💤2💤

90 4 0
                                    

Yatağa henüz uzanmışken titreyen telefonu bu kez keyifle aldım elime. Şükür gün bitmişti en azından. Artık rahat rahat bakabilirdim telefona. Tabi dersler bitmemişti ama hiçbir zaman bitmiyeceğini bildiğimden sorun değildi.

0537....:Uyan güzel aç gözünü

0537....:Dinle ezanın sesini...

Yazan bilmediğim numaraya bakarken sabah yazan kişi olduğunu düşündüm. O an ezan sesi geldi kulağıma. Lan birisi benimle ağır dalga geçiyor.

0537....:Vermişim sana gönlümü

0537....:Benim yüz karam sultanım

Senin ay kızın olmak isteyen kim: acaba amcaoğlusu?

İşine bak uğraşma benimle:

Bir de yüz karam diyorsun:

Yazdığı mesaja hemen cevap verdiğim için otamatikmen görüldü oldu. Bir süre öylece hiçbir şey yazmadı. Dahada sinir olurken kendime kızdım. Niye cevap veriyorsam? Adamın kafası güzel mübarek.

0537....:Ben seninle uğraşmıyorum. Ben sadece seni uyarıyorum :)

0537....: Biliyorum vazifem değil fakat...

0537....:Hacer bir gün gözlerini açacak mısın?

Yalnız benim gözlerim açık canım:

Ne yaşıyorsun inan bilmiyorum. Beni sal seninle uğraşacak zamanım yok.

Adımı nereden biliyorsun hem sen?:

0537....:Boş versene.

0537....:Akşam kaçmasın ben kaçarım.

İyide yeni okundu:

Namaz mı kılıyordu? Belliki erkekti. Son mesajımıda görmemişti zaten. Namaz kılmaya gitmişti. Babamda arada kılardı namaz.

Ya neden yazıyordu hiçbir şeyde anlamamıştım zaten. Adımı nerden biliyordu. Kesin bizim gruptan biri yine saçma sapan birine numaramı vermişti. Engellemek istiyordum fakat merakta ediyordum amacı tam olarak neydi?

...

Uyan Güzel/ Y TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin