💤1💤

145 5 0
                                    

22.09.2023
Başlangıç tarihi alıyım.
İlk textingim Bismillahirrahmanirrahim.
İyi okumalar...

Telefonuma gelen mesajla altını çize tüm ayrıntıları geçtiğim kitaptan kafamı kaldırıp ofladım.

İlla diyorsunuzki sessize al. Allah'ım ya rabbim ya. Elime alıp mesajı atana söve söve telefonu sessize alırken bu sefer dönüp benden en uzağa yani yatağıma attım. Sadece bir kaç saniye sonra kapım tekme eşliğinde açıldığında sabır dilenerek kapıya baktım.

Benden küçük olmasına rağmen sırık formatında bana bakan erkek kardeşimi görmek beni şaşırttı desem yalan olurdu.

"Niye telefonu açmıyorsun ya? Tam önemli bir şey soracağım." Dediğinde pofuduk terliğimi çıkartıp ona yolladığımda çığlık atarak eğilmişti. O an sinirle bağırdım.

"Öküz ders çalışıyorum. Saf mısın, davar mı? Bu senede bu derslerden kalırsam babam topuğuma sıkacak sen hâlâ telefon diyorsun." Oflayarak içeri girip terliğimi bana geri getirdi.

"İyi be tamam. Sende iyice sıkıcı oldun be kardeşim." Diye söylenerek kendini yatağıma atarak telefonumu eline aldığında istemsizce sinirle ayaklanmıştım. Aynı terliği bir daha fırlattığımda gülerek kaçtı.

"Sadece azıcık bakacağım." Deyip odada kaçışırken öbür terliği bu sefer kafasına oturttum.

"Metin! Seni öldürürüm." Dediğimde oflayarak sonunda dayağını yemiş ve rahatlamış şekilde telefonu verip odadan kaçtı. Psikopat ya. Oflayarak resmen lanet gibi masama geri dönen telefona baktım sıkınca. Bunalmışlıkla açıp bildirimlere bakınırken "Metin yüzünden" bütün isteğim gittiği için kitabı itmiştim. Fark ettiğim bilinmeyen numarayla yine kim diye açtım.

0537....: Ne zaman Kuran okuyacaksın?

Gördüğüm tuhaf soruya gözlerimi kısarak uzun uzun baktıktan sonra omuz silktim. Yine biri benimle trol geçiyordu her halde. Yemin ediyorum su insanların işi gücü yok. Engellemeye bile gerek duymadan mesajı direk sildim. Umrumda değillerdi. Hayır yani birini Kuran okuyamakla alakalı niye trollersin ki kardeşim.

...

Uyan Güzel/ Y TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin