Haram dedik ya. Başka erkeklere yaklaşma Hacer haram.
Lütfen artık anla: Namaz alarmı
Titreyen telefonumla okuduğum kitaptan başımı kaldırdım. Mesaj mı? Pek arkadaşım yok kim yazmış olabilirki...
Okuduğum mesajla Ercan düştü bir kez daha aklıma. Bana baktığı her an titreyen gözbebekleri. Titreyen elleri ve ne kadar hasta olduğunu fark etsemde yapılı ve duruşundan taviz vermeyen bedeni. Namazında niyazında ve davranışlarından bile açıkca belli sadık adamın beni reddetmesi. Onun kadar temiz değildim fakat tek istediğim onun gibi bir eşti.
Şimdi bu namaz alarmı benim sabahki sohbetimi görmek için üniversitede sıkça dolaşan biriydi. İkisininde beni reddetmesi neyi kanıtlıyordu? Ben evlenilecek bir kadın değil miydim?
Açık ara onları hakkeden bir kadın olmadığım doğrudur fakat çabalıyorum. O kadar mı kötüyüm? O kadar mı oldurmaz bir insanım?
Sanane ki? Haramsa haram. Sanane artık. Bir daha bana karışma, beni izleme. Senin yaptığın helal mi? Beni izlemeyi bırak. Gör bak o haram dediğin çocukla evleneceğim. Sense artık günlüğüne yazarsın çünkü bu artık son raddeydi.
Diye hırsla yazıp ayaklanırken kendime yemin ettim. Bir daha yazarsa polise gideceğim. Tekrar tekrar hatırlatıyordu çünkü beni seviyor kıskanıyor olabilirdi fakat bundan sonra gram umrumda değildi. Ben onu gerçekten tanımak istemiştim. Reddetmişken bu ne yüzsüzlük?
Ercan gerçekti fakat o yoktu. Hasta bir adamı ona tercih edirdim en azından kim olduğu belliydi.
Ah Ercan çok yakışıklıydı. O kimsenin haberdar olmadığı hastalık, çok mu ağırdı? Bana neden hiç yüz vermiyordu? Düzeleceğime inanmıyor muydu?
Namazlarımı aksatmadığımı söylesem...
Ah bu adamı neden bu kadar kafaya takıyordum? Gerçekten tek istediğim evlenmek miydi?
Bunu aklıma tamamen Ercan'ın annesi sokmuştu fakat düşündükçe içime dolan huzur bunun hayallerine daldırtıyordu. Gerçekten huzur bulmaya başladığım Kuran'da yanıma bir yoldaş olabilir mi?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyan Güzel/ Y Texting
Short StoryYarı texting gibimsi 0537....:Uyan güzel, aç gözünü 0537....:Dinle ezanın sesini 0537....:Vermişim sana gönlümü 0537....:Benim yüz karam sultanım... 0537....: Ne zaman Kuran okuyacaksın? 💤💤💤 Bazen inanır insan imkansıza. Çünkü dua ettiği rabbi i...