💤13💤

43 4 0
                                    

Yatsıyı kıldın mı?:

Yazdıktan hemen sonra pişmanlıkla yüreğim dolsada bunu hissedeceğimi bildiğim için susturmaya çabaladım. Her dünyalık işle uğraştığımda olduğu gibi burun direğim sızladı. Gözlerim hafifçe dolarken yatağıma çökerken derin bir nefes alarak acıyan göğsümü tuttum.

Kalbimin ömrü her an tükenebilirken birde bu acı bana dayanılmaz gibi geliyordu. Onu her günah işlerken gördüğümde canım dahada yanıyordu. İyi olsun istiyordum. Biz olmazdık ama o iyi olsun.

Uyuyan güzel: Sanane? Sana bana yazma dedim.

Okuduğum her kelime canımı yakarken onu bir erkekle gördüğümden daha az olduğundan burukça gülümsedim.

"Bir Müslüman, farz namazın vakti: geldiğinde güzelce abdest alır, huşû içinde ve rükûunu da tam yaparak namazını kılarsa, büyük günah işlemedikçe, bu namaz önceki günahlarına keffâret olur. Bu her zaman böyledir." (Müslim, Tahâret 7)

Bulduğum hadislerden birini yeniden atınca her zaman yaptığı gibi gördü ama cevap vermedi. Tek umudum kalbinde bir yerde bunların yer etmesiydi. Keşke gerçekten imanına vesile olabilseydim. Biliyordum bu yaptığım doğru değildi. Ama... Biliyorum, biliyorum bunun amasıda yoktu fakat göğsümde aşamadığım bir sevgi vardı. Onun kitap okuyuşuna mı, sesine mi, duruşuna mı bilmiyorum. Kalakalmıştım.

Ben aylardır ondaydım. Yeni değildiki. Fark bile etmediği bir noktaydım onun hayatında. Benimse hayatımda koca bir lekeydi. Günah işlememek için delicesine kaçtığım koca bir mevzuydu benim için.

Uyuyan güzel:Kıldım namaz alarmı.

Uyuyan güzel:sende kıldın mı?

Bir saat sonra gelen mesajla gözümden damlayan bir damla yaşı acıyla silip hiçbir attığım adıma cevap vermeyen kadın bir kez daha aklıma geldi. Dünyalık bir şey ağlamamın abdestimi bozacağına korktum.

Bu kadar pişmanlıkla Allah'a yakarıp onun kelamıyla acımı dindirirken, dönüp aynı şeyi tekrar yapmak da neydi? Kendimi onaylamadığım için kafamı şiddetle iki yana salladım.

Resmen ağzım açık bir şekilde yazdığı şeye baktım. Kalbim hızlanırken heyecanla güldüm.

"Allah kabul etsin." Dedim ama yazmak isteyen parmaklarımı durdurup yine içime gömüldüm. Seni sevmek günah mı Hacer?

Allah'ım ben günahkar olsamda bu kadınını kulların arasına al. Benim ömrümün süresi kısaldı ona uzun uzun ibadet edeceği bir ömür ver.

***

Uyan Güzel/ Y TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin