Albertin yüzüne çaresizlikle baktım, tam olarak neler çekmişti bilmiyordum ama onları yeniden çekmesini de istemiyordum. O ise benim aksime çok rahattı, sanki sizin yapıcağınız iki işkence bana koymaz der gibi bakıyordu
Ama bana koyardı
Onu o şekilde görmeye dayanamazdım. Sinirle öne atıldım ve "Yeni çıkan kurallar umrumuzda değil!" Dedim "Albert boyutlardan atıldı ve bitti"
Adam bana ezici bir bakış attı "Sen kimsin de konuşuyorsun? Düşük rütbeli velet" dedi.
Tam ağzımı açmış ona payını vericektim ki olaya Agatha hanım dahil oldu "Benim kızım" dedi bir anda. Herkes şok içinde ona bakarken "kendisi black heartdır, dokunduğu kişinin soyunu çürütür" dedi. Çenemi dikelttim ve bu sefer ben ezici bakışlarla bakmaya başladım.
Albert bir kaç adım atıp "güçlerim yokken bile bana çok kolay bir yemsiniz, dövüşmek istediğinize emin misiniz" dedi. Adamlar geriledi ve "boyutlarla yeniden konuşacağız" dediler. Ama korkularından bu kuralı Alberte geçiremiceklerini anlamıştım, Albert güçleri olmadan bile kası olan biriydi.
Benim iştahımı açan kasları!
Albert bir anda yüzüme doğru döndü, bu bakışı biliyordum. Resmen 'aklını okudum!' Diyordu. Yutkundum ve bizimkilere dönüp "Hadi eve gidelim" dedim.
Çok oyalanmadan eve geçtik, ilk giren Sarah olmuştu. Biz daha geriden bahçeye giriyorduk ki sarahın çığlığı ile eve koştuk
Pamir gelmişti
Hepimiz onu görmenin mutluluğu ile gülümsedik, Sarah önce davranmış ve pamirin boynuna atlamıştı. İkisi uzun bir sarılış gerçekleştirdikten sonra natalia ile sarıldılar. Sonrasında falcon ona yaklaştı ve kolunun altına kafasını alıp sıkıştırmaya başladı
İkisi resmen güreşiyorlardı, en sonunda gülerek ayrıldılar ve pamir Alberte yaklaştı. Birbirlerine tepkisiz bir şekilde bakarlarken Albert bir anda pamirin karnına yumruk attı. O olduğu yerde kasılırken Albert güldü ve "Kurtulamıcaz herhalde biz senden" dedi.
Oda güldü ve "Benim gibi yakışıklı bir arkadaşın olduğu için şükret!" Dedi.
En sonunda herkes bana dönmüştü
Nasıl bir tepki vermem gerektiğini bilmediğim için sadece gülümsedim ve "hoş geldin" dedim. O ise hızla yanıma yaklaşıp bir anda yumruk yaptığı elini koluma doğru savurdu, hızla elini tutup çevirdim ve sırtına tekme attım
Gülerek"Refleksleri hâlâ iyi!" Dedi. Bende güldüm.
Bu ortamı özlemiştim, pamirin neşesini özlemiştim.
Sarılma bittiğinde herkes yerlerine geçti, birbirleri ile sohbet ediyorlar gülüyorlardı. Ama burada benim dikkatimi çeken tek şey sarahın pamire olan bakışlarıydı, bu ikisinin arasında birşey var gibiydi.
Ona dikkatle bakıyordum ama pamire bakmaktan fark etmemişti bile, en sonunda pamir de gülerek ona döndü ve bakışlarını fark etti. Sarah utangaç bir şekilde kafasını başka yere çevirdi, pamir ise ona uzun uzun bakmaya başladı
"Haksız mıyım afra!?"
Kafamı Natalia ya çevirdim "Konuyu takip etmedim, ne demiştin?" Diye sordum. Sinirle elini erkeklerin olduğu yere çevirdi ve "Bu dallamalar benim kıyafetlerimin modasının geçtiğini söylüyor!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maria'nın Laneti
ÜbernatürlichesSesiyle herkesi laneti altına alan bu kadın bir gün isteğine ulaşamaz...