN AMINA KOYAYIM!'' Changbin bu fırsatı kaçırır mı? Felix'in dudaklarına ulaşmışken kaç yıldır aşık olduğu adamı öpmenin sevincini yaşıyordu. Felix'in ilk başlarda öylece beklerken sonlara doğru onunda karşılık verdiğini görebiliyordum. Lix'in de hoşuna gitmeye başlamıştı belli ki.
Minho'nun bir anda odaya girmesiyle, Changlix bir anda birbirinden uzaklaşmış öylece etrafı izliyor gibi yapmaya başlamıştı. Minho ''Yanlış zamanlama galiba'' diyerek odadan çıkacakken Chan ''Ne ara çocuk yaptınız amk?'' Jeongin devam etti ''YOK EBEMİN AMI Minho benim kardeşim amk'' Ben anırmaya başlamıştım resmen. Minho da benim gibi gülmeye başlamıştı. Jeongin ''KARDEŞİM gelsene lan nereye kaçıyorsun senin gibilerin ortam burası'' Lix bir anda Jeongin'e dönmüştü ''Kardeşin ... mi?'' Jeongin'in söylemesine izin vermeden Minho olaya atladı ''Gayim'' Changbin şaşkınlıktan eliyle ağzını kapatmıştı. Chan konuşmaya başladı ''Bak torunum ben senin yaşındayken vın vın oynardım sen başka şeylerle oynuyorsun galiba'' Minho gülmeye başlamıştı ''Yok daha o kadar ileri gitmedik''
Jeongin olaya dahil oldu ''MİNHO 9 YAŞINDA OLDUĞUNU HATIRLATMA GEREKSİNİMİ DUYDURMA BANA'' Minho ''Abi sanki 3 yaşındaymışım gibi konuşmayı keser misin?'' Changbin sessizce ''3 ve 9 arasında da pek fark yok gibi ama neyse'' Lix tekrar ''Kapatın şu konuları'' Bence de Felix çok haklı.
Jeongin'in telefonunun çalmasıyla ayağa kalkıp odasına gidecekken konuşmaya başladım ''Sen burada kal Jeongin'' Jeongin onayladığını belli etmek için başını salladı. Bizimkileri iterek odama götürdüm. Kapıyı kapattım. Kapıyı kapattığım gibi Lix'in Changbin'e tokat atması bir oldu. ''SENİN YAPACAĞIN İŞİ SİKEYİM CHANGBİN'' Chan aralarına girdi ''Sessiz olun çocuk içeride yanlış anlayacak'' şuan ne yapacağımı dahi bilmiyordum. Yatağıma oturup onları izlemeye başladım.
''Dudağımı ısırırken iyiydi Felix?'' Chan tekrar başladı ''OHA FELİX SEN DE Mİ AŞIKSIN BU PİÇE'' Felix derin bir nefes aldı ''Tabi ki hayır ama bir anda öyle yapınca..'' benim de burada girmem gerekiyordu ''Öyle yapınca?'' Felix arkasını dönüp pencereden dışarı bakarken ''Kendime hakim olamadım'' Changbin'in bu mutlu gülümsemesi çok tatlıydı. Domuzlar tatlı olur zaten.
Jeongin'den
Hyunjin ve ekibi odadan çıktıktan sonra telefonu açtım. Arayan kişi kayıtlı değildi. Daha önce sesini hiç duymadığım bir kadın ''Merhaba, Yang Jeongin ile mi görüşüyorum?'' Beni kim neden böyle arar ki? ''Evet buyurun'' Kadın tekrar başladı;
''Ben National University hastanesinden arıyorum. Babanız Choi Soobin kalp krizi geçirdi. Şuan hastanemizde. Yakını olarak gelmeniz onun içinde sizin içinde iyi olabilir''
...
GEBERSİN İNŞALLAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tu es a moi - hyunin
Romantizmfirst kissim bir salter yuzunden mi olacakti gercekten?